محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

دختر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟

دختر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟ 


ببینیم کی خوش سلیقه تره..................... 

 

نظرات 146 + ارسال نظر
منصور قیامت چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:14

دختر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟


ببینیم کی خوش سلیقه تره.....................

حمیدرضا/۲۴/تهران چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:15

اگه دست من بود با یه پیره زن 70 80ساله ازدواج میکردم. دختر هم دخترای قدیم...

کیارش-همدان چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:25

اسمش ترجیها " از اسم های زیر باشه :

زهره....شراره.....عاطفه.....

قدش: بلند
دو سال ازم کوچیک باشه.....
موهاش بور باشه.
نه لاغر نه چاق کمی تپل باشه...
چشاشم سیاه یا آبی یا قهوه ای یا عسلی باشه

بگو عروسک بدین دستم دیگه ...
تعارف نکن...

مسعود / کرمانشاه سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 15:44

سلام من قبل از هر چیز دوست دارم یه دختر با شعور باشه به قول قدیمیا

با کمالات باشه از لحاظ ظاهر هم زیاد نه تقریبا سفید باشه لاغر نباشه زیاد

قد بلند نباشه موهاش مشکی باشه چشماش عسلی به روشن بزنه

لباش زیاد کوچولو نباشه درشت و گوشتی هم نباشه صورتشم گرد باشه

چونش کوچولو باشه دیگه هیچی همین

مطمئنی چیز دیگه ای نمیخوای؟

پری.۱۸.تهران.جیگرت سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 17:02

پری باشه.فقط همین

آقا مجید..23...... تهرانپاریس......! شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 16:06

اسمش عسل شیرین یا نوشین ولی ترجیحا همون نوشین......
یه کم خوشگل باشه بسه یعنی خودم بی رنگ براش در می آرم مونیکا بولوچی......ولی در مورد قد باید 170 بزنه با وسایل کمک آموزشی برسه تو مایه های ما......با نمک یک کم سبزه نه سیاه سوخته هیکلش یه هوا توپل......
اخلاق پاکنهاد یعنی خودم وقت می زارم ردیف میکنمش.....
اهل کل کل باشه در حد معقول.......ناز کنه میخریم چکی یا نقد
دروغ نگه صادق باشه + وفاداری خیلی موهمه....!

فدای احساس قشنگم......چه حالی میده.......
دارم میرم بیرون چیزی لازم نداری نوشین.....؟ شب مهمون داریم آق منصور و عصمت خانم با پسرشون ناصر از قم دارن میان........!!

من واقعا افتخار میکنم به شما جوانان :))) ایول باحال بود زنت :* اگه گیر آوردی لطفا آبجیش هم بفرس بیاد واسه من :* آخه میخوام این عصمته رو طلاق بدم!

ایمان ۰۰۰ اصفهان دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 14:09

خوشکل و خوش تیپ و خوش اندام باشه
سفید َ ُ- چشم آبی - گونه داشته باشه - عینک فرم باریک بزنه
تیپش مثل خودم به روز باشه
خصوصیات اخلاقیش هم : ظاهری اخمی و خشن ولی دل مهربون داشته باشه - یه نموره آخرش هم میخوام شیطون بلا باشه

امیر/۲۲/قم چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 22:04

۱. چهره
۲. رفتار
۳. تفاهم

سام ۲۴اصفهان پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 01:08

دوس دارم متین باشه. خانم و دلنشین. دوس دارم گل باشه فقط و فقط!

امین زاهدان جمعه 5 مهر 1387 ساعت 09:05

کوس سفید داشته باشه فقط همین

یحتمل خواستگاری هم که میری باید حتما اولین سوالت از عروس خانم همین باشه! ظاهرا خیلی برات مهمه :*

روح الله/۱۹/قم جمعه 5 مهر 1387 ساعت 16:46

ولی من میخوام پله های ترقی رو یکی به یکی رد کنم.
و بعد از عبور کردن از این مراحل میرم خواستگاری نسترن.اگه ازدواج نکرده باشه

سید مصطفی کرمانشاه ۱۸ شنبه 6 مهر 1387 ساعت 21:25

دوست دارم خیلی باحجاب باشد

سارا /کویت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:06

سلام منصور.پس تو چرا ویژگی های دختر مورد علاقه تو ننوشتی؟؟؟

فرصت نشده. ایشالا مینویسم.

حسن/۲۳/اصفهان چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 15:20

دختری که فقط حسود نباشه.

بردیا/۲۲/مشهد شنبه 13 مهر 1387 ساعت 16:38

کونش چاق باشه

حامد 21ساله از مشهد یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 12:02

من تاحالا به این موضوع فکر نکردم ولی دوست دارم همسر اینده ام قدش حدود 174 باشه قربان همتون

رضا /26/هفتگل یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 21:38

چشماش سبز .بدنی سکسی با نمک .خوشکل . سرکش

مسعود.کرمانشاه دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 11:20

این پسرا چرا اینقدر دری وری مینویسن بابا آبرو مونو حفظ کنید حالا چیزش سفید نباشه یا اون یکی چیزش یه کم کوچیک باشه راهی نداره یه کم منطق داشته باشید فکر کنید میخواید همسر آیندتونو انتخاب کنید از اخلاق بگید از شخصیت بگید بعدبه بقیه جزئیات بپردازید آقا بلردیا فکر کنم از قزوینه اشتباه زده مشهد

مهدی / 19/ رودهن سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 13:21

خو شگل باشه قد بلند اسمش بهار باشه چون فصل مورد علاقه منه . اقا منصور دوست دارم.

عارف/19/یاسوج پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 08:58

با همه چیز سازگار باشه و اصلا" نق نزنه

امیر/۱۹/قوچان پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:49

قدبلندباشد.باوقاروباوفاباشد.چشمانی عسلی داشته باشدوموهای بور بلندوخوش لباس

احسان/۲۰/تهران پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 18:21

باید صداش قشنگ باشه

این معیارهای شما برای دختر مورد علاقتون منو کشته!!!

امیر/۲۴/تهران جمعه 19 مهر 1387 ساعت 04:10

خوشگلیش مصل هیلاری داف باشه با نمکیش مصل بیریتنی باشه هیکلش مصل جنیفر لوپز باشه لبشم مصل انجلینا جولی همین

حتما اخلاقشم مثل فاطمه زهرا باشه!

بهمن۵۵۵۵۵۵ x شنبه 20 مهر 1387 ساعت 21:42

خوشکل و خوش تیپ و خوش اندام باشه
سفید َ ُ- چشم آبی - گونه داشته باشه -کوس سفید داشته باشه فقط همین

محسن اقا--از مشهد--18ساله یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 20:17

قدش۱۷۳ باشه--هیکل اندامی--لپ داشته باشه--لباش کوچیک باشه--بینیش عملی باشه در حد توان کوچیک--چشماش ابی یا سبز باشه--موژه هاش بلند باشه--چشمهای درشت--موهاش مشکی یا طلایی باشه-موهاش بلند باشه تقریبا ۱ متر--با دین و ایمون باشه--مدرک تحصیلیش دکترا باشه--تک دختر باشه از باجناق خوشم نمیاد--نازنازی و کمی لوس باشه--دروغ اصلا نگه--بینیش عملی یا در حد توان کوچیک باشه--تیپشم که خودم درست می کنم--خلاصه خانوم من باشه--
این شخص مورد نظر منه--با تشکر از منصور جونD:

تشکر از من نکن که عمرا بتونم همچین موجودی واست پیدا کنم D:

یعقوب چادگان دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 13:12

دوست دارم با معرفت و با کمالات و ملوس و خوش تیپ باشه

صالح اصفهان دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 13:14

دوست دارم اخمو باشه و یکمی هم آدم سرکار بگذاره ودیگه اینکه مهربووووون باشه ؟

علی 23ساله یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 19:14

یه زن 20-25 ساله میخوام که باهام مهربون باشه . وبا هم بتونیم تماس جنسی داشته باشیم.صیغه

مسعود یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:23

البته این یه مساله خیلی شخصیه و باید کلی گفت. نه اینکه بیان بگن
اینجاش اینجوری باشه اونجاش.......
اگه بخوام تا یه مدت طولانی باهم باشیم :
اول از همه استقلالی باشه وگرنه روزی دوسه بار کتک میخوره...
دوم اینکه هر چی من میگم بی چون وچرا بگه چشم..
سوم اینکه هر کاری گفتم انجام بده وگرنه بد میبینه.
چهارم اینکه جذاب و تو دل برو باشه خودشم زیاد لوس نکنه برام که اصلا
با این جور دخترا عمرا نمیتونم کنار بیام (یعنی اصلا حال نمیکنم با این تیریپا)
پنجم اینکه اشپزیش خوب باشه وگرنه بد جوری شاکی میشم اخه ادم
شکمویی هستم من.....
اخریشم اینکه با اصل و نسب و خونواده دار باشه .
حالا نظرم در مورد دوست داشتن : بابا همه این حرفا کشکه .........
دوست دارمو عاشقتمو میمیرم برات ... اینا همش چرت و پرته ....
یعنی یارو باید نفسش از جای گرم در بیاد که دلشو به این شر و ورا خوش
بکنه. ....
.
الان فقط پول مهمه . جیبت پر باشه همه بت احترام میذارن و
قربون صدقت میرن ولی اگه پول و پله نداشته باشی تف کف دستت
نمیندازن......

میگم منصور خوب مردمو سرکار گذاشتیا خودمونیم.....

برو همون دختر استقلالی به دردت میخوره :))

مریم+20+مشهد دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 16:35

برای همه ی اق پسرای گل دعا میکنم که یه حوری بهشتی یا پری دریایی گیرشون بیاد .........:)))((((: .........که بدنشون خوب سکسی باشه

سگ چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 14:14

کون تلو بشه قد بلند باشه دماغش بلند باشه موی سرش فرفری باشه صورتش گرد نباشه لباساش کوتاه باشه شلوارای استون کوتاه باشه دمژای بندی ژاش کنه

علیرضا ۲۳ کرج چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:08

فقط استقلالی باشه بقیش مهم نیست{ استقلالی باشه ولی بقیه جملمو جدی نگیرید}

ما که آخر نفهمیدیم الان چیو جدی گفتی چیو شوخی!!!

مجید/۲۳/تهران پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 14:02

۱.اخلاقش خوب باشه
۲.ترجیحا قد بلندو موهای مش
۳.با اصل و نسب باشه

مجتبی /۲۰/دزفول یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 20:42

فرقی نداره حجابش خوب یا بد باشه فقط درکش بالا باشه

رامتین 18 تهران جمعه 17 آبان 1387 ساعت 15:02

اسمش نگین هست دوسم داره اما مامانش نه

ویژگی های جالبی رو ذکر کردی. ممنون :*

آزاده / 20 ساله / تهران شنبه 18 آبان 1387 ساعت 14:59

متاسفم برای همه پسرای ایرونی. همه شما به ظاهر اهمیت میدهید . یعنی واقعا برای شما اسم طرف یا قدش اینقدر براتون مهمه؟ اینا که خوشبختی نمیاره. مهمترین ویژگی یک دختر نحابت و کدبانو بودنشه نه خوشگلی و اندامش. شماها دختر را برای کارای دیگه میخوایین. درصورتی که دخترا عاشقای واقعین.کمی منطقی فکر کنین

سام - ۲۶- کرج شنبه 25 آبان 1387 ساعت 18:38

هرچی دختر مذهبی تر ومقید به اصول مذهبی وبا حجابتر ونجیب تر باشه برای من شیرین تر وناز کردنش لذیذ تره
من می میرم برای یه دختر مذهبی ونجبب که حیای زیادش منو دیوونه کنه

نصیر ۱۹ چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 14:19

فقط الناز بهم دروغ نگو
با کیا دیگه رفیقی خره من دوست دارم باور کن ۱۸ اسفندم میرم سرباری

عمو جان اشتباه اومدی! خونه الناز اینا دوتا کوچه بالاتره!

علی اصغر --------۲۴سال------تهران پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 08:12

بیش از حد خشگل نباشه - ---قد۷۰/۱ --------نه چاق نه لاغر -----دارای خانواده خوب ----خوش اخلاق ------مهربان

میکاییل تهران پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 13:51

یک دختر سیا سوخته قد کوتاه بد دهن زشت منگل وحشی

رویا 19 رفسنجان پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 10:10

برام من که لزبین هستم دخترا همه کار درستن.مهم اینه اهل حال باشن

:O

مرتضی ۲۵اصفهان پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 21:13

چشمان مشکی . قد۱۵۰ . کت بانوی خانه . اهل حال باشه

ایمان/۲۴/تهران جمعه 8 آذر 1387 ساعت 18:57

با سلام : من اولا به ازدواج فکر نمیکنم به ۱۰۰۰ دلیل یک موردش اینکه بی تعارف بگم الان شما دختری را پیدا نمیکنید که دست نخورده باشه کم کمش یه لب را داده ....... احتمالش هست که وقتی شما ازدواج میکنید نفر ۵ یا ۶ هستید که بهتون لب میده این موردا رو زیاد دیدم. شما رو نمیدونم اما من با این وضعیت ازدواج نمیکنم (راستی یادم رفت الان با ۱۵۰۰۰ تومان یه زن دوباره دختر میشه) یه کم فکر کنید متوجه حرفام میشید........ بای تا های مجدد........

تکبییییییییییییییییر

نگار/۲۰/تهران چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 15:29

خدمت آقا ایمان/۲۴/تهران
عرض کنم مشت نمونه خروار نیست
ولی تا حدود خیلی زیادی با حرفتون موافقم
من تا حالا به خاطر موقعیت پدرم فرصتی برای این کارا نداشتم به خاطر همین از اینکه پسرا در مورد همه دخترا همچین تصوری دارن واقعا رنج میکشم

ایمان/۲۴/تهران چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 19:30

*بسم الله الرحمن الرحیم *
خدمت دوشیزه نگار/۲۰/تهران

نیت ما خیر بود قصد رنجاندن شما ودیگر دوشیزگان محترم را نداشتیم؛ اگر شما را رنجاندم من را به بزرگواری خودتان ببخشید .......... بای تا های مجدد

رضا ۱۶ اصفهان چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 22:28

دوست داشتنی و با حجاب و لاغر باشه.

شروین ژرمن ۱۸ ساله مشهد پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:41

دوست دارم لبامو گاز بگیره تا دوسش داشته باشم

همین؟ فقط لباتو گاز بگیره؟ ماشالا چقدر قانعی D:

تینا/22/تهران جمعه 15 آذر 1387 ساعت 00:08

در رابطه با سخن آقا ایمان باید بگم که. نه اینکه شما ها خیلی دست نخورده و آکبندید اگه شما فکر میکنید ۵ یا ۶ هستید مارو بگو که فکر میکنیم ۱۵۰۰ به بعدیم تازه بعد از اونم نهضت ادامه دارد...

جنس نر جنس برتر!!!

تینا/22/تهران جمعه 15 آذر 1387 ساعت 18:59

باید خدمتتون عرض کنم که شما هنوز هم در عصر جاهلیت بسر میبرید.

آزاده / 20 ساله /تهران شنبه 16 آذر 1387 ساعت 12:04

آقای ایمان 24 ساله :
مواظب حرف زدنتون باشید. اینکه میگید الان همه دخترا بهشون دست خورده چطور اینقدر مطمینید؟ اگر من به شما بگم که تاحالا با هیچ پسری دوست نبودم باور میکنید؟ مهم نیست باور میکنید یا نه. توی دختر پسرا خوب و بد پیدا میشه.میدونید چرا دوست نبودم چون احتیاجی نداشتم.چون در خانه کمبود عاطفه و محبت ندارم.
آقای ایمان 24 ساله:
امیدوارم نظرتون عوض بشه.و به همه بدبین نباشید.دلم واسه همسر آیندتون میسوزه.
راستی با نظر تینا 22 ساله هم موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد