محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

آی دی بلوتوث شما چیه؟!

سلام دوستای گلم

بچه ها این تاپیک رو ایجاد کردم تا هرکسی بیاد بگه آی دی بلوتوثش چیه و اگه دلش خواست دلیل انتخابشم برامون بگه!!!

 

اول خودم شروع میکنم. آی دیم Chesh Sefid هست. یه بار از تهران میومدم قم. توی اتوبوس رفتم نشتم اون عقب. بعدش چهارتا دختر شیطون از اینا که میخوان جلب توجه کنن هی شلوغ بازیه الکی میکنن اومدن صندلی های جلوی من نشستن. دانشجووون بودن D: همه هم عین این ندید بدیدا گوشی هاشون عین پستونک دستشون بود هی باهاش ور میرفتن D: منم گفتم خوب دیگه حوصلم سر نمیره توی اتوبوس. بزار بلوتوث بازی کنم باهاشون. گوشیمو یه یک ماهی بود خریده بودم. هنوز آی دی بلوتوثش N73 بود :)) آخه زیاد بلوتوث بازی نمیکنم.

 

خلاصه که گفتم حالا چه اسمی بزارم براش که جالب باشه برای این دخترای جلف D: همین چش سفید به ذهنم رسید گذاشتم. اتفاقا استقبال خوبی هم شد D: از هر ۴تاشون بلوتوث گرفتم. خلاصه افتاده بودیم توی دور و انصافا هم یکیشون داشت عکس های باحالی میفرستاد. از این عکس پسر دخترا و لب گرفتن و اینا که جدیدم بود. در همین لحظه شارژ این گوشی بی صاحاب ما تموم و خاموش شد :* :(( من یکم گریه کردم بعدشم خوابم برد تا قم ;;)

نظرات 369 + ارسال نظر
منصور قیامت جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 18:14

سلام دوستای گلم

بچه ها این تاپیک رو ایجاد کردم تا هرکسی بیاد بگه آی دی بلوتوثش چیه و اگه دلش خواست دلیل انتخابشم برامون بگه!!!

اول خودم شروع میکنم. آی دیم Chesh Sefid هست.

یه بار از تهران میومدم قم. توی اتوبوس رفتم نشستم اون عقب. بعدش چهارتا دختر شیطون از اینا که میخوان جلب توجه کنن هی شلوغ بازیه الکی میکنن اومدن صندلی های جلوی من نشستن. دانشجووون بودن D: همه هم عین این ندید بدیدا گوشی هاشون عین پستونک دستشون بود هی باهاش ور میرفتن D: منم گفتم خوب دیگه حوصلم سر نمیره توی اتوبوس. بزار بلوتوث بازی کنم باهاشون. گوشیمو یه یک ماهی بود خریده بودم. هنوز آی دی بلوتوثش N73 بود :)) آخه زیاد بلوتوث بازی نمیکنم.


خلاصه که گفتم حالا چه اسمی بزارم براش که جالب باشه برای این دخترای جلف D: همین چش سفید به ذهنم رسید گذاشتم. اتفاقا استقبال خوبی هم شد D: از هر ۴تاشون بلوتوث گرفتم. خلاصه افتاده بودیم توی دور و انصافا هم یکیشون داشت عکس های باحالی میفرستاد. از این عکس پسر دخترا و لب گرفتن و اینا که جدیدم بود. در همین لحظه شارژ این گوشی بی صاحاب ما تموم و خاموش شد :* :(( من یکم گریه کردم بعدشم خوابم برد تا قم ;;)

جیگرت.۱۸.به تو چه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 00:02

یا nekbat یا virrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroos.نکبتو گذاشتم اخه یاد تو میفتم.

یاد بابات بیفت

مسعود / کرمانشاه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 14:36

سلام من قبلا اهورا بود حالا اسمشو عوض کردم سبزه نمکی آخه بهم

میاد

خاطره - ۱۹ - کرج شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 21:26

سلام من Cool Girl گذاشتم چون واقعا برای یه دختر چیز با کلاسیه.

آره باحاله! به شرطی که ملت بدونن معنی Cool فقط خنک نیس D:

نجمه ۲۰ شیراز یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 14:58

سلام اسم بلوتوثم chocholo mocholo به خاطره اینکه درشت اندامم دوستام این اسم رو براش انتخاب کردن

خیلی جالبه D: عجب دوستای باحالی داری

[ بدون نام ] یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 15:53

دوستدارم با پسران دوستی کنم

خوب دوستی کن عزیزم. کسی جلوتو نگرفته. فقط نمیدونم الان اینی که گفتی چه ربطی به آی دی بلوتوث داشت!!!!!!!

فرزانه ـ۲۰ـ اصفهان یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 16:31

مدام عوض میکنم ولی الان چند وقته که سوزنش روی rezaya گیر کرده به عشق رضایا خواننده رپ(زیر زمینی)

ای بسوزه پدر عشق D: عزیز من! اینجوری که همه فکر میکنن پسری. کسی برات بلوتوث نمیفرسته D:

جیگرت.۱۸.به تو چه یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 17:12

ببین اونی که نوشته دوست داره با پسرا دوستی کنه اسم بلوتوثش تو وارد نیستی دیگه این اسم خیلی پسر جمع کنه جون تو.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=))))))))))))))

مریم/۱۴/اصفهان دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 11:12

ببین قیامت من برای این موضوع هم جواب میدم اما درج نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مال من ایدیم بود: ***********
اما حالا weblogame:
***************
البته عوضشم میکنم.دوست دارم اسمای خفن باشه!!!!
مثل :
EZRAEEL
DEMENTOR
‌barzakh(motaradefe ghiamat
....................
MER30 GHIAMAT

EMMA/14/TEHRAN دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 16:08

MAN GOZASHTAM EMMA CHON ASHEGHE SHAKHSIYATHAYE HARRY POTTER HASTAM DAR ZEMN (MARYAM/14/ESFAHAN) DEMENTORE ESME YE SITE HARRY POTTERI HAST FEKR KONAM HARRY POTTERI HASTI
MAMNOONAM BYE

سارا/20/کویت دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 22:13

اونی که دوست داره با پسرا دوستی کنه کیه؟؟؟



سلام منصور خوفیییییییییی؟


من از ۲سال پیش تا حالا @naz gol@ گذاشتم حالا چرا؟ چراشم برو از چراغعلی بپرس.(شوخیدم)

:D
اخه هم نازم هم گلم:D

نه جدی اخه خوشم میاد . قشنگه نه؟ ولی جون خودت منصور chesh sefid عوض کن.

جاش بذار chesh ghashange . حالا این نظر من بود. چیکار کنم مادر بازم فضولی کردم

عزیز من همیشه از لحاظ روانشناسی عمل میکنم. آی دی بلوتوث باید یه چی بزاری که وقتی یکی توی یه جای شلوغ سرچ میکنه از آی دی تو خوشش بیاد و باهات بلو بازی کنه. مثل کلاس دانشگاه که من خودم یه سرچ زدم پارسال دیدم 13 تا بلوتوث روشن بود. دیگه امسال فکر کنم به برکت سیم کارت های ایران ول اگه سرچ کنم 20-30 تا رو شاخشه D:

حالا شما فک کن من بزارم چشم قشنگه. جریان اون پسره توی محله قبلیمونه. چشماش آبی بود. جلوی موتو گازیش با فونت 40 نوشته بود چشم آبی D: هرکی میدید میگفت این عجب عقده ای هست D:

و در آخر: آی دی بلوتوث توهم زیباست :*

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 11:07

این ملت قاشق ازکجامیارن

فروز/اصفهان سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 12:16

...

وحیده / ۲۰/ مشهد چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 13:55

سلام
اسم باید هم کلاس داشته باشه هم پر مفهوم باشه

مثل مال من Autumnal Girl
شما هم دنبال این جور اسامی باشید

کسی هم برات بلوتوث میفرسته؟ آهان البته اون Girl که آخرش نوشتی همه چیو حل میکنه!!

امید 27 اصفهان پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 01:43

اسم بولوتوس من مسافر غریب. چون من همیشه در هاله مسافرتم

چه جالب!

مریم . کرمانشاه پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 09:13

سلام جدیدا اسمشو میخوام بزارم ( ایمو بلایزر )


اگه خوفه بزارم نظر شما چیه

نیلوفر 16 کرج پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 15:09

اسم بلوتوث من زلزله آخه بچه ها بهم میگن آرومو قرار نداری
خیلی باحالی بوس بوس

شیوا.20.تهران جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 00:11

عسل چون همه بهم میگن عسلی

یه مقدار کلیشه ای هست. اما اگه لقبته خوبه :*

شیما.21.تهران جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 02:04

سیندرلا اول میخواستم بذارم کوزت ولی اونجا بود که به خودم گفتم دختتتتتتتتتتتتتتتتتتتر مگه تو چقدر بدبختی؟؟؟؟؟؟؟

آیدا/۲۰/آبادان شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 00:03

baby.آخه مشه بچه ها حیف می زنم

صفدر/۸۹/یقین علی تپه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 11:43

جیگر آخه خیلی به سیبیل هام میاد

:O

19 /memo0l یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 00:10

memo0l

چون دوستای خیلی صمیمی همین صدام می کنن

به خاطر اسمم

دنیا جون تهران یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 14:56

joo joo

متین.27.اراک سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 02:55

اسم دوست پسرم مجتبی رو میزارم وهیشکی هیچی نمیفرسته. چ
چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه لحظه فکر کردم دختری!!

عزیزم یه اسم خوشگل بزار. آخه اسم دوست پسر چیه دیگه!!!!

غزل/۱۶بوشهر جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 01:13

من مدام عوضش میکنم اما تازگی ها گذاشتم .... بده در راه خدا

رها/۱۸/مشهد شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 18:50

my love-چون قشنگه و دوستش دارم.

مریم۱۷اهواز یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 02:44

لپ لپ چون خدایی این اسم بهم میاد. چون بر خلاف هیکلم لپ هام بزرگه

فرزانه/17/تهران دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:55

من یه زمانی اسم ای دی یاهوم رو گذاشته بودم
یه زمانی هم f n m2 بود که رمز من و دوستم بود
ولی پدر عشق بسوزه که از روزی که عاشق شدم only for you گذاشتم

داش منصور شما وقت کردی و دلت خواست 4 تا فوش هم به بکس ما بده چش سفید هم خودتی

کیمیا-۱۷-اصفهان سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 04:07

اسم بلوتوثه من کیمیا تپله بود چون تپلم این اسمو گذاستم ولی می خوام حالا اوضش کنم به نظره تو چی بزارم بوس بوس

همون کیمیای خالی خیلی خوبه!!

یا مثلا بزار Fati Komando

من اگه همچین آی دی ببینم کلی بلوتوث براش میفرستم D:

تینا/16/تهران پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 09:53

اسم بلوتوثه من اینه:(یکی بده دوتا بگیر)خیلی هم برام میفرستند
نظر شما چیه؟

جالبه! من خودم زیاد اهل بلو بازی نیستم. دوستان اهل فن باید نظر بدن!!

حامد هستم ۲۴ ساله از بوشهر یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 00:04

شبهای پاییزی من آخه دوست دارم دفتر زندگیم توی فصل پاییز بسته شه

جلال خان/33/کوفه سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 00:50

اسم بلو من ""ابن ملجم خوشگله".
قبلنا این ایدی من بود تو پال تاک.میدونم ضایعس ولی وقتی تو روم های بحث مذهبی میرفتم خیلی حال میداد

ایول! آقا اگه هنوز دسترسی به پالتاک داری منو هم با خودت ببر که شدید نیازه D:

پانی ۲۰ اهواز هسم بلو چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 12:42

i am qustion
خیلی جالبه نه؟

نه :*

جمال / ۲۰/کرج چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 19:06

فرقی نمیکنه
ولی بلو توث من بچه پرو

سارا/20/تهران چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 23:40

منصور جون اسم بولوتوس من love day .

Lord از همونجا پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 12:31

من گذاشتم Lord چون اینجا منو همه با این اسم میشناسن
میخوامتون بهم سر بزنین
فداتون

حامد پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 13:43

اسم بلوتوثم مریم است

مصطفی 23 مشهد شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 09:29

Vampair
چون خیلی با خون اشام ها حال می کنم هر جا که روشنه همه دنباله صاحبش می گردن منم انگا رنه انگا رنه که قیافم غلط اندازه :)

مهسا/19/کرج شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 21:02

سلام خوبی؟اسم بولوتوث من جیمبوووو بیاد اون کارتون قشنگ قدیمی!!!!!!!!!!یادش بخیر

مریم . کرمانشاه یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 10:27

سلام بلوتوث یکی از دوستام (گور بابای دنیاس )

آخه اینم شد بلوتوث اسم دخترشم دنیاس

چه جالبببببببببب =))))) ایول :*

ma30-15-rasht دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 11:21

ma30-chon ham esme khodame ham dosesh daram

جیگرت.۱۸.به تو چه دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 14:56

منصور اسم بلوتوث دوستم خیلی باحاله.اینه سلام چطوری گوسفند؟

=)))))))))))

بهنام ۲۰ از تهران سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:44

اسم آی دی بلوتوث من playboy آخه این اسم ای دی منه
در ضمن منصور جون من یکی از طرفدار پرو پا قرصت هستم خیلی باحالی

هلیا ۱۸ اصفهان سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 14:36

ایدیم سایه خیلی دوس نذارم همیشه مرکز توجه باشم دوس دارم زندگیم در حاله ای از ابهام باشهد در واقع تو سایه زندگی کنم البته هیچوقت نشده

سوگل 30 خرم اباد سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 16:48

ایدیم شاپرکه خیلی دوستش دارم تو پارک نشسته بودم این اسم به ذهنم رسید

مهدی/۲۳/شیراز چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 03:21

zebel khan
جالب بود نه؟

خیلی!

مهسا-کرج-۲۰ چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 21:55

مصیبت. لقبمه. ببین چی کارا کردم که اینه لقبم. خدا وکیلی من خیلی باحالم.

نازنین ۱۸ ساله قم پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 01:41

اسم ای دی من HICHKAS جالبه نه ؟

چی بگم والا D:

نازنین ۱۴ تهران پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 10:34

ایدیم بابا لنگ درازه خیلی با حاله مگه نه منصور جون خیلی با حالی دمت گرم

آخه یکم قدیمی شده!!!!!!!!

کرامت /20/دزفول شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 11:50

سلام من اسم بلوتوسم crasy هستش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد