محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

عشقت یا پدر و مادرت؟؟؟

بگید اگه موضوعی پیش بیاد عشقتون رو انتخاب میکنین یا پدر مادرتون رو؟! 

 

فرض کنید مجبورید یکی رو انتخاب کنید!  

 

 

پ.ن: لطفا نگید هردو! که کامنتتون درج نمیشه :*

نظرات 138 + ارسال نظر
منصور قیامت چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 21:08

بگید اگه موضوعی پیش بیاد عشقتون رو انتخاب میکنین یا پدر مادرتون رو؟!

فرض کنید مجبورید یکی رو انتخاب کنید!



پ.ن: لطفا نگید هردو! که کامنتتون درج نمیشه :*

فاطمه/۲۱/تهران چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 21:33

چرا خودت جواببببببببب ندادی منصور من فقط مادر م عزیزم

نازنین/قم چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 22:31

من حتما پدرو مادرم رو انتخاب میکنم.

چون پدر و مادر تکن.اما آدم اگه بخواد میتونه دوباره عاشق شه.

فهیمه/19/تهران چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 22:34

فاطمه راست میگه.کاش خودت اول میگفتی.
ولی شایدم دوست نداشته باشی. در هر صورت هر جور راحتی.
هر دوشون خوبن ولی عشق یه چیز دیگس!
من عشقمو انتخاب میکنم.

شیوا 20 تهران چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 22:53

اول پدر و مادر عشق بی نهایتن بعد ................

رویااااღ.••.اتیش پاره.••.ღاز قم پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 12:13

شاید اگه قبلا می پرسیدی می گفتم پدر مادرم ولی الان عشقم

lida پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 13:16

من میگم پدر و مادر شاید عشقمون برامون خیلی عزیز باشه اما عزیز تر از مادری که ۹ ماه به سختی تحملمون کرد نیست و همچنین شاید مقاوم تر از پدرمون نباشه و همچنین با دعای پدر و مادر زندگی ما با عشقمون قشنگتر و عاشقانه تره

رضا پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 14:36

خوب معلوم دیگه رویا جونم انتخاب می کنم
عشقمو

رضا پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 14:58

ببین پدر ومادر خوبی بچه هاشون می خوان
بعدش هم نمی خوان که بچه هاشون سختی بکشن
پدر مادر خودمن یعنی تکن رویا هم می دونه
وقتی جریان من رویا رو دونستن به من برگشتن گفت اگه دوسش داری دنبالش برو اگه که نداری ولش کن دنبال یکی باش که هم اون تور دوست داشته باشه هم تو. بعد گفت مهم نیست که ما بگیم خوبه یاد بعد مهم اینکه خودتو هم دیگه رو دوست داشته باشید
اگر هم این جوری جریانی هم پیش بیاد پدر مادر این جوری باشن خودشون می گن عشقتو انتخاب کن
چون خوبی بچه رو می خوان
بابای

رضا پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 18:29

منصور به نظر من حق با ما هستش یعنی اونا که عاشقن
دوستان همه نظر تون بگید حق با کیه باما یا پدر مادر
من که می گم حق با ما هستش
الان زمان قلقلک میزار نیستیم که حق با پدر مادر باشه:D

رویااااღ.••.اتیش پاره.••.ღاز قم پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 21:39

بابا چطوریییییییییییییییییییی رضاااااااااااااااا

خوشمان آمد بحث جالب انگیزی هست ولی انگار خیلیا جرات نکردن بیان تو بحث

چطور ننه باباهامون خودشونوانتخاب می کنن مام مثل اونا البته قضیه ی

این به اون در نیست ولی عشق عشق عشق کی قدرتو می دونه...

رضا جون دمت جیز

قیا تو چی می گی مثلا خیلی به حرف مامی و پاپی گوش دادی تا حالا.!!!

یه چیز بگو بت بیاد

فرزاد/حامد جمعه 12 مهر 1387 ساعت 12:19

فقط پدر و مادر
چه معنی داره بخاطر یه دختر که شاید بعد از مدتی طرف رو ترک کنه قید پدر و مادر رو زد
پدر مادری که حتی در سخت ترین شرایط پشت بچه شون رو خالی نمی کنن
اما همین که به سختی خوردی و کن پول شدی یا خدایی نکرده یه مشکل جسمی واست پیش اومد شک نکن عشقت به احتمال ۹۰٪ ترکت میکنه
اما این پدر مادرن که حتی در این مورد هم بچه شون رو تنها نمیزارن
پس خوب فکر کن بعد تصمیم بگیر


.
.
.
.

.
منصور از وقتی تو بلاگت نظر میزارم حرفای قلمبه سلمبه ای میگم ها
خدا به خیر کنه

پانیز/18/تهران جمعه 12 مهر 1387 ساعت 15:10

مادرم که نازک تر از برگ گله
پدرم که فانوس شبهای تارمه
خیلی به پای من سوختن و ساختن و چه شبهایی به خاطر مریضی من ناله کردن و اشک ریختند و برای به دست آوردن سلامتیم به چه کارایی که دست نزدند .
_______________________________________________________
اما عشقم...
تا پای جونم براش هر کاری میکنم تا کنار هم باشیم البته میدونم که لیاقتشو داره به خاطر همینه که من اولی رو بیشتر دوس دارم
دومی هاهم یعنی مامان و بابا سرجای خودش
میخوای تا آخر عمر با عشقت باشی نه با مامان و بابات باخره هرکسی میره خونه ی بخت تا ابد که پیش مامانو بابا نمیمونه!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------
اما هرکدوم که راست بگن همو نو انتخاب میکنم!!!!!!!!
:*

رضا جمعه 12 مهر 1387 ساعت 17:57

به به رویا جونم :*چه طوره
یه نظر من عشق واقعی باشه باید عشق انتخاب کنی
اگه عشقت یه کی دو روز یا بیشتر باشه اون موقع باید پدر انتخاب کرد
این عشق که تا ابد با هات نه پدر مادر
بابای

مریم.کرمانشاه شنبه 13 مهر 1387 ساعت 10:04

من پدر و مادرمو انتخاب میکنم چون اینجوری با یک تیر دو نشون زدم هم عشقم هم پدر و مادرم

nastaran,19,teh شنبه 13 مهر 1387 ساعت 15:58

man mamanam ro entekhab mikonam akhe man eshghe vagheio too vojoode mamanam mibinim.asheghesham.boos

سمیرا/۲۲/قم شنبه 13 مهر 1387 ساعت 19:55

با دلی پر از خون میگم فقط و فقط مامان و بابام

نرگس/۲۱ یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 18:24

سلام بابا من چند روز اینترنتم تموم شده بود نبودم اینجا چی شده!!!!!!!!!
خب...
منم مادر و پدر مو انتخاب میکنم اما یه موضوعی که این جاهست اینه که همه ی پسرای این زمونه ادم و با خانوادشون میخوان نه تنها چون ادم تو این زمونه بدون کمک مامان باباش باید دستش به کش شلوارش وصل باشه تا از تنش نیفته!!!

ma30-15-rasht دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 21:21

پدرو مادرم

ایمان ـــــ اصفهان سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 22:09

منصور جون بهش فکر نکرده بودم سوال خوبی بود ولی یه شعره که میگه

به نام آنکه باشد مهربانتر برای ما زبابا و زمادر


عشق است بابایی و مامانی

ناصر/۲۶/تهران دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 00:56

برای جواب شما میگم پدر و مادر چون عشق واقعین و عشقتون ممکنه به خاطر خودش ما را ترک کنه اما پدر و مادر نه تنها ترکمون نمی کنن بلکه به خاطر ما همه چیزشون و فدا می کنن.(کاری به بعضی پدر و مادرا ندارم که البته اونم بر میگرده به خود بچه ها)
اما درواقع من به شخصه سعی می کنم پدر و مادرمو راضی کنم در مورد عشقم.

هستی یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 15:55

میدونی منصور اینایی که اینجا نظر دادن حداقل میدونن که پدرمادرشون دوسشون داره.
خب منم اگه همچین حسی داشتم حتما مامان بابامو انتخاب میکردم.
ولی واقعیت اینه که نه من اونا رو دوس دارم نه اونا منو!
اونا فقط خودشونو دوس دارن.
اینو خیلی وقتا واضح به روم آوردن و گفتن.
حالا خودت قضاوت کن
من که ۱۰۰٪ عشقمو انتخاب میکنم.
به قول منصور آدم یه عمری با اونا بوده.آخرش که چی؟
بقیه عمر هم با اونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو بابااااااااااااااااااااااااااااا....

عسل/24/مشهد دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 01:21

من اول عشقم اما از روزی که نامردی کردومنو تنها گذاشت میگم پدر ومادرم تمام عشقم هستن وحاضر نیستم کسی روجایگزین آنها قراردهم منصور جون
تمام زندگیمو مدیون پدر ومادرم هستم
خیلی دوستتون دارم

مامک ۲۵ تهران دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 23:09

راستش من ۳ ساله که با عشقم هستم و خیلی دئسش دارم و مامانم هم می دونه
به خاطر عشقم به مامانم دروغ می گم و باهاش می رم د در و صفا سیتی .
ولی اگه با عشقم دعوام بشه از مامانم کمک می گیرم .
در کل عشقمو ترجیح می دم

الهام/۲۴/مشهد چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 17:05

۳ماه دیگه میشه ۱سال که با عشقم ازدواج کردم ولی متاسفانه هنوز خونوادم با این موضوع کنار نیومدن واین شده یه معظل! با همه این حرفا عشقمو ترجیح میدم چون قرار ازاین به بعد بااون زندگی کنم. ازخونوادم هم به این سادگیها دست نمیکشم.

حبیب/۳۰/تهران پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 01:51

پدر و مادرم که دو تاشون عشق من هستن

هدیه.۱۹.انزلی جمعه 15 آذر 1387 ساعت 20:52

مادرم

رویا/24/گوهردشت یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 17:57

به نظ من هیچ چیز توی دنیا جای پدر ومادر رو نمی گیره و هر آدمی می تونه عشقی پیدا کنه اما آیا میشه کسی رو جایگزین مامان بابا کرد

جیگرت.۱۸.به تو چه یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 20:40

اگه بابا و ننه نباشن که عشقی دنیا نمیاد پس اول مامان و با با که جیگر جفتشونو

مینا.۲۴.اهواز پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 03:15

من میگم پدر و مادر چون از همه چیز با ارزس تره.با اینکه خودم ۲سال هست که ازدواج کردم ولی همیشه کمبود اونا رو توی زندگیم حس میکنم پس میشه گفت پدر و مادر تکن.فقط میتونم بگم خسته نباشی منصور جان

بهاره/۱۸/قم دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 18:03

عشقم بهم یاد داد اول اوونا اما خودش اونارو تنها گذاشت!!!!!
حالا که ....
جز اونا هیشکی و ندارم!

اما من تنهاش نمیذارم!!!

نینا ۱۸ تهران چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 15:55

سلام منصور جونننننننننننننننننن
معلومه که پدر مادرم
عشقم جای خود ولی هیشکی پدر مادر نمیشه

مجتبی جون 28 سال گرگان جمعه 29 آذر 1387 ساعت 22:53

سلام پسر خوب . مادرم .اونایی که میگن عشقم خرن

فاطیما 24 تهران سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 10:21

مادرم دلسوزو مهربونه پدرم تکیه گاهمه

اما عشقم تو قلبمه همیشه همراهمه

( پدر و مادرمو انتخاب می کنم چون دو پشتیبان محکمن تو زندگیم )

مسعود پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 15:24

عشق کجا بود!! فقط پدر ومادر ...مخصوصا مادر که خودم دربس نوکرشم

امین جمعه 6 دی 1387 ساعت 20:11

ققط ننه بابا :*

به قوله بعضیا این نشد یکی دیگه :* (همون عشقو میگم پفک :* )

فرنوش/19/تهران سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 12:24

آخه پسرای این دوره زمونه که لیاقت ندارن.همشون عوضی و آویزونن.اگه ننه باباشون نباشن به نون شبشون محتاجن.حالا ما بیایم به خاطر این آسمون جولا مادرپدرمونو ول کنیم؟احمقانه است.!!

مسعود/27 چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 14:02

فرنوش خیلی احمقی! حیف که محرمه وگرنه .....

فرنوش/19/تهران پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 12:33

وگرنه چی؟چی میخواستی بگی؟احمقم خودتی.کدوم پسری الان لیاقت داره؟تا حالا که ندیدیم.اگه داری به ما هم بده.بعدش،تو هنوز بلد نیستی با یه خانوم چطور صحبت کنی؟؟؟؟!!!!!!!

سمانه ۱۷ تهران پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 15:45

عشقم

مسعود/27 پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 21:27

اگر دردم یکی بودی چه بودی....
بر عکس اسمت هیچ فری نوش نکردی!( نبینم به تو ایچ آیین و فرررر)
تقصیر تو نیست تقصیر این سیاست بی پدر و مادر دیکتاتوری آخوندیه که ملتو
به جون هم انداختن....
.
.
.
از ماست که بر ماست!

فاطی ۲۱ شمال شنبه 14 دی 1387 ساعت 17:15

یک کلام ختم کلام

عشششششششششششششششششششششقممممممممم

شیطونک/17/تهران یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 16:01

حق فقط حرف فرنوش.ایول آجی میخوامت:* فمنیسمیو به حد اعلا رسوندیمااااااااااااا!!!!!

مسعود/27 دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 00:41

حرف حق و زبون ناحق:*

نسترن/۲۲/تهران پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 00:37

سلام
اینجا عشق تو عشق شد چون بابام عاشق مامانم.مامانم عاشق من. منم عاشق یکی دیگه .این وسط هیچ کس حاضر نیست از عشقش دست بکشه .پس هممون با هم و در کنار عشقامون زندگی میکنیم .هیچ کدوم حاضر نیستند از عشقشون بگذرند . ببخشید چرت گفتم...

نه اتفاقا خوب گفتی!! اما اینجا ما باید فرض کنیم که مجبوریم یکی رو انتخاب کنیم!! در این صورت باید بگیم کدوم رو!! البته ایشالا که این اتفاق نیفته که جبر روزگار مارو سر دوراهی بزاره!!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 10:20

پدر و مادرم همون کاری که کردم

مهتاب ۲۱ تهران سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 11:56

خوب معلومه باباو مامانم رو این دیگه سوال کردن داره اقاهه

سارا/۱۹/قم پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 19:04

فقط عشقم... همین

سالی /27/تهران شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 13:32

اول پدر و مادرم را انتخاب می کنم چون اگر هزارتا کوه را بگردی برای خودت نمی توانی یدونه پد و مادر پیدا کنی ولی اگر یک کوه را بگردی می توانی برای خودت هزاران عشق پیدا کنی

فرشید/۲۰/تبریز جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 19:53

چون پدر و مادر میرن و عشقه که میمونه همه میگن عشق اما من میگم پدرو مادر.چون اگه پدرو مادر نبودن ما هم نبودیم.در نتیجه عشق هم وجود نداشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد