محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

ترجیح میدی با کسی باشی که دوستت داره یا با کسی باشی که دوستش دار

دوست دارین با کسی باشین که دوستون داره ..
یا
دوست دارین با کسی باشین که دوستش دارین ..
==
یه جا میگن خواهانه کسی باش که خواهانه تو باشد!

فکر کنم دخترا ترجیح میدن دوست داشته بشن و پسرا بر عکس!!!

 

نظر شما چیه؟

نظرات 266 + ارسال نظر
منصور قیامت جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 18:58

دوست دارین با کسی باشین که دوستون داره ..
یا
دوست دارین با کسی باشین که دوستش دارین ..
==

یه جا میگن خواهانه کسی باش که خواهانه تو باشد!


فکر کنم دخترا ترجیح میدن دوست داشته بشن و پسرا بر عکس!!!


نظر شما چیه؟

جیگرت.۱۸.به تو چه جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 23:51

جفتش خوبه گل باقالی.تو چی دوست داری؟

منصور قیامت شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 00:11

من ترجیح میدم طرفو دوست داشته باشم!!!

افسون شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 02:09

دوست دارم منو دوست داشته باشه

بهار شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 19:48

دوست دارم از تمام وجود دوستم داشته باشن

درنا - ۱۷- بوشهر شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 19:52

دوست دارم هر دو همدیگر دوست داشته باشیم

عاطفه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 20:34

حالا نمیشه هیشکی ؛هیشکیو دوس نداشته باشه؟ها؟!

لطفا فقط یکی از این دو مورد رو انتخاب کنید :*

نینا/۱۷/کردستان یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 00:43

من دوست دارم طرف دوسم داشته باشه

الهه / ۲۶/ تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 11:04

من دوست دارم دوستش داشته باشم

سایه/۱۵/بوشهر یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 12:04

من دوست دارم با کسی باشم که خودم دوستش داشته باشم

نگار ۲۱ تهران یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 12:20

من دوست دارم دوسش داشته باشم اخه متمئنم که میتونم مخش بزنم. منصور جون خوبی نظرای من اونور ارسال نمیشه چرااااااااااااااااااااااااااااااااا BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

دقیقا منم مثه تو فکر میکنم در مورد دوست داشتن D:

عزیزم نظرتو اونور نزار. همین ور بزار D:

عاطفه یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 12:30

خب آخرش چی میشه؟تو که جواب نمیدی.حالا اومدیم و ما هم یکی از این دومورد رو انتخاب کردیم.چی میشه؟

هیچی! میخوایم یه آمار بگیریم ببینیم نظر اکثریت چیه! البته اگه بعضی ها هی ساز مخالف نزنن!

ملکی-۲۵-شهرستان دشتستان یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 15:57

دختری هستم دوست دارم با پسران دوست شوم

ای بابا. شما توی همه تاپیک ها رفتی همینو نوشتی که!! ظاهرا خیلی نیاز داریاااا

جیگرت.۱۸.به تو چه یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 17:33

خب منصور نیازه این دختره ملکیرو برطرف کن.این ۱ دوست داره که دوست داره با دوست تو که دوست داره بادوست من .........

پرند/19/شهر حافظ و سعدی<شیراز> یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 23:19

aslan to in dore zamone hich 2 nafari nistand ke vagheano bi hich dalile khasi va be done havas bazi ham dige ro bekhano dos dashte bashan! be har hal nazare man ine ke na man kasi nemikham dost dashte basham na kasi mano dos dare!!!!!!!!!!!!!!

مریم/۱۴/اصفهان دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 09:37

همه میگند برای من زود راجع به این موضوع نظر بدم.اما منصور من با کسی هستم که دوسش ندارم و عاشقمه........
اما با کسی که دوسش دارم ..........
بچه ها کمکم کنید!اقا منصور شما چه پیشتهادی میدی؟
به نظرتون من باید چی کار کنم؟

عزیزم با توجه به سنت من پیشنهاد میکنم فعلا قید دوس پسر بازی رو بزنی. اون پسره هم که عاشقته باید ببینی عاشقه چیته!! چهرت؟ تیپت؟ اخلاقت؟ سادگیت؟ پولداریت؟ یا مهمتر از همه عاشقه **** هست؟!!

بعد که مشخص کردی بیا جوابتو بدم..

منصور ۱۶ نیشابور دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 11:47

من ترجیح میدم منو هادی با هم ازدواج کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 12:16

ارش-۲۳ساله-تهران-من دوست دارم دو طرف همدیگرو دوست داشته باشن.خودت بوس

حمید - شاهرود دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 17:01

دیدی دخترا چه بیکارن همش میخوان دوست داشته باشن یا دوستشون داشته دوست داشتن الکی فایده نداره باید دوست بداری تا دوست بدارن اگه خانوما روراست باشن آقایونم دوست میدارن

جیگرت.۱۸.به تو چه دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 18:39

یک کلام از مادر عروس(اقا حمید)

سارا/20/کویت دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 21:39

سلام منصور خوبی؟

به نظر من باید دو طرف همدیگر رو بخوان. اونوقت عاااااااااااااااااالی میشه.

آلیس -۲۸- تهران سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 09:23

دوست داشتن و این چیزا رو بریز دور - آدما باهم هستن چون نیاز دارن که باشن . هرکس دنبال منفعت خودش . اصولا دخترا دنبال پول ، پسرا دنبال .......

پسرا دنبال....؟ دخترا که اصلا اینو دوس ندارن! اصلا!!!!!!!

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 09:54

سلام منصور

در این مورد نظر من اینه که کسی اونقدر دوست داشته باشه هی التماست کنه هی خواهش وتمنا کنه به خاطر تو از خواب و خوراک بیفته بره به خاطر عشق معتاد شه بعد تو چون معتاده بهش محل نزا ری

ولی کلا دوست دارم کسی رو دوست داشته باشم بعد دوست داشتن اونو خودم حل میکنم (خوب بلدم )

پس نظرمون مشترکه

ارمین/22/تهران سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 12:08

به نظر من باید دوست داشته باشه ولی ازت ازدواج نخواد!!! بوس

حرفت کاملا متین D: بوس

قریبه سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 12:24

اگه برای زندگی مشترک باید دو طرف همدیگر رو دوست داشته باشن من دوستش دارم اونم دوستم داره ولی امان از اطرافیان

رویا ۱۳ کرمانشاه سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 15:19

من دوست دارم طرف نو خیلی دوست داشته

ببخشید رویا جان. من که متوجه نشدم چی گفتی!!

نورا / ۱۹ / اصفهان سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 17:03

از اون جایی که همه منو دوست دارن ... ترجیح میدم طرفمو دوست داشته باشم ... که در نتیجه هر ۲ همدیگرو دوست داشته باشیم !!!

ای بابا این خوشگلی چه مزیت هایی داشتو ما نمیدونستیم

نسترن/۲۲/تهران سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 23:59

سلام
من دوست دارم با کسی که دوستش دارم باشم شاید از کسی که منو دوست داره خوشم نیاد.پس وقتم رو با اون که نمی خوامش حروم نمی کنم.

با حرفات موافقم

ALBALU چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 02:21

ترجیح میدم اون منو دوست داشته باشه ولی از یک طرف اگه ازکسی خوشم نیاد اصلا نمیتونم تحملش کنم

خوب قضیه همینه دیگه D: قرار نیس هردو مورد باهم باشه! قراره فقط یکیش باشه!

حدیث /۱۶/ چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 09:50

هر دوش باشه بهتره

فیاض/۲۰ چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 18:28

دوست دارم که دوستش داشته باشم - فداش بشم

احساساتتو کنترل کن عزیزم

فرشته ۱۸ مشهد چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 20:21

من ترجیح میدم طرفمو دوست داشته باشم

امید 27 اصفهان پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 01:37

برو دنبال کسی که دنباله تو باشد

شیوا.20.تهران جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 01:21

هر کسی که دوسش دارم دوسم داره.اخه خدااااااااااااااااااااا من چرا این قدر عسلمممممممممممممممممممم

اوا خواهر...

آیدا/۲۰/آبادان جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 23:35

دوست دارم ۱کیو دوس داشته باشم که البته اونم آرررررررررررررره دیگه.بعدش بقیه هم ما رو دوس داشته باشن بعد اونوقت ما هم اونارو بعد ....جلف خودتی!!!!!تکه کلامتونو قرض گرفتم

سحر / 19/تهران شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 00:40

از قدیم گفتن برای کسی بمیر که برات تب کنه . . . . مگه نه داداش

درسته آبجی! من برات تب کردمااا

منا / 21/ تهران شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 00:45

من با کسی دوست میشم که دوسش داشته باشم بعد اونم خر میکنم تا دوسم داشته باشه

اینجوری که خر تو خر میشه!!

تنها@24@زاهدان شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:55

دوست دارم که دوستم داشته باشه - چون من 6سال یکی رو دوست داشتم ولی در حین نامردی تنهام گذاشتو رفت

متاسفم. از این آدمای نسناس زیادن. ایشالا یکی ۱۰۰ مرتبه از اون بهتر گیرت بیاد بعد ببریش پیش اون تا یه تو دهنی خفن باشه براش چشاش دراد :*

مهدی/۲۴/شهرجدیدهشتگرد شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 19:18

با هر دوتاشون

عزیز من! خسته نباشی. خوب معلومه که همه ما هردوشو میخوایم. قرار شد بگی کدومش برات مهمتره. نمیدونم چرا بعضی ها بلدن هرجا ازشون سوال میکنن بگن هردو. هر۳ هر۴ !!!

مینا/17/مشهد شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 20:11

اینجا امتحان میکنم شاید ارسال بشه.
من دوسش داشتم اونم دوسم داشت ولی پس از اندی فهمیدم که واسه این حرفا هنوز بچه ام. پس اینطور شد که قیدشو زدم تا ببینم بعدا چی میشه/ ولی چون من یه دخترم ترجیح میدم طرفم منو دوست داشته باشه چون اگه من دوسش داشته باشمو اون دوسم نداشته باشه فقط خودمو پیشش کوچیک میکنم.

اینم حرفیه! جالب بود. مرسی

ماه گل/۱۹/بابل یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 00:49

دوست دارم کسی رو دوست داشته باشم که منو دوست داشته باشه ومنو به خاطر همین که هستم به خاد

الناز ۲۰ تهران یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 01:47

دوست دارم هر ۲ تا شو تجربه کنم ولی چون الان تجربه ندارم ترجیح میدم دوستم داشته باشه.چون قشنگ ازش سواری میگیرم.با خودمم یه کاری می کنم.

اوه! عجب کارایی میکنید شما دخترا!!! حالا خوبیش اینکه جرات اعترافشو دارید!!

رویا یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 03:12

اگه اون منو دوست داشته باشه بهتره چون با کسی که منو دوست نداره نمی تونم بمونم

فرزانه-۲۲-مشهد یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 23:32

ترجیح میدم دوست داشته باشم تادوستم داشته باشن چون به خودم مطمئن هستم که دوستم دارن

بابا اعتماد به نفس!!

حمید / 21/ کابل دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 00:03

باید دوستش داشته باشی . چون این طوری تو اذیت نمیشی .

آریا-26-ارومیه دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 00:40

هم دیگرو دوس داشته باشیم

ای بابا! دوستان یادم نمیاد گزینه هردو یا هیچکدام هم گفته باشم!!

آیناز/۲۲/بعدا می گم چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:08

منم اونموقع ها شب ها به این موضوع خیلی فکر می کردم ولی وقتی می گفتم دلم می خواد من او رو دوست داشته باشم با خودم می گفتم پس اون چی !و وقتی می گفتم اون منو دوست داشته باشه می گفتم پس من جی؟

نتیجه؟!!!

ع/16/کوهبنان چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 15:02

من دوست دارم عشقمون دوطرفه باشه من طرفم را خیلی دوست دارم
میشه به بادت هستم آریانا.....

ما ۱۶ سالمون بود نمیدونستیم عشق چیه اصلا!! اما حالا ببین....

فائزه.زاهدان.۱۷ پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 15:19

دوست دارم اون منو از صمیم قلب دوست داشته باشه

غزل / ۱۶/ بوشهر جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 00:59

با کسی باشم که دوسم داشته باشه ............... این که خیلی ساده س

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد