محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

نظرات ویزیتورهای وبلاگ شخصی من(سورنا سیتی)

سلام به همه دوستان گلم.

این صفحه ویژه ی دوستانی هست که الان در حال بازدید از وبلاگ سورنا سیتی(وبلاگ شخصی من) هستن و خوشحال میشم اگه انتقاد یا پیشنهادی در مورد شخص من یا نحوه کارم دارید بهم بگید. مطمئن باشید همه پیام هاتون رو با میل و اشتیاق فراوان میخونم و در صورت لزوم پاسخ میدم.

نظرات 406 + ارسال نظر
منصور قیامت سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 22:54

سلام به همه دوستان گلم.

این صفحه ویژه ی دوستانی هست که الان در حال بازدید از وبلاگ سورنا سیتی(وبلاگ شخصی من) هستن و خوشحال میشم اگه انتقاد یا پیشنهادی در مورد شخص من یا نحوه کارم دارید بهم بگید. مطمئن باشید همه پیام هاتون رو با میل و اشتیاق فراوان میخونم و در صورت لزوم پاسخ میدم.

ر امین۲۳ چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 15:43

خیلی باحالی دمت گرم !!!!!!باباچرا بیشتر نمی نویسی قلمت خیلی خوفه به قول بر وبچز تفلدت مماگک

قربونت امین جان. باور کن خیلی حرف برای نوشتن دارم. اما نمیدونم چرا دستم به این کار نمیره. شاید واسه اینه که این روزا اینقد مشغله ذهنی دارم که...

اما قول میدم به محض آزادی خاطر بیشتر بنوبسم :*

مسعود / کرمانشاه پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 09:39

سلام وقتت به خیر بازم منم مزاحم همیشگی

آقا منصور استعدادت خیلی خوبه هم توی نوشتن هم صحبت کردن دلیلشم اینه که راحتی تو حرف زدن رودر واسی نداری واین خیلی میتونه بهت کمک کنه در صورتی که ازش خوب استفاده کنی که مطمئنم میکنی وبلاگ جدیدتم پیشاپیش تبریک میگم تورو خدا یه ذره رعایت کن که دیگه بهت گیر ندن ماتحمل دوریتو نداریم با این حال لیاقتشو داری به هر چی که میخوای برسی پشتکار داشته باشی همه چی حله موفق باشی

چشم عزیز جان. مرسی از لطفت :*

بلثق پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 18:07

غعتفغ

مرض :*

تینا/۲۲/کرمانشاه پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 22:12

سلام منصور جان.خیلی وقته ازت بی خبرم امیدوارم حالت خوب باشه.وبلاگ جدیدتم سعی کن زودتر راه بندازی.منتظریم

سلام تینا جان. قربونت. ایشالا ظرف چند روز آینده راه میفته وبم :*

عسل جمعه 21 تیر 1387 ساعت 12:22

سلام ((( م.ن.ص.و.ر.))) جوووووووووووووووون
خوفی؟
میگم میخواستم یه نظر واسه صدات بدم ایول کولاک کردی ها میگم رو دست هر چی خواننده س هم آوردی اصن آدم اشتباه میگیره
چطوره یه کنسرت بزنی نه؟ تنظیم صدات ینا با خودم یا نه من 18 مرداد عقد داداشمه چطوره تو بیای به جای اورکس بخونی ؟هان !!!!!!
این چه صدای داری با با آبرو هر چی خواننده س رو میبری خیلی صدات زاغارته میدونستی
ولی شوخی کردم یه چی گفتم دور هم باشیم در کل صدای بدی ندادی هااااااااا.
راستی از امین چه خبر نکنه داره واسه کنکور خر میزنه بهش بگو به مغزت زیاد فشار نده یه موقع چرک میکنه و بهش بگو نمیخوای on بشی ؟
دیگه زیاد حرف زدم ما رفتیم میام دوباره
فعلا باااااااااااااااااای.

سلام عزیزم. مرسی که وسط اسم من نقطه گذاشتی تا وبلاگ فیلتر نشه. آخه میدونی اسم منم رفته جزو لیست کلمات فیلترینگ..

امین هم ظاهرا توی اینترنت میچرخه اما به صورت نامحسوس. فکر کنم طبق معمول غیبت صغری داشته باشه و به زودی سر و کله اش پیدا میشه :*

عسل جمعه 21 تیر 1387 ساعت 12:28

میگم ناراحت که نشدی شوخی بیش نبود ایول وبلاگ خیلی توپی داری اما هیچی مثل قبلی نمیشه.
قربانت بااااااااااااااااااااااااااااای.

عسل جان البته این وبلاگ شخصی منه و قبلی وبلاگ سرگرمی تفریحی بود. با این زمین تا زیرزمین فرق داشت :*

گلشن ـ۱۹ ـ کرج دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 20:53

سلام . خوبید ؟
من یه مدت بیمارستان بودم و نتونستم بیام اما آدرس رو که دادین اومدم و دیدم چیزی دیگه ننوشتین. با دنیای اینترنت قهرین؟
خواستم بگم با نظر دوستان دیگه که میگن قلم خوبی دارید ۱۰۰ در ۱۰۰۰ موافقم. واقعا راست گفتن.
(حالا بین خودمون باشه اسم قلمی که مینویسین باهاش چیه , استدلر یا فابر کاستل یا لیرا):D
موفق باشین
بای :-h

ایشالا که بهبودی حاصل شده باشه.

والا وقت نمیکنم وگرنه حرف برای نوشتن بسیاره. این روزا یکمی گرفتار وبلاگ سوپر قیامت شدم. اسم قلم هم خودکار بیکه :O

مرمر ۱۸ قلعه تل یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 19:07

سلام میگم زندون بودی؟ واقعاْ حبس! دلیلش رو من نیافتم
امید وارم روز به روز بیشتر نزدیک تر بشی به لحظه هات
خدانگه دارت

اینجایی که داریم زندگی میکنیم قوانینش خیلی به هم وره! درواقع قانون مانون سرش گرده! اگه یهو دیدی اعدام هم شدم سعی کن برات عادی باشه. زیاد تعجب نکن. من که خودمو واسه هر اتفاقی آماده کردم. وصیت هم نوشتم.

جیگرت.۱۸.به تو چه پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 16:37

منصور رمز موفقیتت چیه دخترا این جوری قربون صدقه ی تو و وبلاگت میرن؟بابا جون تو اینا همه نشونه ی کمبوده .خب حق دارن ترشیدگی بد دردیه.راستی باقالی پلو .جیگروبلاگ باحالتو

عزیزم اگه ۱۰۰۰۰۰۰ نفر هم توی اینترنت قربون صدقه من برن اونقدری خوشحال نمیشم که یه دختر باحال بیرون نت قربون صدقه من بره. دنیای مجازی واسه من پوچه.. امیدوارم متوجه منظورم شده باشی!

ضمنا اینکه اگه قربون صدقه من میرن هیچم نشونه کمبودشون نیس. من هم اگه توی نت با یه شخصیتی حال کنم خودمو جر میدم واسش از بس قربون صدقش میرم D:

آیدا/۱۵/رودسر جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 14:57

نفس آیدای صبا مشک فشان خواهد شد ... به به! به به![نیشخند]
آیدای پیر دگر باره جوان خواهد شد ... به به! به به![نیشخند]

.............*********************.................

نسیم تابستانی می وزد ... و خنکای گوش نواز خود را بر صورتم می نوازد ... و من در همین اوضاع و احوال آپ کردم که بار دیگر جماعت وبلاگ نویسا رو شگفت زده کنم!!![نیشخند]

زمان : هر وقت عشقت کشید
مکان : وب من

!!!به صرف خواندن سخنان گهر بار من و آیس پک و کافه بی کلاسه و اشتر و دل

¤ حق چاپ محفوظ است ، شرق و غرب نابود است ¤[نیشخند]


---------------------------------------------------------------------------------------------------


ای بمیری چرا وبت فیلتر بود؟؟؟؟[نیشخند]
دیگر خبری از تو نبود [نیشخند]
آدرس جدیدت هیچ جا نبود [نیشخند]
این شعرم چقدبی سرو ته بود[نیشخند]



.............

منم دلم برات تنگ شده بود :خجالت
وب جدید نزدی ؟؟؟؟ :دی



بیا پیشم باشه ؟؟؟؟ قربونت :ستاره


=)))) آیدا خدا خفت نکنه :* هربار میای مارو میخندونی . خدا حفظت کنه. واقعا که مثل ستاره هالی هستی. هر چند سال یه بار میای رد میشی آپدیت میکنی :))

به وبلاگتم حتما سر میزنم :* و جواب پیامتو اونجا میدم!

شادی۱۸همدان جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 21:02

علیک.خوبم. وبلاگ باحالی داری اما یکم خودشیفته ای.....ببخشیداااااا اما انگیزتون ازین عکسای مضحک چیه؟؟؟؟؟آها یادم نبود تیری ها اعتماد به نفس بالایی دارن!!!!! عزیزم مردی گفتن زنی گفتن خط چشم و ریمل چرا می زنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از تیری ها بعیده!!!
شوخی کردم.وبلاگت وجدانآ باحاله.........!!!
ببخشید من عادت دارم شما پسرا رو ۳کنم.
ناز بشی منصوره جان

شادی۱۸همدان جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 21:07

ابرو هارمم که زدی پر!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا دیگه۱زن کاملی!!
زن زندگی!!!

حفیظ جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 22:31

سلام منصور جون شرمنده که بهت سر نزدم چون خیلی وقته تو اینترنت نبودم اخه امروز کنکور داشتم(فنی حرفه ای) بازم میگم معذرت که بهت سر نزدم بای تا بعد

فدا سرت داداش. ایشالا کنکور قبول شی با رتبه خوب بری واسه تیم ملی

هنگامه/۱۷/کرج شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 16:43

سلام من تازه با وبتون اشنا شدم .
وب قشنگی دارید.
موفق باشید........
بای بای

جیگرت.۱۸.به تو چه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 17:48

منصور وبلاگ این دختره ایدا ۱۵ از رودسرو میدی؟؟؟؟؟؟؟

ببین مجبورم کردی بگم که خودمم یادم رفته آدرسشو به خدا D: بهش گفتم میام وبلاگت نظر میدم اما آدرس ندارم D: صداشو در نیار حالا D: باید برم وبلاگای قبلیم بگردم. اونجاها هم نظر داده D:

جیگرت.۱۸.به تو چه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 21:42

بیچاره ایدا.خب چرا به دختر مردم وعدهی دروغ میدی خب این سکینه حق داشت ولت کرد تو حتی لیاقت سکینه رو هم نداری حالا اگه میشه هم ایدی خودتو هم مال امین میدی؟؟؟البته با اجازه ی امین جان.وکیلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بگی آی دی منو نداری از تعجب شاخ در میارم D: آی دی های من توی نت ریخته همینجوری D: دلتم نخواد باز جلو روت ظاهر میشه D:

امین هم که اینترنت دیگه نمیاد. رفته توی ترک :*

مهتا 26 تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 01:21

منصور جهنم نازه صدایه نشنیدت قناری

مهتا 26 تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 01:30

نه خوشم امد بازم میام به جانه جهنم اگه دروغ بگم

قدمت روی چشم. فقط این اسم مارو درست بگو D:

نگار ۲۱ تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 15:33

سلام عزیزم اهنگات تو کدوم سایته.خسته نباشی فدات شم BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

عزیزم آهنگای من توی همه سایت های موزیک هست. شما توی گوگل سرچ کن آهنگ منصور راد و شهره! خیلی راحت پیدا میکنی

مهتاب.18. دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 16:22

وبلاگت قشنگه ولی خودت زشتی مدل موهات خیلی بی خوده صداتم که دیگه هیچی

رویا-19-کرج دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 17:11

حالم ازت بهم خورد خیلی تازه به دوران رسیده ای خیلی حال بهم زنی خیلی هم بد عکس یفکری بحال خودت بکن اگر خواستی بیا با ما بگرد شاید یکم بزرگ بشی تا با بچه شهرستانیا و نی نی کوچلوها نگردی

جیگرت.۱۸.به تو چه دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 18:42

منصور تازگی ها چقدر همه ازت تعریف میکنن

آره =))))))))))

پیشی پیشی سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 15:25

سلام منصور جونم اینا پسر زشت و نانازی
این که ادامه اسمت تایپیدم جزو نولجه جدیدته جانم
خوب میبینم که همچنان نامه میدی نامه میگیری جوجو بابا این در پیتا کین دیگه منصور دلم برات کباب شد نظرات و دیدم اینا نمیدون تو از 24 ساعت فقط 30دقیقه وقت آزاد داری این مزخرفاتو بلغوراسیون نکنن ای بابا !
خوب خانم یا آقای جیگرت.18 به تو چه که احتمالا خانم هستی تابلو ی عزیز
آخه ناناسی دخمل 18 ساله الان باید تو مهد دنبال دود پسر باشه نه نت کوچکم تو کارو زندگی نداری هی میای نظر تخم آفتاب میدی!
با عرض پوزش این قسمت توسط حفاظت اینا از فیلترینگ رد شد
منصور جونم اینا خیلی مواظب خودت باش
دارمت یا به عبارتی <<<i standing by you

یکم دیگه اینجوری پیش بریم به حول قوه الهی جنگ جهانی سوم رو در اینجا شاهد خواهیم بود :*

از ابراز لطفتم ممنون یاسی اینا :* اون ۳۰ مین وقت آزادو خوب اومدی D:

جیگرت.۱۸.به تو چه سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 18:32


.pishi koochooloo dareto mibandi ya bebandam barat.
har chi bashe nazaraye tokhme aftabiye man az akhlaghe SAGIYE TO BEHTARE TOKHME SAG.
DAR ZEMN MANSOOR JAN sharmande.ma darbast mokhlese shomaim

سعی که فارسی تایپ کنی...

نازنین/۱۸/مشهد چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 12:25

سلام وقتی دل نوشته هاتو خوندم دلم خیلی برات سوخت خوشحال میشم اگر منم یکی از دوستات بشم

قربونت. لطف داری. باعث افتخاره منه..

نازنین/۱۸/مشهد چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 19:48

سلام منصور جان خیلی ازت خوشم آمد و خیلی از دست دوستان نامردت که در شرایطی که بهشون احتیاج داشتی تنهات گذاشتن ناراحت شدم خودم حاضرو همدم لحظه های خوشحالی و ناراحتیت باشم البته امیدوارم که لحظه های بد از زندگیت برن بیرون و جاشون قشنگ ترین ساعت ها در کنار عزیزانت بگیرن بای نازنینت

ممنون نازنین جان. ایشالا هیشکی توی زندگیش به تور رفقای نارو نخوره..

مهسا ۲۳ تهران پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 02:05

یک بار گفتم ولی دوباره میگم همه چی عالی به جز به نام خدا هستم

چرا آخه؟ آخه چرا؟

تینا / 17 / مشهد پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 07:25

تو از خودت خیلی خوشت میاد بیچاره
زشت برو مو هاتو فشن کن شاید قیافت بهتر بشه شاید
بهت قول نمی دم شاید بهتر بشه
به جای ایمکه بری خود کشی کنی عکساتو می زاری

من کچلی دارم نمیتوم موهامو فشن کنم خووو :((((

asali_18_dubai جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 18:14

vaaaaaaaaaaay mansour in axe ke kenare mashin hasti cheghad shabihe shadmehr aghilieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واو! دقت نکرده بودم :*

وهاب/۴۳/اهواز جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 21:37

باسلام
بابا دمت جیز جیز
میشه لطفاً یه گوشی تاپ معرفی کنی که تقریباً کارائی ها بالائی داشته باشه هم ارزون باشه وهم توپ .
ممنونت میشوم کا

عزیزم هرچیزی جای خودشو داره. من گفتم در این تاپیک فقط در مورد وبلاگ سورنا سیتی نظر بدید یا انتقادی از من دارید بگید.

زهره ۱۷ تهران شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 15:44

سلام وبلاگ خیلی جالبی داری به خودت مغرور نشو راجع به فوتبالیست ها هم بنویس رو صدات بیشتر کار کن فکر کنم استعدادش رو داری

چشم. مرسی

`پیشی پیشی یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 13:53

سلام منصور جوم اینا میگم من یه چند روز دیر اومدم باید تشکر کنم از مچ گیریت عزیزم در غیاب بنده...بوس بوس
خوب میرسیم به قسمت اترکتیو داستان !
خوب خانم جیگرت 18 به تو چه یا همان شیما یا نمیدونم صغری کبری بتول هر ننه قمری که هستی عزیز جان هرکی با جماعت این ور در افتاد ور افتاد
اولآ این جو جو بازیا که با اسم جعلی میای به اسم یکی دیگه از خودت معذرت خواهی میکنی بسی جای تعجب نداره چون قبلا به این نکته اشاره کرده بودم شما برو به دود پسر بازیت در مهد برس اگرم احساس میکنی مامان اینا کوزه یا تنگی چیزی ندارن توش بری قوام بیای ! به بنگاه حمایت از جوجوهای از یاد رفته برات میسپرم یه جا سرپرستیتو قبول کنن سعی کن نذری چیزی کنی.
خلاصه جداً برای روانت نگرانم چون اندازه یه فندوق عقل تو کله پوکت نیست .
من همینجا از منصور جونم و بقیه بچه های گل عذر خواهی میکنم اگر بی ادبی شد .
امیدوارم همیشه شاهد موفقیت باشیم منصور جون
مواظب خودت باش
فعلا...قفونت

جیگرت.۱۸.به تو چه یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 18:19

4تا تیکه یاد گرفتی واق واق میکنی عین سگ که چی؟؟؟اخه ازگل من که مثل تو عقدهی شوهر ندارم همون دوست پسرام تا 1 عمر خرجمو میدن تو برو در اون گالتو ببند چون مردم میبندن.در ضمن من برینم تو این جماعتتون که بخواد با من در بیفته.4 تا مشنگ ازگل افتادین اینجا خودتونو چسبوندین به این منصور.البته همینم بچسبین چون ممکنه گیرتون نیاد منم اگه اینجا میام فقط برا خندست به شما الافا.من پول میدم دعوا میخرم الاغ ازون اولم هدفم این بود الا اگه سگ صفت ترشیده یدیگه ای مخواد زرت و پرت کنه ما هستیم/زرشک

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:24

حالم از تو و عکسهای زشتت بهم خورد واقعا خیلی زشتی و بد صداخیلی هم بی تربیت

همه حرفات قبول اما دیگه بی تربیت واسه چی؟ D:

شیوا 20 تهران پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 12:48

منصور به این گربه جونت بگو خف بزنه .
گربه سگ باش تا منصور بگیرتت
امیدوار باش امیدواری چیز خوبیه.
1 بار دیگه ضر ضر کنی انت میکنم.

پیشی من خیلی ملوسه!!! خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مریم/۱۶/تهران پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 15:17

وبلاگو عشقه

قربونتتتتتتتتتتت

لیلی/۲۱/تهران پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 15:18

مطمئنی ۲۳سالته.پس چرا حرفاتون انقدر بچه گانست.ترم اخرکارشناسی انقدر بی کار که دغدغه هاش حرفای زمان دوره راهنمایی ودبیرستانه.اگر واقعا هیچ درگیری ذهنی نداری که انقدر سرخوشی ووقتتو این توری پر می کنی خوشبحالت.موفق باشی

ببین من زیاد زندگی رو سخت نمیگیرم. البته اگه مثه تو دختر بودم قضیه فرق میکرد. مامان بابا که نمیزاشتن آزاد باشم هرکاری میخوام بکنم. بعدشم که همش باید دغدغه این رو داشته باشم که آخر کی میاد شوهر من میشه!! آیا اون مرد توی رویاهام هست یا نه!! اگه اون مرد توی رویاهام به همین زودی ها پیداش نشه چیییییی؟ من که نمیتونم تا ۳۰ سالگی منتظر بمونم. اونوخ بهم میگن ترشیدهه!! تازشم شاید حتی بعد از ۳۰ سالگیم هم اون طرف پیداش نشد! واویلا!! و اگه مجرد هم بمونم که این محدودیت های دخترای ایرونی اعصابمو هرروز بهم میریزه!!!

اما خوشبختانه من پسرم!! الان که مجردم خرجی به اون صورت ندارم. با یه کار معمولی و یه حقوق ساده میتونم راحت واسه خودم بگردم حال کنم. فقط زن گرفتن پول زیاد میخواد. که اونم اگه جور شد که میرم زن میگیرم. اگه پول جور نشد که چیز لقه زن گرفتن!! مجردی رو عشقه اونم با یه پارتنره جییییییییگررررررررررررررررر!!! به قول یارو که میگفت زن نگیر. برو مجردی حال کن کنارش خرد خرد پول هم جمع کن!! اینجوری ۴۰ سالتم که بشه پول داشته باشی دستتو روی دختر ۲۰ ساله هم که بزاری میاد زنت میشه :)))

شیوا 20 تهران پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 17:27

حیف که حال می کنم با این جور حرف زدنات وگرنههههههههههههههههههههههه

وگرنه؟ :O

ساناز/18/ تهران شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 00:57

اتفاقآ خیلی خوکشلی
به حرف هیچ کدوم اعتنایی نکن
اینم آدرس وبلاگم اگرررررررررررررررررر قابل دونستی به ماهم یه سری
بزن: *******************
اگر دوست داشتی بیا هیچ اجباری نیست آره

نمیدونم چرا تا رفتم توی وبلاگت یه لحظه فکر کردم وب سکسیه D:

ضمنا آهنگ بک گراندش واسم جدید و باحال بود. مرسی :*

تینا/۲۲/کرمانشاه یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 01:26

سلام منصور جون.بازم یه مدت بی خبر موندم ازت.کلا از قافله عقب افتادم الان فقط ۳ ساعته دارم همه ی نظرایی که واست دادن میخوونم.خیلی عالیه همه چی.راستی قالباتم خیلی زیبان

قربونت عزیزم. نظر لطفته. بیشتر بهمون سر بزن :*

پیشی پیشی یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 12:23

شیوا Shut up
just it

شیوا 20 تهران یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 15:04

خفه شدش تو ویترینه چنتا می خوای اسگل.
پیشی چرا گذاشتی سگ بیشتر بهت میاد.

ساناز/18/ تهران دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 20:00

خو دیگه ما هم یه جور واسه خودمون
حال میکنیم
راستی از اینکه اومدی ممنونم
میخوام بلینکمت البته بااجازه بزرگترا
خبرم کن بای بای

والا راستشو بخوای من آدرس وبلاگت رو جایی سیو نکردم نیدونم چی بود D: ولی اگه اومدی این پیامو خوندی منو لینک کن. دستت طلا D: :*

ناشناس (دوست منصور) سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 01:51

سلام
من یکی از دوستای اینترنتیه منصور هستم و تا حدودی منو میشناسه اما من اینجا خودمو معرفی نمیکنم چون به خاطر متنی که الان می خوام بنویسم بچه ها نگن که می خواستم خود نمایی کنم یا به گونه ای پاچه خواری!
چنین قصدی ندارم
من شناختهایی رو که از منصور جان به دست آوردم دلم می خواست واستون بنویسم که فکر می کنم بیشترشون حقیقت داره ، بد نیست شما هم بخونید و منصور جون مارو بهتر بشناسید
خوب شناخت های من به شرح زیر می باشد:
دوست نداره زیاد به دست و پاش بپیچید و بهش گیر بدید ، به جای این کار دلش می خواد واسش یه دوست با مرام باشید و باهاش همراه باشید،
اصلا به چهره اش نمی نازه و خودشو نمیگیره ولی بیشتر به وبلاگش و کار عالیش افتخار می کنه،
توی شوخی هاش خیلی چیزا رو بهتون میخواد بگه که اگه خودتونو به اون راه نزنید ،انشاالله متوجه میشین .
از buzz زدن بدش میاد،
دوست داره یه جی اف لارج که روشن فکر و منطقی باشه، داشته باشه که واقعا موقعیتشو درک کنه نه اینکه دختره بخواد با ناز کردنو قهر کردن های مرتب یه مشغله ی فکری دیگه واسش درست کنه،
درسته مهربونه ولی دوست نداره مرتب ناز بکشه اونم بی دلیل،
دوست نداره دنیا رو با ناراحت کردن هم دیگه خراب کنیم، واسه همین کسی رو ناراحت نمی کنه و خیلی راحت مسایل رو واسه خودش حل می کنه تا اذیت نشه و از زندگیش لذت ببره.
قربانتون بابای

WoW
واقعا بعد از مدت ها بالاخره یه چیز خوشایند منو شوکه کرد!!!

نمیدونم کی هستی. فقط از روی آی پی متوجه شدم از اصفهانی. از این بابت شوکه شدم که جوری حرف زدی من فکر کردم خودم دارم حرف میزنم. یعنی دقیقا از دل من خبر داشتی. خیلی برام جالب و عجیبه که اینقدر ریزبینانه و موشکافانه خصوصیات منو گفتی!!

حتما خودتو معرفی کن. همین جا معرفی کن اگه خواستی پابلیک نمیکنم.

ناشناس 2 (پسر خاله عموی مامان بزرگ ن سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 08:53

سلام ناشناس (دوست منصور) به نظر من شناختت از دوستت خوب بود اما یه چی دیگه هست من اضافه میکنم منصور عشق سیب زمینیه هر وقت میپرسی چی خوردی میگه سیب زمینی...
خارج از شوخی به نظر منم پسر خیلی خوبیه و خیلی ساده و روراستم هست
و در کنار سادگیش خیلی با هوش و نکته سنجه و در عالم رفاقت خیلی با معرفتم هست...
وای منصور یکی و بفرست این هندونه ها رو جمع کنه ...

چه خبره امروز؟ D: رفتم یه وانت گرفتم بیاد این هندونه ها رو بار بزنه ببره میدون بفروشه پولشم میدیم به کودکان بی سرپرست بهزیستی D:

جدی فکر نمیکردم دوستانم اینقدر از من شناخت پیدا کرده باشن!! شما هم اگه خودتو معرفی کنی ممنون میشم :*

همون ناشناس 2 سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 12:14

نه منصور جونم من ناشناس باشم بهتره من اصولا دوست ندارم فخر فروشی کنم اینجوری صوابش بیشتره ...
راستی مگی سلام میرسونه...

من الله توفیق حاجی. به مگی هم سلام بنده رو برسونید

باران چهارشنبه 23 مرداد 1387 ساعت 00:33

آخی نازی!!!
دلم برات سوخت وقتی مطلبتو خوندم!!!
همه ی اینا تقصیر خودته.
تو انقدر مغرور و خودخواه هستی که نمی خوای با دختری دوست بشی که به خودت اجازه بدی نازشو بکشی!!!
میدونی منصور ازت خیلی دلخورم.
از روی اسمم می تونی بفهمی کیم.

بله متوجه شدم کی هستی!!

ببین اشتباه فکر میکنی. اصلا به اخلاق من نمیاد خودخواه باشم و با یه دختر اینجوری برخورد کنم. منتها بعضی از دخترا یکمی دیگه زیادی ناز میکنن. ما اصطلاحا میگیم خودشونو چس میکنن!! مثلا یه چیزی رو که ازشون بخوای باید اینقدر تکرار کنی و اونا هم اینقدر نه نه نه میگن!(مخالف نیستنا!! اما دیگه نازشون بیش از حد بالاس) خلاصه اینقدر نه میگن که در نهایت میخوای بگیری بزنیشون! من با این خصوصیتشون حال نمیکنم. وگرنه ناز کردن نمک دختراس و خیلی هم قشنگه!!

راستی این که گفتی ازم دلخوری رو متوجه نشدم چه خطایی کردم مگه؟!!!

شیما.۲۰.قم جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 23:40

سلام منصور جون خوبی همه ی عکسات خوبه مخصوصا اون عکسی که با لباس قرمز انداختی ارزوی موفقیت برات میکنم.

مرسی عزیزم

ساناز/18/ تهران شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 21:40

عزیزم پیامت رو خوندم لینکت هم کردم
اینم آدرسم:www.********.blogfa.com
راستی باهمین نام سورنا سیتی
لینکت کنم؟

ممنون شما لطف کردی. توی وبلاگت پیام گذاشتم که من اهل تبادل لینک نیستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد