محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

آموخته ام که...

سلام دوستان.. 

 

هرچی که آموختید بیاید اینجا بگید. مثلا اگه همین امروز از چیزی یا کسی عصبانی شدی و در مقابل سکوت کردی و نتیجه اش هم دیدی بیا اینجا بنویس: 

 

آموختم ام بهترین کار تو عصبانیت سکوته! 

 

به همین منوال! قرار هم نیس اینجا رو فلسفی کنیم که همه جمله های قلنبه سلمبه بگن! راحت باشید و هرچی به ذهنتون میرسه بگید. 

 

لطفا حرفای متفرقه هم نزنید و همه ی جمله هاتون رو با عبارت "آموخته ام که..." شروع کنید. 

 

ممنون :*

نظرات 110 + ارسال نظر
منصور قیامت جمعه 17 آبان 1387 ساعت 22:13

سلام دوستان..



هرچی که آموختید بیاید اینجا بگید. مثلا اگه همین امروز از چیزی یا کسی عصبانی شدی و در مقابل سکوت کردی و نتیجه اش هم دیدی بیا اینجا بنویس:

آموختم ام بهترین کار تو عصبانیت سکوته!


به همین منوال! قرار هم نیس اینجا رو فلسفی کنیم که همه جمله های قلنبه سلمبه بگن! راحت باشید و هرچی به ذهنتون میرسه بگید.

لطفا حرفای متفرقه هم نزنید و همه ی جمله هاتون رو با عبارت "آموخته ام که..." شروع کنید.

ممنون :*

ضمنا اگه حواستون نبود تکراری هم گفتید اشکالی نداره. فدا سرتون :*

منصور قیامت جمعه 17 آبان 1387 ساعت 22:25

آموخته ام ... که زندگی دشوار است، اما من از او سختترم

فهیمه جمعه 17 آبان 1387 ساعت 22:58

اموخته ام که اگر کسی اذیتت کرد و در قبالش تو بهش محبت کردی خیلی خجالت میکشه............

فاطمه/۲۱/تهران جمعه 17 آبان 1387 ساعت 23:02

اموختم...که من بی تو یه نیمه جونم،من بی تو روبه جنونم،من بی تو،منصور نمی تونم:*

شیوا جون جمعه 17 آبان 1387 ساعت 23:16

اموخته ام ... که تنها راه برای نابودی زندگی لبخند زدن به ان است
و چه زیباست ...

امین جمعه 17 آبان 1387 ساعت 23:54

اموحتم ... که گور بابایه زندگی بیخیالی سیر کنم :*

یاسر/۱۹/کرمانشاه شنبه 18 آبان 1387 ساعت 00:46

آموختم که
زندگی را اگر زیبا بنگری شاید که زیبا شود
شاید

مسعود شنبه 18 آبان 1387 ساعت 18:42

اموخته ام که پیشانی مادر را باید بوسید ...همیشه و در همه حال
اموخته ام که رفیق بی کلک مادر( ننه جون نوکرتم)

نازنین شنبه 18 آبان 1387 ساعت 21:32

آموخته ام که...همیشه تلخ ترین لحظات رو کسی برامون میسازه که قشنگترین لحظات رو با اون بودیم.

سارا - ۲۰ سال و ؟ - تهران یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 14:38

آموخته ام که .... در زندگی مهر و محبت به کسی نیومده همون بهتر که سنگ باشی.

پانیز یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 16:25

آموخته ام که هیچ چیز مانع من نمیشود تا به خواسته هایم برسم جز خودم...
آموخته ام که فردا ها به دست من رقم خواهند خورد نباید آنها را تباه کنم...
آموخته ام که الا بذکرالله تطمئن القلوب...
:*

منصور قیامت یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 20:45

آموخته ام که هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت!

فاطمه/۲۱/تهران سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 23:57

در زندگی سه چیز امو ختم که....
از عشق
رسوایی
از دوست
بی وفایی
از شب
تنهایی

حفیظ چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 22:55

آموخته ام........ که همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند، اما تمام شادی ها و پیشرفتها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید.

آموخته ام.....به چیزی که دل ندارد ، نباید دل بست

یه دوست قدیمی چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 22:58

آموخته ام که زندگی مثل یک دستمال لوله ای است، هر چه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

آموخته ام بهترین دوستم حالا خیلی بی وفا شده(منصور)

یعنی کی میتونی باشی =((

غزل/۱۷/شیراز سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 15:25

آموختم که:
زندگی چیدن سیب است باید چید و رفت...
زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت...
زندگی رودیست جاری هرکه آمد شادمان کوزه ای پر کرد و رفت...

فرشاد/۲۲/تهران پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 20:52

آموخته ام:شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت!!

لیلا۲۴ چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 11:22

اونی که براش میمیری دنیا رو به پاش میریزی و به خاطر اون عزیزات رو میرنجونی واز خودت دور میکنی قبل همه این خریتها فک کن ببین ارزششو داره بعد...............................

نگار چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 15:08

آموخته ام که نامزد یعنی زور ،یعنی طاغوت،اونکی دوستش نداشتم یه جور آزارم می ده،اونی که دوستش دارم یه جور،خدا کجای کارم اشتباهه!!!یکی بیاد بگه!!!!من همون نگاریم که براتون پیام دادم که پسر مورد علاقمو پیدا کردم

ژینا یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 17:58

آموخته ام که ۴ چیز در این دنیا ست که هرگز برنمی گردد
۱.سخنی که گفته شود
۲. اشکی که ریخته شود
۳. قلبی که بشکند
۴.ساعتی که بگذرد

منصور نظرت چیه /با کدوم بیشتر موافقی؟

با گزینه ۴

A.Esfahan.16 یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 19:59

آموخته ام که چیزی را که دوست داری باید به دست آوری وگرنه مجبور می شوی آن چه را که داری دوست بداری... و من عشقم را به دست می آورم
چون نمی توانم اجبار را تحمل کنم(انشاالله)

پری خوشگله یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 21:52

اموخته ام که نخواستن را برای رسیدن بخواهم

بهاره/۱۸/خودمم نمیدونم کجا؟؟؟ بچه ی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 12:04

دوست داشته باشم و زندگی کنم چون زمان همیشه از آن من نیست!!!!!

علی/18/تهرون پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 13:06

من ازعمرم چی فهمیدم،نفهمیدم چی فهمیدم،همان اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم."#

پری خوشگله یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 16:55

اموخته ام که بیاموزم نیاموخته ها
اموخته ام که پست ترین نقطه ی بشریت احساساتش است و بس

غزل/۱۷/شیراز دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:24

آموختم که مثبت اندیشی یعنی اینکه اگه یه پرنده روی سرت خرابکاری کرد؛بجای اینکه ناراحت بشی خوشحال باشی از این که گاوها پرواز نمیکنند!!!
(یاد بگیر منصور!)

هلیا-تهران-۱۹ سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 22:57

آموخته ام که به اطرافم به عنوان یک ماما و حافظ جان دو انسان مادر و نوزاد خیلی توجه کنم و از کنار کوچکترین مورد بی توجه نگذرم.

آخه هفته ی پیش در اثر بی توجهی یکی از کارآموزا به تنگی نفس شدید یه زن حامله که قرار بود توسط اون زایمان کنه نزدیک بود هم مادر و هم جنین از دست برن.

نسترن /۲۲ /تهران پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 00:49

آموخته ام که :
۱.هرگزعشق را گدایی نکن چون هیچ گاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود.
۲.همیشه آدم بزرگترین ضربه ها رو از صمیمی ترین دوستش می خوره چون روزی او رازدار ما بوده
۳.نشکن دلی که امیدش به توست ... خواهد گذشت بر او ولی این شکست توست

آتنا/۲۴/تهران یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 10:24

آموخته‌ام که یه موقع های سکوت خوبه ُ اموخته‌ام که نمی تونی تو این دنیا به کسی اعتماد کنیُ آموخته‌ام که زندگی هم تلخ هم شیرین

Tehran\23\Ramin پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 19:06

Whats goes around..comes around..Har che koni be khood koni che nik che bad koni.

Aida.Esfahan.16 جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 01:06

آموخته ام که هیچ وقت اسممو تو کامنت نوشتن یادم نره ، چون اون وقت فکر می کنن که من مختاری هستم(البته بلا نسبت من)

عاشق/17/قم دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:26

آموخته ام که زندگی کردن اجبار است پس من به اجبار زندگی می کنم

مهتاب چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 01:03

من اموخته ام که زنان خوب به اسمان می روند زنان بد به همه جا می رسند

نگار * ۲۰ * تهران سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 21:42

آموخته ام که در این دنیای بی مروت جواب هر خوبی بدیست


ما که دستمون نمک نداره
ولی بازم خوبی میکنیم

آیدا 22ساله تهرانی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 22:50

من اموخته ام که وقتی از دست داداشم عصبانی ام اصلا به روی خودم نیارم تا زندگی روال عادی خودش رو طی کنه

سمانه 22ساله تهرانی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:02

اموخته ام اگه بی هدف بری توی اینترنت از هیچی لذت نمی بری حداقل باری من یکی که اینجوریه

[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 17:23

آموخته ام که هیچ چیزی از با دوستان
بودن بهتر نیست وهیچ دورانی مثل دوران هنرستان نمیشه
حاضرم همه چیمو بدم دوباره برم سر کلاس
یه چیز دیگه هم آموختم که عاشق با شنیدن آهنگ اشکش در میاد

هاله-۲۵-بلوارامین یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 04:23

ازاین زمونه صبر کردنو اموختم یعنی به زور یادم دااااااااادواز سعیدم گذشت و فداکاریوووووووووو

فاطمه/۱۸ سال و ۱۰ ماه/تهران دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 01:05

اموخته ام که تا توانی دلی به دست اور...دل شکستن هنر نمی باشد...
اموخته ام که بی وفایی رسم دنیاس ولی تو به رسمش عمل نکن!
اموخته ام که درخت هر چه پر بارتر خمیدگیش بیشتر...
اموخته ام که دروغ بذر خیانت/فساد و رذل شدنه پس تو زندگیت راش نده...
اموخته ام که دشمن دانا بهتر از دوست نادانه...
اموخته ام که یه دل نداشته باش با هزارتا دلبر!یه دل داشته باش با یه دلبر..
اموخته ام که خدا یکی... مادر یکی... پدر یکی... یار یه اس تکی...
(بدون شرح!)

مهسا*19*تهران چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 19:55

آموخته ام که هیچ وقت به کسی اعتماد نکنم هیچ وقت هم چت نکنم

منصور قیامت شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 17:08

آموخته ام:

1. با "احمق" بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.

2. با "وقیح" جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.

3. از "حسود" دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود.

غزل/۱۸/شیراز شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 14:30

آموختم که این روند همیشه ادامه داره:
یکی محبت میکنه و یکی ناز میکنه...اونی که نازمیکنه همیشه محبت میبینه اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست...

ایلین.اهواز.۱۸ شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 14:11

یاد گرفتم که گستاخ باشم

تن ناز_22_لندن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 10:36

من تنها اموختم که غرور هیج جایى توى زندکى نداره بعضى اوقات انسان باید خر باشه تا بتونه خوشبخت باشه
مثلا خر هیجى نمیفهمه تو هم سعى کن نفهمى تا بتونى این عمر نازنینتو خب بکذرونى
نظر داداشم هم واسم مهمه کجاى حرفام اشتباهه؟

کاملا درسته عزیزم. شکسپیر میگه واسه لذت بردن از زندگی فقط کافیه یه کمی احمق باشی!

سحر ۲۴ تهران دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 09:08

آموخته ام که موقع خشم باید صبور بود

آموخته ام که با هر کسی مثل خودش رفتار کرد

آموخته ام که با شخصیت دادن به خودم احترامم بیشتره

مسعود پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 11:16

آموخته ام که اگر میخواهی در زندگی پیروز شوی باید اول خودت را شکست بدهی:*

آمون هتپ یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 16:51

آموخته ام که سیگارم بهترین و همیشگی ترین رفیقم است که ئتادم مرگ با من است

پریا ۱۹ ساله از کرج دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 09:23

آموخته ام که هیچ وقت از روی احساساتم هیچ کاری رو انجام ندم

حنانه/۱۸/قم یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 19:51

آموخته ام سرنوشت خود رابا افکاتعیین کنیدازناپلئو ن بناپارت

الما یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 19:27

من اموخته ام <<<<<<<<<<<<
وقتی کسی دستشویی داره باید قلقلکش بدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد