محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

پسر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟

پسر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟ 


ببینیم کی خوش سلیقه تره..................... 

نظرات 221 + ارسال نظر
منصور قیامت چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:18

پسر مورد علاقه ی شما چه ویژگی هایی داره؟


ببینیم کی خوش سلیقه تره.....................

آرزو.۲۱.کاشان چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:19

قیافش مهم نیست ، فقط در حدی که ضایع و اسقاطی نباشه کفایت می کنه ، مهم اینه که مهربون باشه و راستگو و عشقش از توو چشاش معلوم باشه .
ولی ترجیحا قد بین 175-185 ، وزن 70-75 ، رنگ چشم و موش مهم نیست و ...

مگه میخوای ماشین بخری که میگی اسقاطی نباشه؟ :O
بعدم الان این آدمی که میگی فقط دو نمونه ازش تو دنیاست.
که اون دوتا هم هنوز پیدا نشدن... D:

دختر بدسیگنال چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:27

آدم باشه
انسان باشه
صادق باشه
هیچ وقت دروغ نگه
هیز و چشم چرون نباشه
من و برای خودم بخواد
دوستم داشته باشه

نازنین.قم چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 13:50

اخلاقش خشن ، ظاهرش فشن .

حالا تفسیر میکنیم

اسمش،اشکان یا شروین یا کیارش ی

سن بین ۲۲ تا ۲۶

قدش بین ۱۷۰ تا ۱۹۰

چهره اشم بانمک باشه خیلی بهتره تا خوشگل باشه.

مثلا صورت سبزه ،با چشم و ابروی کاملا مشکی.

ماشینش ماکسیما

اخلاقش کاملا مردونه و با جذبه.به موقع هم مهربون باشه ولی حالم از مردایی که زیادی عشقولانه ان بهم میخوره :یه کوچولو هم وفاداری سرش بشه.

دیگه همین دیگه .حالا منصوری کسی رو سراغ داری ؟؟؟

میدم برات بسازنش...

جیگرت.۱۸.به تو چه چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 17:44

خب ویژگی های پسره مورده علاقم همون ویژگی های عشقمه.
از پسرای بور و سفید بدم میاد باید سبزه ی تند باشه.چشو ابرو مشکی قدش بلند کمکی لاغر باشه.کمکی فشن باشه ولی محمد ورای فشن بود.از من ۲ الی ۳ سال بزرگتر باشه.
خیلی خودشو بگیره مغرور باشه در حد تیم ملی چون من عاشق این مدل ادمام.بانمک باشه ولی خیلی جدی اصلنم از کلمات عشقولانه استفاده نکنه.پاک باشه به هیچ دختری محل نده یا یه جورایی دخترا براش مهم نباشن
من دیوونم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو خاص هستی D:

سارا/20/تهران چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 23:07

پسر مورد علاقه ی من .باید خوشکل باشه و خوش هیکل و مهربون.پول بخوره تو سرش اگه اخلاق نداشته باشه.

lida پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 11:06

پسر مورد علاقه من
زیاد به خوشکلی اهمیت نمی دم یعنی نه خیلی خوشکل و نه زشت کلا چندشش نشه وقتی نگاش میکنه خوشتیپ باشه خوش هیکل از پسرای لاغر مردنی متنفرم خوش اخلاق و باحال با ایمان باشه اخلاق یه پسر برام بیشتر مهمه تا چیزای دیگه
راستی منصور تو خودت چرا سوالتو جواب ندادی
هاننننننننننن
قربونت

میخواستم طبق معمول اولین نفر جواب بدم. اما بهم گفتن اگه اینکارو کنی فکر میکنن اینجا رو ساختی که مشخصات جی اف مورد علاقتو بگی و دخترا بیان بخونن و.....

بنابراین منصرف شدم. حتی تایپ هم کرده بودم.

فروغ ۱۹شیراز پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 16:09

آهااااااااااان به این میگن سوال خووب
خوب شروع می کنم:
اول از همه با شخصیت باشه و از یه خونواده با شخصیت و با فرهنگ.
قدش حول و هوش ۱۸۰ یا ۱۸۵
خوش هیکل (بادی بیلدینگی)
اساسی مهربون و خوش اخلاق
منو خیلی دوس داشته باشه به هیچ دختری به هیچ وجه محل نذاره.
نماز بخونه
در ضمن پول دار هم باشه
(من حوصله بی پولی ندارم)
و و و .......... سلیقه ام از همه بهتر بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))))

برای شما هم میدیم بسازن یکی!!!

شیوا 20 تهران جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 15:26

با شخصیت باشه.
قد بلند.
من به تحصیلات اهمیت می دم .
دوست دارم تنها عشقش باشم.
رک باشه مثه خودم.
اهل همه جور کار باشه.
با ایمان باشه.

ندا-۲۷-اصفهان شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 23:56

خوش اخلاق باشه
راستگو باشه
تحصیلات داشته باشه
به خانوادش اهمیت بده
زندگی رو ساده بگیره
با ایمان و پاک باشه

پانیز/18/تهرووووووون یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 00:00

آینده نگر
دروغ هرگز هرگز نگه
با تحصیلات
عاقل
از سر منطق حرف بزنه
با ایماااااااااااان وخوش اخلاق
صبور
خوشکل
با من تفاهم زیادی داشته باشه
دوسم داشته باشه
جلوی دیگران سنگین در عین حال به وقتش شوخ باشه
خودشو واسه اینو اون نگیره و کم محلی نکنه
به همه از کوچیک تا بزرگ احترام بذاره
جلف نباشه تا یه دختر میبینه همه چی یادش بره!!!!!!
بییییییییی نهایت مهربون باشه
به کانون گرم خانواده خیییییییانت نکنه
وخیلی چیزای دیگه که این روزا تو بعضی از پسرا پیدا میشه
البته با پوزش از محضر منصور جون :*

مریم . کرمانشاه دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 12:15

سلام به به چه آدمای خوش سلیقه ای حالا من به حسب تجربه میگم مهمترین ملاک برای انتخاب شریک اخلا قشه واینکه در بد ترین شرایط صداقت رو سر لوحه کاراش قرار بده خصیص نباشه از لحاظ قیافه هم با طرفش در یک حد باشه اگه پولدار هم باشه که چه بهتر ولی خدایی مهمترین ویژگی برای یه مرد اخلاق خوب و وفاداریه که باعث خوشبختی میشه

باران 21 اصفهان دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 20:24

سلام
روراست
احساساتشو بیان کنه
قیافش خوب باشه اما نمیخوام زیاد فشن مشن باشه
منو خیلی بخواد به خاطر خودم نه منافعی که دارم
از لحاظ خونواده هم خوب باشه با فرهنگ نه از این گره گوری ها
پولم داشته باشد اما نه خیلی چون بعدش یهو میبینه که ای داد بیداد ...
از همه مهم تر راز دار باشه و دهن لق نباشه
اهل کار و زندگی هم باشه
منم تا آخر خط باهاشم مخلصشم هستم دربس

فاطمه/۲۱/تهران دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 21:58

هرچی بود بود مثل تونباشه.

شبنم/تهران سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 02:46

بور
فشن
قد تومایه های۱۹۰
خوش هیکل
خوش تیپ
چهار شونه
مغرور وباجذبه
بانگاهش حرف بزنه نه هی فک بزنه.عین خودم
رک گو وصادق
رنگ چشم:سبز خیلی خوشرنگ
هیز نباشه
بدون ترس زل بزنه توچشمام
یه نمه خشن


منصور جون نگو می دیم برات بسازنش!!!چون این ها همه خصوصیات یه نفر بود که خودم با نفهم بازیام غرورش رو شکستم و گفتم دوسش ندارم!!!
بزرگترین آرزوم هست که یه بار دیگه ببینمش وازش معذرت بخوام!!خیلی پشیمونم!!!

از بس شما دخترا نازتون بالاس....

مهسا جون16مشههههههههههههههد چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 14:37

سرو ته تمام مردا یه کرباسن چه خوشتیپ چه بد تیپ

ma30-15-rasht چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 14:50

خوش تیپ باحال مهربون صادق عشقولی مثل خودم چشاش مشکی باشه قدش هم بلند باشه یه کم هم ته ریش داشته باشه چار شونه باشه

اسما.سندج.۱۹ساله پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 18:33

خیلی جیگر.خوشگل من که دوست دارم

جیگرتو خام خام بخورم بهرام جون

:O

؟؟ جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 03:45

لاغر خوب.خوش تیپ.خوش اخلاق.شوخ و شاد.پاک.صورت استخونی.بچه ننه نباشه.قد بلند.گندمی.پولدار.هیزم نننبااششهههههههههههه.خانواده دارم باشه.نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا.۱۹.همدان جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 17:10

ظاهرش خیلی مهمه.مخصوصا قیافش موهاش یه کم بور باشه چشماش روشن و درشت باشه یه کم ریش داشته باشه قدش متوسط به بالا باشه با ایمان باشه با خوانواده باشه مهربون باشه وفادار باشه هیز نباشه

سمیرا/۲۲/قم شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 14:25

منصور مثله تو باشه

اوا :">

جادوگر یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 10:25

ببین من یه شوهری می خوام که از اونا نداشته باشه

یعنی چی از اونا نداشته باشه؟ :O میشه واضح بگی! آخه کنجکاویم درد گرفت :*

رویااااღ.••.اتیش پاره.••.ღاز قم یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 21:21

اه اه انقد از این دخترای پاچه خوار بدم میاد

سمیرا/۲۲/قم
منصور مثله تو باشه

منصور ناموسمه ها روش تعصب دارم(دی دی دی دی)

من یکی اصلا نمی خوام شوهرم عینه تو باشه که هر روز یه دختر بیاد در خونم(ههههههه)

پسر مورد علاقمو پیدا کردممم

آقا رضا رو میگی دیگه! آره؟

طلا... دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 17:10

شیطون بلا * اتیشی * ابرو قشنگ * بانمک * کمی پررو

منا.؟.؟. دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 18:51

خوشگل
بانمک
بامعرفت
خوشرو
باوفا
مهربون
و....
البته داشتن خونه ماشین وشغل خوب الزامیست

غزل_21 سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:08

خوش لباس0لارج0نسبتا مایه دار0با شخصیت0بانمک0برنزه0عاشق من0خوش هیکل0بی تفاوت نسبت به دخترای دیگه

همش درست. اما نمیشه اون گزینه آخری رو بی خیال شید؟ D:

فهیمه/19/تهران پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 13:05

فقط مهربون باشه دیگه بقیش مهم نیست. در ضمن مگه منصور چشه از سر همتونم زیاده.پسر به این ماهی کی دیده؟
خیلی ماهی منصور جون اینا رو ولشون کن.

هموشونو ول کردم خیالت راحت. اینا قدر منو نمیدونن =((

Only Fahimeh :*

سارا از تهران ۱۹ساله پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 14:04

مثله این پسره مبین باشه خیلی ناز بود حیف که از دستش دادم
از طریق چت باهش آشنا شدم. خیلی ناز بود.
ولی دیگه....
آی دی ش هم اینه
***********@yahoo.com
هر کی ازش خبر داره بهم بگه اینم آی دی من:**********@yahoo.com
تو رو خدا کمکم کنین دلم خیلی گرفته.

عزیزم شما با آی دی پسر هم رفتی توی قسمت دختر مورد علاقه کامنت گذاشتی!!!!!!!

نکنه دو جنسه هستییییییییی!!

ضمنا آی دی یاهو هم ممنوعه اینجا :*

الهه اند حال/اصفهان جمعه 5 مهر 1387 ساعت 20:38

من دوست دارم ناز باشه
ببین من خیلی قیافه برام مهمه اما نه اونقدر که اخلاق نداشته باشه
خلاصه ناز باشه
خوش اخلاق
خوش تیپ
مهربون
همه چی تمام
تازه مودب
با منطق
از پسر لوس واحساساتی خوشم نمیاد

اناهیتا 8 شنبه 6 مهر 1387 ساعت 16:31

خشن وفشن باشه هیز نباشه

سارا/۲۰/کویت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:44



یه کلام بگم مثل خودم باشه. رو راست/عاشق/مهربون/خندون/اوهههههههههههه قدشم باید ۱۷۴ به بالا باشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 21:15

غزاله جووووووووووووووووووووووووووووون

16ساله
ساری

خیلی خیلی خوشوقتم

قم/20 یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 03:38

پسر مورد علاقه من یا جفت روح من کسی هست که فکر زیبا داشته باشه. هرکسی که فکر زیباو روشن داشته باشه روح پاک و قلب روشن خودش رو پیدا میکنه و انسانیت را درک میکنه و هرکسی که انسانیت را درک کنه یعنی خودش را شناخته و انسان با شناخت خود است که به خدا میرسه و چنین انسانی هر لحظه زندگی براش معنا پیدا میکنه و ان موقع است که زندگی براش بهشت میشه. من دوست دارم کسی را در اغوش بگیرم و گرمای کسی را احساس کنم که وجود من و درک کنه بر لبی بوسه بزنم که حرفای پاک و زیبا بزنه و به چشمان کسی خیره شوم که که نگاه هایش عمق وجود من و درک کنه و با هم فکری وعشق به یکدیگر بتونیم به خدا برسیم و اون موقع است که به عشق واقعی رسیدیم میبینید که ظاهر معنایی نداره اصل روح ادم هاست

تایید میشه!

نوشین 17 ساله-تهران یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 20:06

عاشق-صادق-بامرام-خوش تیپ و... خلاصه همه خوبی ها رو داشته باشه دیگه ببینم منصور جون همچین کسی رو می شناسی

یه لپ لپ بخر شاید توش پیدا کنی :*

فرشته ۱۸عجمان امارات دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 19:24

به تو چه نه گناه داری چون دوست دارم میگم دماغ داشته باشه چشم داشته باشه خلاصه مونگول باشه مثل تو که بشیم گل منگولی

بیتا . 17ساله .ساری دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 22:25

خوشکل باشه ناز باشه اصلا مثل جیگر خودم علیرضا جون باشه

فاطمه .22.مشهد چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 16:17

یک فرد کاملا متدین با خدا خوش قلب رفتار مناسبی و پسندیده داشته باشد به پدر وماد خوش و همسرش احترام کامل بگذارد وهمسرش را دوست داشته باشد و در بیشتر کاره بامن و افراد صالح مشورت کند دوست ندارم زن ذلیل باشه چون دوست دارم وقتی من خطایی را مرتکب می شوم همسرم منو متوجه کنه و با مهفکری راه درست را انتخاب کنم و بر عکس و اینکه قلبش برای کمک به دیگران بتپه ودوست دارم اهداف نهایی من وهمسرم جز تبسم زیبای خداوند چیز دیگری نباشدو...

قم/۲۰ پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 03:17

خوش به حالت بیتا جون یکی و داری که بگی جیگرته امیدته زندگیته.

وروجک/۲۵/خرم آباد پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 13:00

قیافش مثل شهاب حسینی باشه قدو قوارشم همینطور
اخلاقش :مغرور ُُُُُو شیطون وبانمک و با جنبه. .....
عاشق کارای هیجان انگیز باشه
ریسک رو دوست داشته باشه
فقط وقتی من حوصله داشتم رمانتیک باشه
چطور بود ؟نیست در جهانه نه؟

شما هم میدیم برات بسازن. خبرت میکنیم

سحر20 خوزستان جمعه 19 مهر 1387 ساعت 02:59

اول از همه باید پول دار باشه خیلی مهمه دیگه
بعد خوش لباس باشه
باقیش کشکه

نیلوفر ۱۸ تهران شنبه 20 مهر 1387 ساعت 15:00

فقط ادم باشه :::::::::::::::::::::::::

فاطمه ـ۲۱ـزابل یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 20:00

پسر مورد علاقه من اونی که همیشه وقت که بخوام بتونم باهاش ابراز احساسات کنم و منو ببوسه وروز وشب تو بغل هم باشیم

بهار یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 22:57

رمانتیک؛فقط دوستم داشته باشه

نازی 18 از تهران سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 16:43

سلام منصور جونم
و سلام به همه ی دخترای خوشگل
پسر مورد علاقه ی من
خوش تیپ وخیلی با نمک خیلی جذاب خیلی خوش هیکل از پسرای لاغر مردنی متنفرم پوست برنزه قد بین ۱۷۵ تا ۱۹۰ منو خیلی خیلی دوست داشته باشه و هیچ دختری رو جز من تحویل نگیره
در کل یه چیزی تو مایه های خودت البته برنزه تر .

خیلی دوست دارم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فدات عزیززززززززززم :* میرم برنزه تر هم میکنممممممممم :*

لیلا ۲۴ ملایر پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 16:26

دوست دارم شوهرم با ادب باشه متین باشه مهربون باشه . صبور باشه راستگو و با صداقت باشه نمی خوام همه حرف ها رو به من بگه اما حداقل اونی هم که به من می گه دروغ نباشه . با صداقت باشه و از همه مهم تر با وفا باشه به من و زندگی و بچه هام وفادار باشه . خوش لباس و با کلاس هم باشه مهم نیست خوشگل باشه یا نباشه . اگه به من عشق می ورزه با تمام احساس باشه . مرسی اگه بود یه خبری هم به مات بدین چون فکر می کنم وجود خارجی نداشته باشه . بای تا های

الیسا18تهران جمعه 26 مهر 1387 ساعت 23:15

آدم باشه خصلت حیوانی نداشته باشه

مهتا۲۰تهران جمعه 26 مهر 1387 ساعت 23:26

اه اه اه یکی میخوام که بدنش موووووو نداشته باشه .اصلا هیکلش با همه فرق داشته باشه.

فرشته ۲۰ کرج یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 22:11

اسمش منصور باشه سنگین باشه نه خیلی زیاد کمی فشن
خوش هیکل باشه ولی از همه مهمتر اخلاقشه (یه موقع فکرای بد نکنی
با تو هم اسمه)
استقلالی باشه

:O یه لحظه قلبم ریخت!

صدف..?؟..0?؟ 20/ سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 07:32

منصور جون اگه زحمت نمیشه از اون اقا پسرایی که دادی برای نازنین جون و وروجک بسازن بده یکی هم برای من بسازن !!!!!!!!! تشکرررررررررررر دستت درد نکنه.....بوس ?؟

به دلیل تقاضای بالا سهمیه بندی شد!!!

واسه همین مجبوریم از خارج وارد کنیم بهشون فارسی یاد بدیم

بنفشه/۲۰/تهران سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 23:40

سلام منصوری جون...
ببین جونم من عاشق پسرای تیریپ رپری ام یکیشون هم همسایه ی خودمونه به نظرت بهش پیشنهاد بدم یانه؟
قربونت برم عزیزم

منو یاد اون روزی انداختی که توی استودیو رفته بودیم واسه ضبط آهنگ. بعد از ما ۲تا پسر رپر اومدن آهنگشون رو رکورد کنن. ما زودتر از اونجا رفتیم چون داشت خندمون میگرفت از تیپ و ظاهر و رفتار اینا D:

اگه همسایتون رپره من پیشنهاد نمیکنم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد