محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

نظرات، پیشهادات و انتقادات خوانندگان وبلاگ سوپر قیامت

سلام دوستان!

هر نظری در مورد وبلاگ اصلی من همون سوپر قیامت معروف دارید اینجا بگید

نظرات 250 + ارسال نظر
مرجان ۲۱ تهران دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 10:08

باسلام وخسته نباشید
من این فایلهایی که دانلوذ کردم password می خواد که من رمزش و بلد نیستم.

عزیزم رمز همه فایل ها پایین همون مطلب نوشته شده. باید وقتی دانلود میکنی حواست باشه رمز رو یه جا ذخیره کنی تا یادت نره. بازم اگه فایل خاصی مدنظرت هست آدرس دقیق لینکش رو برای من اینجا کپی کن تا رسیدگی کنم

الهه / ۲۴ /بندر دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 11:28

سلام عزیزم
خسته نباشید.همیشه موفق باشید

shsasha/25/dubia دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 17:42

salam mansoli dadashi khufeha ye zare fagat sholasho kam kon in jori tadeg nashe ba in divoneha dar beyofti ina ke haleshon niset tahchin cheye

نه شعله اش مناسبه! دیگه پاستوریزه تر از این امکانش نبود D:

وهاب/۴۳/اهواز دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 18:29

با سلام ب م قیامت
س ۱:میشه ترفندی رو معرفی کنید که بتونم همزمان که سیم کارت داداشم زنگ خورد گوشی منهم زنگ بخوره وبتونم مخفیاته مکالمات شو بشنوم یا هرچه مسج ارسال یا دریافت میکنه منهم دریافت کنم.
س۲:آیا میشه مسج های ارسال ودریافت شده رو بدست آورد
س۳:چطور میشه تماسهای ورودی وخورجی به خط ثابت رو از مخابرات بدست آورد البته بدون مراجعه به مخابرات وفقط از طریق اینترنت.
متشکر

سلام داداش

ج۱: همچین برنامه ای تاحالا اختراع نشده

ج۲: تنها از یه راه میتونی. اونم اینه که با توجه به اعتمادی که دادشت بهت داره از طریق بلوتوث هکش کنی و اس ام اس هاشو بخونی و دفترچه تلفنشم ببینی. برنامه هک توی وبلاگ گذاشتم چنتا.

ج۳: این کار هم امکان پذیر نیس

پ.ن: ماشالا چقدر خفنی شما :O

ساسی-قم سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 10:36

وبلاگ خوبی داری ولی چرا جدیدا دیگه آپ نمیکنی؟

مسعود / کرمانشاه سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 14:31

سلام عمو منصور

به تو یاد ندادن با یه خانم چطور صحبت کنی حواست باشه با همشهریم چطور صحبت میکنی ها حالا حتما نتونسته عضو شه دلیل به بی احترامی نمیشه حتما طفلک تازه اومده تو کار عضو شدن حالا من اینجا بهش میگم مریم خانوم در اولین فرصت برو عضو شو که صداشون بالا نیااااااااااااااااااااااااد
تازه نکه ما خیلی اهمیت میدیم به ایمیلای تبلیغاتیشون در ضمن منصور خان سایتت باز نمیشه فکر کنم همون افتتاح فیلترشد ولی نه خدا نکنه میدونم اگه باز شه قیامت کردی

به امید خدا کار دادگاهتم با با موفقیت تموم کنی بی خبر نزاریمون به امید دیدار بای

سلام دایی مسعود

سایت فیلتر نیس. خیالت راحت.

رامین جون-شیراز چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 05:15

همین که برگشتی واقا خوشالم چه برسه به وبلاگه نازنینت ناز نفست بای.

اوا قربونت رامین جون :*

حمید هستم ۴۰سالمه شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:46

خیلی دلم می خواد با خردادیان آشنا بشم کمکم کن

چشم عزیزم. شما میری سایت www.google.com مینویسی محمد خردادیان! هرچی درباره اون باشه برات میاره سه سوته :*

[ بدون نام ] یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 19:36

پریچهر هستم اززابل مطالب جابی بودامیدوارم همیشه موفق باشی

nasim-20-teh یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 22:31

salam azizam khobi?badak nist vali khodet bahaltari albate hads mizanam bayad bishtar bahat ashna besham. movafagh bashi

مرسی عزیزم. لطف داری

شاهخ ۳۰ تهران چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 13:19

با سلام ُ ممنون از اس ام اس های قشنگت فقط اگه ممکنه فارسی بفرست که خوندنشون راحت تر باشه

خواهش میکنم. قابلی نداشت. شاهرخ جان البته یه طومار که نبوده نتونی بخونی D: یه دو خط اس ام اس بوده دیگه D: ولی چشم. ایشالا دفعه بعد

سیروس چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 23:29

سلام فقط میتونم بگم خیلی کارت درسته خداحفظت کنه وهمیشه توی کارت سعی کن بهترین باشی انشالله

ممنون داداشی. توهم موفق باشی

asali پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 06:17

salam khobi:D very nice khodetam bahali

باحالی از خودته :*

asali پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 07:17

mansour jan ye anti boy ham be akhare lista ezefe kon blogetam nice bid khodetam bahali

عزیزم اگه دقت کنی میبینی قسمت مخصوص آنتی بوی هم داریم توی وبلاگ

مسعود / کرمانشاه پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 08:47

سلام حیف شد منصور خان اولا تو هنو بلد نیستی بند کفش خودتم ببندی ثانیا بند کفشمونم ببندی جای دوری نمیره زیادم هزینه نمیشه خودم بیلیط واست میگیرم بیای و بر گردی کار مامانمو آسان میکنی آخه هر روز اون بند کفشمو میبنده در ضمن قبل از اینکه تو بگی یکی دیگه ساختن ایدی رو بهم گفته بود بلدم بودم فقط خواستم ببینم عکس العملت چیه که دیدیم ولی در کل باحالی دیشب تو یکی از اون محله ها ۸ نفرو همینجوری کشتن زن بچه بزرگ کوچیک ولی در کل باحالی بای

لپ کلامت این بود که من خیلی باحالم. ممنون از لطفت

hamta پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 15:28

با سلام ممنون از موضوعات جالبتون اگه میشه مطالبتون رو بیشتر کنید

دیگه بیشتر از این D: چشم همتا جان :*

نانا/۲۲/اصفهان پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 18:53

باحالی

جیگرت.۱۸.به تو چه جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 00:31

منصور همه بالایی هارو کفن کنن خیلی باحالی تازه دارم باهات کوک میشم من با کمتر کسی فاز می گیرما رفقا میدونن

پس مواظب باش کوکت ناکوک نشه

[ بدون نام ] جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 00:44

خیلی چرت و بی مزه بود ببببببببببببببببببببببببببببی مزه

نظر لطفته :*

جوادخان/لرستان ۳۷ جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 03:28

سلام و ممنون از میل وسایت باحالت.مسئلتون استاد..وقتی سیم کارت رو گوشی نیست فقط میشه با اس او اس تماس گرفت.راهی هست که بشه اون شمارهارو با شماره دلخواه عوض کرد.نوکیا ان 95؟؟؟

متوجه منظورت نشدم عزیز. اگه منظورت اینه که وقتی سیم کارت نداری بتونی به هرکجا دلت میخواد اس ام اس بزنی باید بگم نمیشه. فقط همون چند جای ضروری امکانش هست.

حامد ۲۶ نیشابور جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 12:07

سلام عزیزان فداتان

با من بودی یا با کی بودی؟

دوستان سعی کنید توی این قسمن نظران انتقادات و پیشنهاداتتون در مورد سوپر قیامت رو بگید. حرفای دیگه رو در تاپیک های دیگه که آدرسش بالای صفحه هست مطرح کنید

سجاد ۲۱ ساله از اصفهان جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 17:06

وبلاگ خوبی دارید و بابت سوژههای خوب آن از زحماتت تشکر میکنم.

بعضی از قسمتهایی که برای دانلود قرار داده اید دانلود نمیشوند میخواستم ببینم که مشکل از سیستم من است یا برنامه ی شما.

مرسی بابات پیامتون.

شما هر سایت یا وبلاگی برید میبینید که بعضی از فایل هاشون دانلود نمیشه یا بعضی از عکس ها باز نمیشه. توی ۹۵درصد سایت و وبلاگ ها این مشکل هست. دلایل مختلفی داره.

یا لینک اون فایل یا عکس فیلتر میشه. یا از روی سرور پاک میشه. یا لینکش خراب میشه. یا مشکلات دیگه....

و من خودم قصد دارم تا اونجا که در توانم و وقتم باشه شما بهم آدرس مطلبی که مشکل داره رو بدید من برم لینکشو عوض کنم. علی رغم اینکه حجم مطالب زیاده و منم دست تنهام امیدوارم بتونم.

حمید/۱۸/قم جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 19:12

دمت با یه متر =۱۱متر ایول دسمریزاد بازوم از این بچه علی عبدالمالکی بذار .راستی بچه کدوم محلی

قربونت. من ۲۰ متری بهشتی ساکنم :* تو کجایی؟

ر-۲۰-س شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 13:11

احمق اسم خودت رو گذاشتی وبلاگ نویس با چند تا مطالب چرت رت اومدی وبلاگ باز کردی که چجی اهنگ هات هم که همه علکیه هیچ کدوم دانلود نمیشه یا اگه هم بشه ارزش دانلود نداره مثل خودت بی خاصیتن اهنگ هات / ببین حیف که اینترنت خر تو خریه بگرنه میدونستم با وبلاگت چی کار کنم / ۴ تا مثل تو اسکول اومدن تو اینترنت کل اینترنت رو به گوه بند کردن / بای / به امید روزی که ادم بشی/

کل حرفات و جمله هات بوی حسادت و عقده میداد. برو بزار باد بیاد عمو! منتقدان معلوم الحالی مثل تو حرفاشون دوزار ارزش نداره که من بخوام اصلا روش فکر کنم کنم :*

asali_18_dubai یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 03:14

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mansor jan harfaye r_20_s ro be del nagir ey val khob javabesho dadi dar zemn r_20_s webloge mansor kheiliam bahale soze delet>:P

D:

زهره / ۱۸ / اراک یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 11:09

وبلاگ جالبی اولین بار بود از آن دیدن میکردم

نظر لطفته عزیزم

نگار ۲۱ تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 13:03

من ازت خوشم اومده میشه با هم مثل ۲تا دوست باشیم

بله. من با همه اونایی که توی اینترنت معاشرت دارم مثه ۲ تا دوست هستیم.

محمد 19 کرج دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 11:13

وبلاگ خ.بی است بابت مطالبش ازتون ممنون

hedieh/23/qom دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 19:46

salam
matalebet tekrari va mozakhrafe
nemidonam che moghe khob va ghabele didan va khondan mishe
be har hal kheili bi mazas
pesare bimarefat

هدیه خیلی بدی. به من چه آف برات گذاشتم پریدهههههه

م_7-ت سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 10:30

سایت مسغره ای داری خیلی چرته

شقایق/۱۹/تهران سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 17:43

سایتت بد نیست مشه تحمل کرد یعنی خوبه

خوب خدا رو شکر بالاخره گفتی خوبه!!!

فائزه/18/ورامین سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 21:06

خیلی با حالی خیلی ازت خوشم اومده شماره موبایلت رو مدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاطفه چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 00:33

سلام سلام.فقط اینجا نیومده بودم که اومدم.غرض مزاحمت بود که بحمدالله حاصل شد!
حالا از این حرفا گذشته خوبی؟اینا آبروی هرچی دختره بردن!نیگا کن توروخدا منصور اینا رو ذخیره نگر داشته بودی؟!یهو سرو کله همشون پیدا شد!همون بهتر موضوع بحث نذاشته بودیااااا!بگو نصفه شب تو کاری نداری اومدی اینجا؟!
بای بای.
راستی میری اصفهان منو هم خبر کن یه دفعه رو سر نورا اینا تلپ بشیم!نورا ما اومدیم!!!!!!!!!!!۱

عاطفه کم پیدا شدی ها.. قبلا بیشتر سر میزدی اینجا. یادته؟

مرجان/۱۶/همدان چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 17:08

همه چیز توپ بود.میبینم که دخترا رو خوب ذلیل خودت کردی این میتونه برگرده به اونجا که گفتی دوست دختر نداری.میفهمی منظومو که؟؟!بازم میگم سوژههات معرکه اند.بیشتر از اون با خودتو اخلاقت حال کردم .ممنون.به این دختر هم زیاد رو نده.خوب نیست.سنگین باش تا بیشتر بهت بچسبن.(عین خودم باش)

البته لفظ ذلیل زیاد جالب نبود. اینجا ما دور هم هستم و یه جورایی با هم چت و معاشرت میکنیم. بهتر از چت رومه یاهوئه که یه سری دختر پسر لش و دهن لق ریختن توش هی بهم فحش میدن :*

دخترایی که اینجا هستن همه گل :*

ضمنا من اهل تکبر نیستم که خودمو واسه کسی بگیرم. از نظرت در مورد وبلاگ هم ممنون :*

تینا/۱۵/اصفهان جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 18:47

وووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررری ووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررری نایس.
خسته نباشید.
موفق و پیروز

محسن-۲۳-جویم فارس جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 18:47

سلام از اینکه مطالب بسیار زیبا و سرگرمیهای بسیار خوب برای جوانان در این سایت گذاشتید ممنونم. خیلی عالیه بهتر هم میشه. فقط به مطالب مذهبی هم برسین. ممنونم

مطلب مذهبی هم یه قسمتی رو براش اختصاص دادیم که فکر میکنم کافیه. دیگه بیشتر از اون واسه یه سایت تفریحی جالب نیس

نینا- ۲۱ - بم جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 19:20

ترشی نخوری یه چیزی می شی ها!...

حمید شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 10:17

منصور اگه یه پسر بخواه با یه پسر باحال هم خواب ، بشه ، میشه بگو کی؟

بله میشه! البته حکمش اعدامه ها.

من چنتا پسر این کاره توی لیستم دارم که از ترسم برای همیشه آی دیمو خاموش کردم واسشون. یکیشون هم خیلی خوشگل و توپول موپول و بلونده اصفهانیه D: اگه خواستی بگو آی دیشو بهت بدم. فقط بازم میگم حکمش اعدامه این کار D:

مینا/17/مشهد شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 12:56

سلام. چرا تو قسمتهای دیگه نظرام ارسال نمیشه؟

چه اروری میده مگه؟

مینا/۱۷/مشهد شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 14:34

میگه متاسفانه نظرشما ارسال نمیشه

عجیبه!! نمیدونم والا مشکل چیه. چون بقیه دوستان مشکلی ندارن فقط سیستم شما ایراد میگیره

عاطفه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 21:39

منصور خیلی بدییییییییییییییییییییییییییییی.................
چرا کامنتامو نمی درجی؟؟؟؟
تا الان ۸۰۰۰۰۰کامنت دادم.
قبل از رفتنم هم گذاشتم اون وخ میگی یادته یه موقعی همش می اومدی!!!!!!!!!!!

عزیزم بعد از اینکه کامنت میدی دقت کن ببین چی مینویسه برات. چون اگه کامنت بیاد برام حتما درج میکنم.

حمید یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 13:19

میشه id اونی که خودت میدونی رو برام بنویسی. تو تهران رو نداری ؟ چند تا از اونا رو برام معرفی کن.ممنون

آی دی اونی که خودت میدونی چیه دیگه عزیز من! اگه حرفی هم داری لااقل یه چیزی باشه که روت بشه بزنی

حمید یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 15:08

خودت گفتی آی دی داری و در صورت د ر خواستم به من میدی ، حالا چرا .......

من یادم نمیاد. اگه توی یاهو چیزی گفتم توی یاهو بهم پی ام بده

کتی یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 15:09

من تازه باهات آشنا شدم. ولی خیلی باحالی. دمت گرم.

باحالی از خودته کتی جان

جیگرت.۱۸.به تو چه یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 18:29

زررشک مریم جون زرشک.مایه حمال واسه خونمون میخوایم میای.؟؟؟عزیزم 18 سال سنی که فقط میشه توش حال کرد نه تو سن تو که روت نمیشه حتی بگی.در ضمن خودت لالی میگی با مسعود صحبت کنم؟؟؟؟خوشم میاد با این سنم همتونو پیچوندم.

حمید دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 10:59

خوشم اومد برای اینکه دونستم وبلاگ تا الان سالمه . برای امتحان می خواستم بدونم شما از این موردا دارید یا نه ، که فعلا منفی بود

حامد*۱۲*ایرانشهر دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 17:24

خیلی خوب بود چطور میشه نوشته هارا دانلود کرد

این از اون سوالا بودا D:

موست رو روی نوشته ها بکش وقتی آبی شدن کلیک راست کن روشون و بزن کپی. بعدش ببر توی یه فایل متنی مثل نوت پد کپی کن!!!!

منصور قیامت دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 18:49

شرمنده حامد جان. من به سنت توجه نکردم اول. سوالت به جا بود. اگه بازم سوالی داشتی همینجا مطرح کن.

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 08:47

آها پس حال کردن میخوای چرا از اول نگفتی که یه فکری به حالت بکنیم

من 26 سالمه جوجه از سنم راضیم چون تو اوجشم بعدشم اشتباه اومدی

اینجا قسمت نظرات وبلاگ منصوره

منصور جون دمت گرم

دوستان این بار اگه بحث های بی ربط به موضوع رو مطرح کنید مجبورم کامنتتون رو پاک کنم.
هرچی بحث متفرقه دارید توی قسمت گپ و گفتگو بگید.

شیوا 20 تهران شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 20:35

خیلی لوسی منصور جدی گفتما.

شیوا این قسمت واسه نظر دادنه در مورد مطالب سوپرقیامته D: حرفی داری بیا تاپیک گپ و گفتگو :*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد