محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

اگه یه روز غول چراغ جادو گیرت بیاد چی ازش میخوای؟

فکر کن چراغ جادو گیرت اومده و حق داری از غولش فقط یه چیزی بخوای!! 

 

من ازش میخوام برم لب دریای شمال نسیم بخوره تو صورتم، آب دریا به پاهام، صداش تو گوشم، رنگ آبیش تو چشام....
تا میتونم داد بزنم تا خفه بشم. اشک بریزم تا تموم بشم... 


و دریا بشم............... 

 

 

شما چی میخواید ازش؟!

نظرات 183 + ارسال نظر
منصور قیامت دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 16:49

فکر کن چراغ جادو گیرت اومده و حق داری از غولش فقط یه چیزی بخوای!!


من ازش میخوام برم لب دریای شمال نسیم بخوره تو صورتم، آب دریا به پاهام، صداش تو گوشم، رنگ آبیش تو چشام....
تا میتونم داد بزنم تا خفه بشم. اشک بریزم تا تموم بشم...

و دریا بشم...............


شما چی میخواید ازش؟!

جهت اطلاع دوستان این کامنت بالایی رو من در شهریور ۸۷ گذاشتم. بدبختی نمیشه ویرایشش هم کرد :)) وگرنه الان نظرم اونی نیست که نوشتم

مهران/۱۹/اصفهان دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 16:50

آرزو میکنم ترک بشم نفهمم دور و برم چه خبره!!!

شیوا 20 تهران دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 17:43

من ازش می خوام منو ۳ سال به عقب برگردونه!!
هنوزم دارم چوب اون روزارو می خورم!!

فاطمه/۲۱/تهران دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 21:26

منم ماسه میشم تو با موجت من در اغوش بگیری.

اوا :O

پری.۱۸.تهران.جیگرت دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 22:03

ارزو میکنم بمیرم چون تو این دنیا ارزش نفس کشیدنم نیست.همه چی اینجا حرومه.اگه عملیش نکرد یه ارزو ی دیگه دارم نخندیا جدی بگیر
دوست دارم بشم یه کلاغ سیاه .من عاشق این حیوونم زندگی تو نگاه این حیوون جریان داره.خل شدم نه؟؟؟

نازنین.قم سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 00:15

ازش میخوام که هر چه زودتر عشقمو به عشقش برسونه...!!!!

از خود گذشتگی آخه تا چه حددددددددددددددد!!!!!!!!

مهسان ۲۱ منجیل سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 06:31

من هم یه آرزوم مثه آرزوی نازنین
دومیش هم همون چیزی که از شما ها خواستم برام دعا کنید


راستی سلام بچه ها من خوبم امیدوارم همتون خوب خوب باشید

منصور خان بهت پیشنهاد میکنم تو آرزوت قید کنی که توی شب یا غروب بری کنار دریا خودمم دریای رودسر رو بهت معرفی میکنم معرکه س

فعلا بای

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:07

سلام منصور خودمونیم تو هم دری وری میگی ها آخه اینم آرزو بود تو کردی

ولی من آرزو دارم تمام آرزو های پسرم برآورده بشه اگر هم نشه آرزوی خودم اینه که پسرم همیشه به بهترینها برسه و موفق باشه دیگه هیچی نمیخوام

فرزاد چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 08:24

من ازش می خوام ازش می خوام یه پول قلمبه به من بده یه عقل درس حسابی به استقلالیهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ma30-15-rasht چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 14:37

آرزو میکنم به یادش نیوفتم !

حفیظ پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 05:37

من آرزو میکنم منم مثه خود غول بشم تا بقیه ازم چیزی طلب کنن یا اونوقت به کسی به جز خدا احتیاجی نداشته باشم


ادعام زیاد بود نه؟




شتر در خواب بیند پنبه دانه

مهسسسسسسسسساجون جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 15:09

بهش می گم تا دنیارو یک شب مال من بکنه اون وقت با خوشحالی از دنیا پرتد می کردم بیرون $$$$@@@@ اخی می بینم که ناراحت شدی ببین! الان یه چیزی می گم تا خوشحال بشی:
دوست دارم به اندازه ذکاوت پت و مت >دوست دارم به اندازه رفاقت تام و جری#دوست دارم به اندازه صداقت پینوکیو بوس

آقا مجید..23...... تهرانپاریس......! شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 15:29

اول آرزو میکنم هر آرزوی کردم بر آورده بشه
بعد آرزو می کنم پرنیا دوستم زود زود خوب شه
بعد سلامتی همتون....بعدش خودم وخودش
گلوم خشک شد ....یه پپسی.........نه این گرمه یه خنکش
آرزو میکنم اگه پری 18 تهرون آرزوش بر آورده شد کلاغ شد دوباره مثل اولش شه......هههههههههه
بعد یه داف سبزه شاصتی بلند
با یه بنز می باخ یا شبه..........پپسی حال داد یه دونه دیگه
بنزین آزاد بشه لیتری همون صد تومن
.........بعدش عقدهای دوران کودکی
یه شهر پر شیرینی وشکلات
منصور داداشی تعارف نکن چیزی می خواهی بگو اون شمالم ردیفه بزار بنزین ارزون شه میبرمت لبه ساحل رامسر اینقده جیش کنی که......
... حالا بیا یه پپسی بزن خیلی فازه
مش غول بیکاری یا مشغول 2 تا پپسی تگری بجنب کار دارم....

:O
:O
:O

رویاااااااا ۱۷/۵قم یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 00:38

من از ش می خوام دوباره برم مدرسههههههههه
منصور می خواستم برم پیش دانشگاهی ولی نمی دونستم باید ازمون تغیر رشته بدم به خاطر همین دیر رفتم ثبت نامم نکردن حالا چیکار کنم مجبورم غیر حضوری بخونم من مدرسه می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جولیا ۲۲ / تهران یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 15:47

ازش می خوام یه عشق دو طرفه نصیبم کنه! خسته شدم از بس همه منو دوست داشتند و من هیچ کدومشونو دوست نداشتم...

ایمان ... اصفهان دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 13:19

1 - ماهی باشم تا ببینم توی دل دریا چی میگذره تا وقتی میگن دریایی باش بدونم یعنی چی
2- یک پرنده باشم تا بتونم پروازکنم و بدونم وقتی بال داشته باشی وبتونی پرواز کنی تا کجا پرواز میکنی
3 - فرشته باشم تا بدونم آیا واقعا" اون دنیا که میگن وجود داره یانه ؟
۴- می خوام دیگه هیچوقت عاشق نشم

فهیمه/19/تهران چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 21:33

حیف چشمای تو نیست که بارونی بشه؟
سلامتی تو و مهدی.
هر دوتاتونو دوست دارم. البته مهدی نامزدمه.

مرسی عزیزم :*

سلامتی سه کس: مهدی منصور فهیمه :*

فهیمه/19/تهران پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 15:44

مرسی. دلم بد جور گرفته الان اگه تو بغض کنی من گریه میکنم. دست خودمم نیست.

الهه اند حال/اصفهان پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 16:38

من به غولم میگفتم که عشقم همیشه هرجاهست مراقبش باشه و
اون 2تا ارزوی عشقم رو بر اورده کنه
اقا منصور واقعا که قیامتی دمت گرم
ببین منم یکیم بدتر از خودت اما از نوع دختر
مثل خودت شیطون عاشق شلوغ بازی وتفریحم اما از نوع سالم با رفیقام
هر جایی خوب موفق باش

قربونت عزیزم. لطف داری.

جوجو 24 ساری پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 21:54

محمد مییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوامممممممممممم

ماشالا همتون هم عاشقید!!!!!!!!

صادق 19ساله از خوزستان شنبه 6 مهر 1387 ساعت 16:05

اول آرزو میکنم آرزوی همه برآورده بشه!
بعدش آرزو میکنم که یه موتورR1:YAMAHA بهم بده تا باش برم کنار ساحل کارون یه چرخی بزنم

سارا/۲۰/کویت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:48



منصور جوووووووون از خدا میخوام تورو به ارزوهایت برسونه. اخه خیلیییییییییی...................


من فعلا ارزویی جز خوب شدن دایی جوونم ندارم.

مرسی عزیزم. ایشالا داییت خوب شه زود :*

فهیم جمعه 12 مهر 1387 ساعت 14:58

بزرگ ترین ارزوم اینه که کوچیکترین ارزوت بشم.تو رو نمی گما! بد یه مهد کودک بزنم نی نی های زیر ۲سال الهی فداشون شم.....قربون بند دوم انگشتاشون نانازای خودم....

مریم ۲۶ کرمانشاه جمعه 12 مهر 1387 ساعت 16:25

من ازش یه عالمه پول میخوام

پانیز/18/تهران شنبه 13 مهر 1387 ساعت 15:46

با اینکه دکترم گفت هیچیت نیس و دارم ازخوشحالی سکته میکنم آرزو دارم هیچکس دردایی رو که من کشیدم نکشه به خصوص تومنصور برات از غول چراغ میخوام سلامت باشیییییییی تا آخر عمر،باور کن که سلامتی خییییلی چیز خوفیه،خییییییییییلی و هیچ وقت توچشمات اشک نباشه
آهان از همه مهم ترامیر حسینم(نامزدم) سالم باشه و تا آخر عمر به پا هم پیر شیم.
:*

قم/۲۰ یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 04:57

منصور جان تو دوست داری در یا رو نگاه کنی چون دلت مثل دریا بزرگ و پاک ـــدوست داری نسیم را حس کنی چون به نوازش احتیاج داری ــــ دوست داری اب دریا به پات بخوره تا اون سنگینی که تو دل قشنگته یه کم سبکتر بشه ــــ دوست داری سکوت و صدای دریا رو بشنوی و ابی اسمون و دریا را ببینی تا به ارامش برسی چون رنگ اسمون وخط افقی دریا ارامش میده ــــ داد بزنی واشک بریزی و بازم تا اون چیزی که تو دل پاکت سنگینی می کنه از بین بره و خالی بشی ــــ و از بین بری و تمام بشی تا به ان ارامشی که تو ذهنت برسی عزیزم از چی ناراحتی

مریم.کرمانشاه دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 11:39

ببینم این مریم 26 کر مانشاه کیه من که نیستم آخه من پول دوست نیستم بیشتر خودتو معرفی کن ببینم کی هستی
یه آرزوی دیگه هم که دارم اینه که اگه بتونه کاری کنه من یه مرگ راحت داشته باشم و شب اول مردن فشار قبر نداشته باشم

سارا/۱۶/تهرون شنبه 20 مهر 1387 ساعت 01:32

آرزوم اینه یه گربه باشم

مهدی / تبریز یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 16:39

آرزو می کنم که یه مادر جنده ی سگ مثل مهران/۱۹/اصفهان نباشم که اونقدر بی خانواده باشم که نتونم چفت اون طویله رو که گویا دهان نام داره رو ببندم و مجبور کنن آدمائی مثل من با گوه در این طویله ش رو گل بگیرن ... دوست عزیز امیدوارم که تنبیه شده باشی ....

امیر ۱۷سال بیدوخت گناباد سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 22:24

منم مثل شیوا جون دوست دارم به سه سال پیش برگردم

مسعود جمعه 3 آبان 1387 ساعت 21:34

اگه اقا غوله رو گیر بیارم چند تا ارزو دارم که فک کنم جالب باشه براتون:
1: منو برگردونه به زمان هخامنشیان چون انصافا اون موقع ایرانیا واسه
خودشون کیا بیایی داشتن نه مثه الان که مثه حیوون باشون رفتار میشه.
2: این منصور و سر عقل بیاره و استقلالیش کنه !!
3: این تیم مسخره پرس پولیسو منحل کنه افشین لوک و بانو یوروم برن
تو لونه سگ زندگی کنن!! البته مامان توره هم ببرن با خودشون اون
تو!
4:یه کاری کنه احمدی نژاد دوباره رای بیاره !!!!!!( شوخی بود)
5: یوسف و زلیخا رو بیاره تا به روش خودم اشتیشون بدم قضیه ختم به خیر بشه...


6:پری رو که مثل اولش شده دوباره کلاغ بکنه ( البته یه خوگلشو)
7: بنزین ارزون بشه تا مجید منصورو ببره شمال کنار ساحل تا هی
جیش کنه ( البته بعدش پوشکشو عوض نکنه تا دهنش صاف بشه!!)
8: یه دوس دختر خوب واسه منصور پیدا کنه تا با هم برن کنار دریا
نسیم جون بخوره به پاهاشون و هی با هم جیش کنن تو ساحل...
انقد جیش کنن تا تموم بشن...

خسته شدی اقا غوله ها به به تازه اولشه حالا ارزو میکنم یه حوری
بهشتی بشی تا با هم بریم کنار دریا البته من جنوب رو به شمال
ترجیح میدم حالاحوری جون جیش کن ببینم چجوری میجیشی .

:O =)))))))))

مسعود/26/فولاد شهر شنبه 4 آبان 1387 ساعت 03:59

ائااااا بچه ها غوله تبدیل به حوری بهشتی شد حالا چه خاکی توسرمون بریزیم
.
. اهان یادم رفت بگم یه ارزو کردم از غوله که مشکلمون حل میشه باهاش:
تا از چراغ اومد بیرون گفت کمرم درد میکنه فهمیدم مجرده بدبخت ازاون کارا ی
بد بدباخودش میکنه. سریع ارزو کردم متاهل بشه زودم بچه دار بشه . فک کنم
دیگه حله. حالا ارزوهای جدید من:
1مهران که ترک شده حالا عرب بشه تا دوس دخترشم یه فیضی ببره!
2شیوابرگرده به الان و دیگه چوب نخوره به جاش چلو کباب بخوره با ماست و
خیار!!
3ارزوی اول پری هیچوقت براورده نشه و به جاش یه سیخ جیگر خوب گیرش
بیاد(البته ارزون قیمت)
4فاطمه ماسه نشه فقط کرهه بشه تا با چایی شیرین بخوریمش.
5 نازنین تا یه مدت نتونه حرف بزنه و لال مونی بگیره ایشالا.
6مهسان هم ایضاااا
7پسر مریم خانوم وقتی بزرگ شد شبیه تام کروز بشه بعد غوله بدزدش
ببرتش ددر
8 یه چیز کلفت و قلمبه به فرزاد بده تا شبا باش بازی کنه انقد از معامله
استقلالیها بالا نره( پول قلمبه اش هم مال من)
ma30 9
به یادش بیفته و بره دمر بیفته رو تختش دراز بکشه.
10حفیظم مثه نازنین و مهسان شترم دیگه هیچ وقت خواب پنبه
نبینه خواب جفتشو ببینه حالشو ببره گناه داره چقد خاب پنبه ببینه اخه.
11یه شب دنیا مال من بشه تا اونیکه مهساجون پرت کرد بیرون دوباره
بیاد روش ببخشید توش.
12مجیدو منصور بازم برن کنار دریا(البته دوتاپپسی ببرن توش نون تیلیت
کنن بخورن)
13رو یا بره مدرسه ولی دیگه بر نگرده!
14جولیا جون یه عشق دوطرفه نصیبش بشه تا حسابی به فیض برسه.
15ایمان ماهی نشه عقرب بشه بره تو بیابون. پرنده باشه ولی از نوع
شتر مرغ که نتونه پرواز کنه. وقتیم فرشته شد بیاد با حوری من دوست
بشه تا ببرمشون کنار دریا تا باهم جیش کنن ولی عاشق نشه که
بدبخت میشه....
16مهدی و فهیمه تا اخر عمرشون نامزد بمونن و هیچ وختم ازدواج
نکنن بعدشم سلامتی سه کس: جنیفرلوپز. مونیکا بلوچی و مامان
ابراهیم توره.
17مواظب عشق اله اند حال باشه تا لولو نخوردش دوتاارزوشم براورده
بشه. بعدشم دوتایی با هم از تو حال برن تو پذیرایی حالش بیشتره اخه.
18جوجو محمدو پیدا کنه باهم برن کنار دریا ولی جیش نکنن یه کارای
دیگه بکنن باهم.
19یه موتور یاماها گیر صادق بیاد و بره لب کارون ولی تو راه پنچر بشه
بقیه راهو پیاده گز کنه.(شرکت یاماها هم ورشکست بشه الهی)
20سارا که وضعش کو یته همینطوری بمونه داییشم خوب بشه ولی
محل سگ به سارا نذاره .

اقا بچه غوله که الان خوابش برده یه صلوات بفرسین تامن برم دستشویی
وبرگردم..........
21فهیم یه مهد کودکو بزنه بعد پلیس دستگیرش کنه یه دسبند بزنن به
بند دوم انگشتاش.
22یه عالمه پولی که به مریم قلابی داده شده ازش پس گرفته بشه....
(اخه مگه پول علف خرسه)
23پانیز دیگه درد نکشه به جاش یه قلیون میوه ای با طعم دو سیب بکشه.
امیرحسینم که سالم شده تبدیل به جاسم بشه و حرکات موزون انجام بده
هیچوقتم پیر نشن....
24اسمو مشخصات! این قم/20معلوم بشه . اون چیزیم که تودل منصور
سنگینی میکنه یا بره پایین یا زودتر بیادبالا و بعد منصور تموم بشه......
25اون مریم تقلبیه به مریم اورجیناله معرفی بشه تا دهنشو صاف کنه!
بعدشم جفتشون بمیرن از شرشون راحت شیم هممون!!
26سارا که گربه شده تبدیل به سگ بشه بپره گربه رو گاز بگیره (عجب خر
توخریه)
27در طو یله ی مهران که پلمپ شده بود دوباره باز بشه تا مهدی مجبور
نشه تنبیهش کنه اگرم دوباره شیطونی کرد یه ضربدر جلو اسمش بزنه.
28امیر با قطار اکسپرس برگرده به الان و هیچوخ مثه شیوا فک نکنه.


اهای با توئم کجا درمیری ...........

بچه ها الان که داشتم این ارزو اخریه رو میگفتم دیدم بچه غوله توی
یه لگن بزرگ ر یده داره فرار میکنه تو چراغ جادو پیش مامانش!!!!!!!!!
.
.
فک کنم قهر کرد ... اههههههههه حالا چیکار کنیم تموم ارزوهامون به
فاک رفت.


کاش ارزو کرده بودم دوتا چراغ داشتیم......
اخه این بچه غوله خیلی ناز نازیه.............. فک نکنم حالا حالاها
بیاد بیرون...


واااااااااااااای چقد ارزو کردم خدا کنه هر کی اسمش ارزوه بهش
بر نخورده باشه..

اینا چیه دیگهههههههههه :O

توی گپ و گفتگو هم گذاشتمش بچه ها برام ترجمه کنن :O

چجوری این همه نوشتییییییی! آی *یر تو اون پشتکارت

هستی یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 15:55

یه بی اف فشن.خوشگل.خوشتیپ.خفن پول.ومهربون.بامرام.وفادار.......
هم من عاشق اون هم اون عاشق من.



میدونی منصور من عین تو خفن احساساتی ام .شاید اگه من قم بودم حتما همون جی افی میشدم که تو میخوای.چون نظرم شدیدا در باره ی حرفات راجب عشق دوستی و اینا عین توئه....
هی روزگارررررررررر...(افسوس)

نگووو که جیگرم آتیش گرفت :(


راستی ببینم توهم از اون دخترایی که اگه تلفن رو ازشون بگیرن میمیرن؟ :-؟

مسعود یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 22:28

ارزو میکنم هستی هر ارزویی که تو تمام زندگیش داره براورده بشه......
( غول جون ابرومو حفظ کن این یکی خیلی حیثیتیه.اصلانم شوخی نیست)
حالا ارزو میکنم من دیگه هیچوخ نتونم دل کسی رو بشکونم حتی اگه
خودم بخوام.

این دیگه اخریش بود ....
بعدشم من دیگه به گور عمم میخندم اگه دیگه بخوام ارزویی بکنم ......
.
.
خوبه راحت شدین همتون ....

آخیش! تموم شد D:

فرشته۲۰کرج پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 21:53

می خوام برات دنیارو آبی بکنم اگه شه شبا تورو خورشیدوکهکشون بکنم
می خوام که تو هفت آسمون اسم تورو حک بکنم
هر جا باشی آسمونو پر از ستاره بکنم
می خوام برات دعا کنم همیشه سربلند باشی
تو آسمون قلبم خورشیدو مهتاب تو باشی(منصور)
منظورم یه منصور دیگه است آرزوم همینه

میدونستم ما از این شانسا نداریم!

آزاده / 20 ساله/ تهران شنبه 18 آبان 1387 ساعت 15:39

برای خودم آرزوی مرگ دارم تا هرچه زودتر پیش کسانی برم که دوستشان دارم ولی زیر خروارها خاک خوابیده اند.و هرشب به یاد اونا گریه میکنم.(مامان بزرگم- دبیر ادبیات دبیرستانم - عمویم که شهید شده ولی من اصلا اونو ندیدم و عشقم رو که تابستون از دست دادم.) اما برای دیگران:
آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه را میکنم. و اینکه پدر و مادرم رنگ غم رو نبینند.و تا زمانی که زنده ام بتونم فرزند خوبی برای آنها باشم.و خدمتگذار آنها باشم.
راستی آرزو میکنم قتل و دزدی اتفاق نیفته.

منصور قیامت جمعه 24 آبان 1387 ساعت 13:29

آرزو دارم توی همین سن که هستم یه چند سالی بمونم...

نسترن/ تهران یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 23:05

آرزو دارم که دیگه هیچ آرزویی نداشته باشم

سارا - ۲۰ سال و ؟ - تهران دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 07:30

آرزو می کردم هیچ وقت بدنیا نمی اومدم(این از اون آرزوهای دردناک بود)
ولی حالا که بدنیا اومدم آرزو می کنم بتونم به موفقیتهای بیشتری برسم.(اینم از نوع خوبش بود)

غزل/۱۷/شیراز سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 14:45

آرزو میکنم که بتونم ۳تا آرزوی دیگه داشته باشم!!!
۱-سلامتی برای عشقم!
۲-موفقیت برای عشقم!
۳-برآورده شدن تمام آرزوهای عشقم!

sahar.23.esfehan جمعه 1 آذر 1387 ساعت 19:53

man azash mikham avval ye poole hesabi behem bede badesham eshghamo azam nagireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

علی ایران یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 00:51

کز دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست

خزان تنها یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 14:02

1- یه عالمه پول
2- برگردم به 10سال پیش
3- سلامتی خانواده

ستاره-۲۶ دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 00:09

آرزو میکنم دیگه برای اومدن فردا وفرداها دل نگران نباشم.وقدراین لحظه های خوش را بدونم.

رویا-۲۴-مینودشت سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 00:32

آرزو میکنم ۹آذر روز تولدم بهترین روز وشادترین روز م بشه و باهمه دوستام دور هم جمع بشیم.

لیلا24قم سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 18:41

ازش میخوام عشقم بیاد باهم بریم یه جایی که دست هیج کی بهمون نرسه شماهم دعاکنیدحسین عزیزم بیاد0

تینا/21/تهران جمعه 8 آذر 1387 ساعت 17:42

داداش منصور. اونی که تو میخوای غول چراغ نمیخواد که تینا رو میخواد. یه ویلای ساحلی داریم تو سیسنگان بیا کلیدشو بدم بو حالش رو ببر.

سمانه ۱۷ تهران چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 17:59

کمکم کنه فراموشش کنم

دارم از بین می رم

خسته شدم

اگه نخواستم و نتونستم فراموشش کنم منو از این جای بی وفا ببره یه

جایی که دیگه تو دنیایی که اون هست نباشم.

مریم استقلالی پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 01:29

منو مالک باشگاه استقلال بکنه :x

تورو مالک باشگاه استقلال بکنه؟ :O یه بار دیگه جمله ات رو بخون تا بفهمی چه سوتی دادی D:

شما استقلالی ها همتون اینقدر از جان گذشته اید D:

مریم استقلالی جمعه 22 آذر 1387 ساعت 00:19

منصور خیلی منحرفی
شما پی پی ها همتون اینقدر منحرفین؟ :-؟

اگه شما کیسه کشا اینقدر سوتی ندید نه!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد