محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

انجمن شعر و جملات قصار

سلام به همه بروبچز فرهیخته! 

 

اینجا شعرهای باحال و جملات زیبا و قصار از بزرگان رو میزاریم تا در نهایت یه مجموعه ارزشمندی جمع آوری بشه :* 

 

از دوستانی که به شعر و ادبیات علاقه مندن دعوت میکنم این تاپیک رو با پست های زیباشون مزین کنن :*

اگه یه روز غول چراغ جادو گیرت بیاد چی ازش میخوای؟

فکر کن چراغ جادو گیرت اومده و حق داری از غولش فقط یه چیزی بخوای!! 

 

من ازش میخوام برم لب دریای شمال نسیم بخوره تو صورتم، آب دریا به پاهام، صداش تو گوشم، رنگ آبیش تو چشام....
تا میتونم داد بزنم تا خفه بشم. اشک بریزم تا تموم بشم... 


و دریا بشم............... 

 

 

شما چی میخواید ازش؟!

چه بویی رو دوست دارید یا خوشتون میاد ازش؟

من خودم از بوی بنزین و چسب و تولوئن، بوی نم خاک، بوی کاه گل، بوی بارون و از همه بهتر بوی چلو کباب خوشم میاد D: 

 

شما چی؟ 

 

آها اینو یادم رفت: سرمو بگیر تو دامنت قربونه بوی پیرهنت: بوی مادرررررررر، بوی نوزاد :* ای جاااااااان

شما به نحسی عدد 13 اعتقاد دارید یا نه؟

امروز یه مطلب توی کلیک دیدم کفم بردید، نوشته بود مایکروسافت به دلیل اینکه عدد 13 نحس است اسم آفیس که قرار بیاد را به جای 13 می خواد بزاره 14 !!!!!!!!!!

 

نحس بودن عدد 13 یه داستانی داره که معلم دینی دوره ی پیش دانشگاهی ما گفته بود که الان یادم نیست. ولی یادمه که گفته بود اگه ما مسلمونا به این خاطر 13 رو نحس بدونیم باید تو مسلمون بودنمون شک کنیم. تا جایی که یادم هست شهرداری هم قدیما پلاک خونه ها رو می نوشت 1+12. به نظر من همش الکی هست. بی معنی و پوچ. 


اگر کسی خدا رو قبول داشته باشه این حرف رو نمی زنه! 

 

من میخوام بدونم شما به نحسی 13 اعتقاد دارید یا نه؟ 


من خودم: نه! ;;) 

یه سوال باحال روانشناسانه! بیا تو بهش جواب بده!

وقتی دارین با یکی دیگه پفک میخورین آخرین دونه ی پفک که میمونه شما بر میدارینش یا طرف مقابلتون؟ 

 

اصلا شوخی نیست!این یه سوال کاملا روانشناسیه! 


روانشناسا میگن اون که معمولا آخرین دونه ی پفکو بر میداره پر روتره!!! 

 

من خودم دونه آخر پفک رو برای اینکه عدالت و دوستیمو نشون بدم نصف می کنم 

بعد هر دو نصف رو خودم می خورم :* 

 

 

شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟

پسر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟ 


ببینیم کی خوش سلیقه تره..................... 

دختر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟

دختر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟ 


ببینیم کی خوش سلیقه تره..................... 

 

بروبچز شهر قم بیان تو

درود به همه همشهریای باحال خودم

 

بروبچز قمی بیاین اینجا یه کامنت بزارید و اگر مایل هم بودید بگید کدوم منطقه زندگی میکنید یه آمارگیری بشه ببینم چی به چیه، چقدر قمی توی نت هست و مهمتر از همه:

 
آی دی یاهوی اختصاصی من برای بچه های قمی رو همه ادد کنید چون به زودی وبلاگ قم رو استارت میزنم و میخوام از طریق این آی دی برای همتون آدرسش رو بفرستم و خلاصه هراتفاقی مربوط به قم باشه رو هم واستون سند کنم. آی دی رو این پایین گذاشتم. لطفا فقط قمی ها ادد کنن.