محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

چه بویی رو دوست دارید یا خوشتون میاد ازش؟

من خودم از بوی بنزین و چسب و تولوئن، بوی نم خاک، بوی کاه گل، بوی بارون و از همه بهتر بوی چلو کباب خوشم میاد D: 

 

شما چی؟ 

 

آها اینو یادم رفت: سرمو بگیر تو دامنت قربونه بوی پیرهنت: بوی مادرررررررر، بوی نوزاد :* ای جاااااااان

نظرات 160 + ارسال نظر
منصور قیامت یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 20:39

من خودم از بوی بنزین و چسب و تولوئن، بوی نم خاک، بوی کاه گل، بوی بارون و از همه بهتر بوی چلو کباب خوشم میاد D:


شما چی؟


آها اینو یادم رفت: سرمو بگیر تو دامنت قربونه بوی پیرهنت: بوی مادرررررررر، بوی نوزاد :* ای جاااااااان

شیوا 20 تهران یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 21:21

من بوی پیاز سرخ کرده٬بنزین٬واکس٬خامه٬نی نی که بوی شیر می ده٬
سیب زمینی سرخ کرده٬چوبی که داره می سوزه٬
با بوی اونو دوست دارم.

فرزاد یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 21:41

من از بوی چای
کباب
قورمه سبزی
ماهی
برنج شمالی
(( همه چی خوردنی بود)))
یادم نیست اگه یادم اومد میام می گم

نازنین* ۱۹*قم یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 22:17

بوی غذای سوخته ، بنزین ، دود ماشینا، بوی اسبند، قهوه ، نون تازه ،
مهر نماز، نم بارون ،

و قشنگ تر از همه بوی عطری که عشق آدم همیشه ازش استفاده میکنه .

واااای من عاشق بوی اسپندم. یادم رفته بود بگم :*

saye-18-tehran یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 22:27

booye gole roz va maryam.booye atraye morede alagham.

سعید دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 08:47

همینایی که تو گفتی به جز چلو کباب

مریم . کرمانشاه دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 11:31

سلام من عاشق بوی انواع عطرو ادکلنم
عاشق بوی چای تازه عاشق بوی خاکی که نم نم بارون روش خورده

بوی قهوه هم دوست دارم

پری.۱۸.تهران.جیگرت دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 11:51

بوی اسفند .بوی اتیش.بوی کباب.بوی رنگ بوی لباس یا کتاب یا سفره ی تازه. بوی تینر.

فاطمه/۲۱/تهران دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 21:51

عاشق بوی بارون و بوی بچه .چرا دیگه جواب نمیدی.

حفیظ سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 00:11

من بوی قورمه سبزی مامانمو دوست دارم وایییییییی نگو دهنم آب افتاد

مهسان ۲۱ منجیل سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 06:37

اول یه انتقاد کنم
آخه بوی بچه چه خوش اومدنی داره ؟ حال آدمو بهم میزنه شما هام با این سلیقتون

بوی نم بارون اون هم اول صبحش خیلی خیلی دلنشینه

عزیزم بوی پوشک بچه رو که نگفتیم. بوی خود بچه رو گفتیم :*

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 15:33

آره بوی زیر گردن بچه شیر خورخیلی خوبه

asal 23 orum چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 00:19

man az boye rang lak naft benzin

ma30-15-rasht چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 14:39

بوی خاک اونم وقتی که بارون نم نم میباره

فرانک پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 06:32

من غیر از بوی جورابه داداشم و اشغالای ۹ شبه دم در و فاضلاب دستشویی(گلاب به روی همگی) و بوی ....نه دیگه اینو روم نشد بگم..!خلاصه اینارو حساب نکنیم بقیه بوهارو دوس دارم!!

مهساججججججون ۱۶مشهد جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 13:48

عاشقه بوی گل رز و مریم از بوی کرم ضد افتاب هم خوشم می یاد چون یاده دریا می افتم

؟؟ جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 14:57

بنزین.چسب.چوب سوخته.گل نرگس و یاس و رز و مریممممممم

رویاااااااا ۱۷/۵قم یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 00:41

من از بوی گلللللللل خاک بارون خورده کبریت سوخته

فرشاد/۲۲/تهران یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 01:54

بوی بچه!
بوی گل مریم و رزو...
بوی خاک وقتی بارون نم نم می باره(فکر کن تازه رسیده باشی جاده چالوس!!)
بوی رنگ دیوار
بوی نرم کننده ی لباس سافتلن(صورتی)
بوی شیشه پاک کن گلرنگ!
ادکلن و عطرهای خوشبو
بوی اسپند
بوی آتیش توی جنگل های شمال زیر نم نم بارون
قهوه

وااااااای این بوی آتیش توی جنگل های شمال زیر نم نم بارون رو خوب اومدی! پایتم خفن! ایشالا قسمت بشه باهم یه سفر هم بریم جاده چالوس و جنگل های شمال. من خیلی دوست دارم آخه :*

ایمان ۰۰۰ اصفهان دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 13:40

بوی شکوفه های نوروزی
بوی گل مریم
بوی نم بارون تو دل تابستون
بوی عطر کندی
بوی بادکنک
بوی روغن موی خاویار
بوی پودر بچه
بوی بنزین ( البته بوی کارت سوخت رو فعلا بیشتر دوست دارم )

پری.۱۸.تهران.جیگرت سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:46

منصور من حجدیدن یه حس غریبی به بوی مستراب دارم.یه حس غریبی که همیشه با منه.خیلی بو ی نازی داره نه منصور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به قول رضا عطاران: بوی آقاجون رو میده.....

فهیمه/19/تهران پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 13:14

من بوی عطر داداشم.
نی نی
کبریت سوخته
اب دریا
نم بارون
اسپند
همینا.

الهه اند حال/اصفهان پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 16:53

سلام
من بوی عطر ملایم
بوی بارون
نم خاک
بوی بنزین
بوی عشقم
ووووووووووووووووووووووووووووووووو بوی مامانم اما بازم هست یادم نیس

مگه عشقت هم بو میده؟!

سارا/۲۰/کویت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:53


من عاشق بوی بارون و نم خاک. از بوی ماکارونی و قورمه سبزی.


و بوی کسی که در حال حاضر خیلی دوستش دارم.

بوی مامان جونننننننننننم. بوی ایران.......................

مامک ۲۵ تهران پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 13:33


بوی کبریت سوخته
بوی روزنامه مخصوصا اگه لاش کباب باشه
بوی لاک و چسب رازی
بوی جوجه کباب روی ذغال
بوی شامپو پاوه به خدا بوش خیلی باکلاسه قشنگ معلوم میشه حموم بودی !!!!
بوی بدن بی افم

؛؛؛ جمعه 12 مهر 1387 ساعت 14:44

بوی ادامس موزی *بوی کاکایو فندوقی*بوی چای اتیشی*پرتقال*کیف و کتاب نو*بوی ماجراهای بو دار!!

اشکان ۱۸سال ایلام شنبه 13 مهر 1387 ساعت 23:54

بوی گلاب

تایید میشه خففففففففن :*

قم/20 یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 03:47

بوی کسی که دارم با عشق بوسش میکنم

مسعود.کرمانشاه دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 11:27

من بوی گل محمدی بوی عطر ورسوز بوی قهوه بوی چای خشک بوی اولین بارونی که بعد از تابستون میباره رو خیلی دوست دارم

پانیز/18/طهران سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 15:04

من بوی نی نی خیلییییییییییییییییییییییی دوس دارم مخصوصا زیر گولوش(گلوش)،بوی نم خاک ،بوی عطر و ادکلان،بوی دود و گازوئیل مخصوصا وقتی تو پمپ بنزین میری ،بوی رنگ ساختمون که توی خونه می پیچه!!!!!!
بوی لباس نو،بوی کتاب نو،عاششششششق بوی اسپندم هستم،مگه این دوستان عشقشونم بو میده؟مال من که نمیده،آهان نکنه بوی عطرشونو میگن !!!!!!!!!D :
:*

شاهین جمعه 19 مهر 1387 ساعت 05:17

من بوی نی نی بوی سینه هایgf ام رو خیلی دوست دارم با بوی مهر که خیس میشه

***** یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 13:30

من بوی بچه رو خیلی دوس دارم .بوی قهوه،خاک بارون زده، شکلات تخته ای،بوی بنزین و هم دوس دارم.

ناصر/۲۶/تهران دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 01:15

بوی داشبورد ماشین نو
بوی هلوی تازه
بوی گل محمدی که اول صبح تو حیاط پیچیده
بوی یاس وقتی شبها می پیچه.
بوی کوره سیب زمینی توی صحرا .
بوی اسفند و گلاب موقع عذاداری تو محرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 11:47

من عاشق مادرم هستم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 16:47

من از بوی بنزین و کبریت و چسب و ...از بوی چسب خیلی خوشم میاد

هستی جمعه 3 آبان 1387 ساعت 16:25

من بوی ادکلنمو خیلی دوس میدارم(خنده)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب چرتی گفتم !
ولی خداییش بوی ادکلنای پسر داییمو خیلی دوس دارم .نمیدونم از کجا همچین بو هایی رو پیدا میکنه.وقتی نزدیکش میشی دیوونش میشی بسکه بوی خوفی میده بییشششرف!
مست میشی اصن.حالا من هرچی بگم شما نمی درکین. مسخرم نکنین ها ولی هرجا هم با خانواده ی داییم میریم من همیشه کنارش میشینم.خوش بحاله دوس دختراش.نه؟؟؟؟؟؟

نه :*

باران 23 شیراز دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 10:22

من عاشق بوی باران هستم اسم بلوتوثم هم همینه مامان و بابام هم اسمی برام گذاشتن که خیلی باهاش حال میکنم/.

چه جالب با یه کامنت جواب سه تا موضوع رو دادی!!

یکی آی دی بلوتوث!

یکی بوی چی!

یکی اسم زیبا!

فهیمه ۱۷ پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 12:38

فقط بوی بارون متنفر از بوی اسپند

نینا/۲۹/شیراز جمعه 10 آبان 1387 ساعت 23:49

بوی بارون .بود شکلات صبحانه.بوی لاک.بوی دستهای پر از محبت پدرم

نسترن /۲۲ /تهران پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 23:35

بوی پیراهن یوسف(البته یوسف من احسان)
۱ دسته گل نرگس
نم نم بارون روی خاک
بوی خیانت

مطمئنی از بوی خیانت خوشت میاد؟ اشتباه نمیکنی؟

بوی پیراهن احسان رو هم باحال اومدی :))

آزاده / 20 ساله / تهران شنبه 18 آبان 1387 ساعت 14:39

بوی آغوش مادر و پدر - لاک - خاک - نفت - رنگ - بوی بارون - گل مریم - شعله زرد - نوزادان - کباب کوبیده - گلاب - نون سنگک - شیرکاکایو - کیک هایی که مامانم میپذه - لوارم آرایش و ...

شهین/ 26/تهران یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 15:26


مثل همه آدمای با احساس بوی خاک بارون خورده دیوونم می کنه
بوی یاس رازقی تو خونه پدرم
عطر آغوش همسرم
نان گرم
مریم
حرم امام رضا
و ....
کباب کوبیده

امین سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 14:09

بویه ان :*

موافقم :*

کمنتسیفرذت گمنئسیلط سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 13:53

بوی خودتو دوسدارم

از کجا بوی منو فهمیدی؟ :O

لیلا24قم پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 16:38

بوی اسانس عشقم بوی رکابیش بوی بارون روخاک بوی نفت بوی روستا نوزاد بوی عرق خودم بوی کباب وریحون عطرخورش کرفس وبرنج ححححمییید

بوی عرق خودت؟ :O

شادی/15ساله/فریمان پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 23:44

ادکلن نتورک خوش بو یه*


مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا24مشهد جمعه 8 آذر 1387 ساعت 00:47

بوی خاک بارون خورده . بوی لوازم ارایش. بوی عطربیک ابی .عطر کولواتر. کباب کوبیده.سالاد الویه.قورمه سبزی.عطر تن خودم.بوی نفتالین.بوی لباسی که از اتو شویی می گیری.......

یه دوست که عاشق تو و وبلاگته شنبه 9 آذر 1387 ساعت 02:36

سلام به منصورعزیزم من بوی تو و وبلاگت رو دوس دارم. ازبوی خیانت متنفررررررررررررررررررررم

وای چه باحاااااااااال :*

ای ول. دوستداران واقعی این وبلاگ منو خوشحال میکنن :*

ّّA.Esfahan.16 شنبه 16 آذر 1387 ساعت 20:16

بوی گل سینا

سمانه ۱۷ تهران چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 18:20

بوی عشق پاک عشق واقعی

بعدش بوی بارون مخصوصا اگه با عشقت باشی.

بوی گل رز خشکایی که عشقم بهم داده بود.

بوی عطری که عشقم بهم داده بود.

راسته که می گن عطر و رز زرد جدایی میاره؟

نه عزیزم!!

خرافاته!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد