محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

انتخاب دوست فابریک از یه شهر دیگه! آری یا نه؟

همیشه از این مسئله در عجب بودم که آخه به چه منظور خیلی ها توی اینترنت به دختر یا پسری که از یه شهر دیگه هست پیشنهاد دوستی فابریکونه میدن؟!!!!!!!! 

 

مگه دوتا دوست صمیمی نباید نزدیک همدیگه باشن! راحت بتونن باهم ارتباط برقرار کنن! زود زود دلشون واسه هم تنگ میشه و باید همدیگه رو زود زود ببینن؟!!!!!!  

پس دوستی از راه دور چه فایده داره؟ 

 

یکی به من بگه! من واقعا برام این مسئله عجیبه!!

نظرات 101 + ارسال نظر
منصور قیامت جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 15:19

همیشه از این مسئله در عجب بودم که آخه به چه منظور خیلی ها توی اینترنت به دختر یا پسری که از یه شهر دیگه هست پیشنهاد دوستی فابریکونه میدن؟!!!!!!!!

مگه دوتا دوست صمیمی نباید نزدیک همدیگه باشن! راحت بتونن باهم ارتباط برقرار کنن! زود زود دلشون واسه هم تنگ میشه و باید همدیگه رو زود زود ببینن؟!!!!!!

پس دوستی از راه دور چه فایده داره؟

یکی به من بگه! من واقعا برام این مسئله عجیبه!!

فاطمه/۲۱/تهران جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 16:12

یه چیز جالب درمورد این موضوع بگم،یه پسرس ۶ماه از ارومیه به من زنگ میزنه میگه خیلی دوست دارم ۲هفته یه بار زنگ میزنه حال من میپرسه دیگه هم چیزی نمی گه قطع می کنه لهجه با حالی داره خوشم میاد، بهم گفته برای دیدنت بعد از عید میام تهران ،میگم از کجا معلوم من ببینی میگه به خدا توکل کردم حتما میبینمت،میگه نظر کردم اگه به تو برسم بریم امام رضا یه گوسفند بکوشم،منصور این همون مزاحمه بود که اس ام اس اشتباهی مینوشت.تا حالا یه همچین دوستی دیده بودید:*

:))))))))))))))))))

خیلی باحال بود. کلی خندیدم

فاطمه این پسره اعتقاداتش قوی هست. حتما بهت میرسه. خودتو آماده کن :))

مریم شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 18:28

به نظر من هم این رفاقتا خیلی بی خوده .
رفیق من هم یه 2 ماهی هست که رفته شهرشون و اونجا داره کار میکنه .
من هیچ وجه اشتراکی بین خودم و اون نمیبینم که رفاقتم رو ادامه بدم .
اصلا با این همه مسافت دور این رفاقت به چه درد میخوره .

دختر پاییز یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 03:40

سلام سلام
احوال شما؟

داداش این رفاقتا ماله وقتیه که ایرانسل شایع شده بود
اتفاقا چند مورد داشتم که باهاشون به اصطلاح دوست بودم.
وااااااااای یه دفه یه پسره بود از بجنورد.خیلی از خودش تعریف میکرد و خیلی ابراز علاقه میکرد!!!!
مثه اون یکیه فاطمه میگفت من میخوام تو رو بگیرم
خلاصه اینکه حسابی به خودش میبالید
چشمت روز بد نبینه اومد دیدمش....
دنیا دوره سرم میچرخید.
چقدر زشت بود این پسر
ازش که جدا شدم دو تا زدم تو سرم گفتم ای مغز فندقی تو داشتی با چه کسی رفاقت میکردی.

داش منصور این رفاقتا اصلا به درد نمیخوره.به این نتیجه رسیدم یا اگه دوست میشی نببین طرفو-که حتما نمیتونی.اما من میتونم هااااا
یا ببین طرفو بعد دوست شو.
الان خیلیا اطرافم هستن که از همین جور دوستیا به قول خودشون شکست عشقی خوردن.مسخره اس
من که شکست عشقی نخوردم فقط یه خاطره بد برام محسوب میشه

ولی گاهی اوقاتم خیلی خوب میتونه باشه هاااا

ایول داری داش منصورررررررر
سال جدیدتم مبارک:-* :x

با حرفای شما دوستان کم کم دارم امیدوار میشم!

ولی باور کنید خیلی ها رو دیدم که دوستی از راه دور رو میپسندن! و جالب اینجاس که یکی بود میگفت اتفاقا بهتر که دوره!‌ دوری و دوستی :O

مریم/۲۹/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 18:00

سلام
اتفاقا من هم با یکی، ( نه اون با من) تو یه سایتی میخواد دوست بشه اما من زیر بار نمیرم حسابی اذیتش میکنم آزارش میدم اما بیشتر مجذوبم میشه . هرچند اگر خودشو قربونی هم کنه من تن به دوستی و ازدواج اینترنتی نمیدم.اینو به خودم قول دادم و تا الان هم پاش وایستادم و تا آخرش هم پای حرفم هستم.همشون آدم رو واسه س ک س میخوان.با احساسات آدم بازی میکنند.من به خودم قول دادم دیگه عشق ، محبت ، وفا ، وقت ، احساس ، صداقت و ... خودم رو مثل سفره واسه هر کس و ناکسی پهن نکنم.

بهنام/۲۴/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 19:12

نه چون دوستی یعنی کنار یکدیگر بودن

نازنین /۲۰/کرمان دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 23:16

دخترعمه ام که کرمانی بودبایه پسره کرمانشاهی ازطریق چت باهم آشنا شدن همدیگرو دیدن وپسندیدن الان هم باهم ازدواج کردن زندگیه خوبی هم دارن

مهم اینه که طرفت انسانیت داشته باشه ویکمی هم خودت شانس داشته باشی که بتونی ازاین جورتورت بخوره!

منم همیشه میگم که امکان اینکه با دوست چتی بشه ازدواج کرد و خوشبخت هم شد هست! اما درصدش خیلی پایینه!

حسن/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 23:52

به نظر من مشکلی نیست / ما باید با هر شرایطی سعی کنیم خودمون رو وفق بدیم / انتخاب یه دوست حتی ندیده به نظر من کار مشکلی نیست / مگه کسایی که دیدن و ازدواج کردن و بعدا با مشکل روبرو شده و طلاق گرفتن همدیگر رو ندیده بودن و با هم صحبت نکرده بودن ؟؟؟؟
پس چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته اگه مقصود از این کار ازدواج نباشه مشکلی نیست .
من کاملا موافقم

نه من منظورم این بود که مگه اینا دلشون واسه هم تنگ نمیشه؟ مگه دوتا دوست صمیمی نمیخوان هم دیگه رو ببینن؟

الان دیگه دوستی ها شده تلفنی اس ام اسی چتی! به لطف پیشرفت تکنولوژی و خط های ۲ هزار تومنی ایرانسل و گوشی های ارزون :*

دانیال/۲۰/اصفهان سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 01:43

نه ولی برای سرگرمی موقع چت به طرف مقابلم اون روی سکه رو نشون میدم

پریوش از تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 02:09

سلام عیدتون مبارک
یه چیز جالب براتون میخوام بگم
ژسر عمه من با یه دختره تو اینترنت آشنا شد ودوسال با هم اینترنتی چت میکردند وارتباط داشتند وهیچ وقت نه عکسی به هم داده بودند ونه همدیگه رو دیده بودند تا بعد از دوسال دختره بهش گفته بود باید ببینمت چون میخوام باژسر عموم ازدواج کنم و...خلاصه قرار می گذارند جلوی دانشگاه دختره.وچون تا حالا همدیگه رو ندیده بودندنشونی ظاهری هم رو میگن که پسرعمه من خودش رو اینطوری معرفی میکنه که من یه آدم خیلی چاق وقد کوتاهی هستم .وسطسرم کچله.موهای دور سرم فرفریه.ویه عینک ته استکانی زدم..میرن سر قرار بعد از نیم ساعت که دختره منتظر بوده می بینه یه پسر فشن خوشگل میاد سراغش ومیگه ببخشید شما سحر خانم هستید ومیگه بله شما؟؟؟؟
سحر خیلی خوشحال میشه که همه ی اونا شوخی بوده ودر واقعیت این نبوده....با هم ازدواج میکنند خیلی هم خوشبخت هستند و از ایران رفتند

:O

بیشتر به افسانه شبیه بود!!

یوسف و زلیخا :*

ندا ۲۴ ساله از تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 08:26

سلام
من تا حالا دوبار تجربه اینجور دوستی ها رو داشتم.یکیش همین اواخر بود.خیلی سخته خدا نکنه یه جورائی هم به طرف دل بسته بشی.ولی الان از هم جدا شدیم.مال من که هر جوری بود گذشت ولی منصور جون از من به تو نصیحت با کسی که توی شهر خودت نیست دوست نشو.فرهنگ هر شهر با شهر دیگه فرق می کنه این واقعاْ بعضی وقتا مشکل ساز می شه .دوستت که کنارت نباشه نتونی باهاش راه بری توی چشاش نگاه کنی یا دستاشو بگیری فقط برات می شه یه وابستگی و وابستگی خیلی سخته.اما کسی که توی شهر خودته می تونه از هزار راه صداقتشو امتحان کنی دوستی شو محک بزنی.من خودم شخصاْ دیگه تصمیم ندارم با یه ژسر توی یه شهر دیگه دوست بشم.

آفرین. حرفات تایید میشه :*

سیما از تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 09:12

سلام سال نو مبارک
به نظر من چت کردن و پیدا کردن دوست اینترنتی فقط برای سرگرمیه و بیشترش هم وقت تلف کردنه از فرصتها بهتر میشه استفاده کرد

مسعود/26/تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 10:13

آدم میتونه با هر کسی در هر کجا دوست بشه مهم اینه که قلب آدمها برای همدیگه بتپه دوستی فقط دیدن نیست بلکه حس کردنه اونی که عاشق باشه میفهمه من چی میگم

ساناز سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 15:52

دوستیه اینطوری هیچ وقت جدی نیست و آدم فقط با این کار وقت خودشو تلف می کنه
دلم از این دوستیا خیلی پره....

علی/ایران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 16:31

سلام
این نوع دوستی خیلی هم خوبه . خوب دوستی اینترنتی با دوستی های دیگه فرق داره قرارنیست که هم دوست ها درکنار هم باشن خوب یکی هم برای درد دل کردنه بدون اینکه ببینیش می چسبه . دوستی ها انواع مختلف داره خودتون فکر کنین

bahareh/tehran سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 19:38

nago ke delam bad pore man khodam kam az in joor jaha na khordam avalesh faghat oon gire man bood hala harcheghadr zang mizanam khamooshe man aslan delam nemikhad ba pesara doost sham faghat ekipe doostie dokhtraye bahale khodemoon

نادیا۱۳۵۶ چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 03:19

من این چیزا رو قبول نداشتم ولی وقتی با همسرم این جوری اشنا شدم و ازدواج کردم اون هم تو کشور دیگه حالا این واقعیت رو میپذیرم.همه چیز امکان پذیره فقط بستگی به ادمش داره که چه جور بشناسه شما رو و انتخاب کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 01:35

سلام
به نظر من ازقبل سرنوشت انسانها رقم زده که چه کسی باکی ازدواج
می کنه اگر درقسمت کسی باشد حتما"این اتفاق می افتد وگرنه همسایه دیواربه دیوارهم باشد این کارنشدنی است
تقی از تبریز38ساله

MAHSA/21/TEHRAN جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 16:14

salam va sale no mobarak
man hardotaye in dosti haii ro ke goftid ro tajrobe kardam . vaghti refighet azat dore tamam vaght deltangi va shak mikoni ke alan azam dore dare chikar mikone . vaghti ham k nazdiket bashe vaghti k too cheshash negah mikoni HAVAS miad soraghesh , ke toro khoda darkam kon . dar har soorat dotasham AZABE . man k tasmim gereftam goole hich pesari ro nakhoram ,

AMA MAGE MISHE
HE HE

BEGHOLE MADARAM ENSAN BAYAD 1 ESHGHE PAK HAMISHE TOO GHALBESH BASHE , omidvaram k shomaham intori bashin

حرفات جالب بود. ای کاش فارسی مینوشتی :*

طاها / ۲۴ / مشهد جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 21:05

اصولا با چت مخالفم چه برسه با دوستیش . از بن و پایه سسته و راهی که میروند به ترکستان است . و در یک جمله
این قصه نیست فاجعه قرن آهن است

رضا۳۷ساله شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 01:15

اگردختری یا بیوه ای است که با من دوست بشود ایمل بزند

[ بدون نام ] شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 08:30

نیاز۲۰ ساله

به نظر من کار احمقانه ایه .مگه اینکه آدم دور ورت قحط باشه که بری یه دوست راه دور ژیدا کنی

عباس/۲۵/اصفهان شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 10:26

باید قبول کرد که دنیا شده ارتباطات باید به روز شد ولی با احتیاط !!!!

بابا رپرررررررر :))

زهرا / ۲۲ / تهران شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 21:10

به نظر شما عاقلانه است که آدم کسی رو بدون اینکه ببینه و بشناسه باهاش دوست بشه اگه میخوایید وقت بگذرونید این همه راه چرا با اعصاب خودتونو و دیگران بازی میکنید ؟؟؟
وقتی یک نفر رو میبینید و باهاش حرف میزنید وآنموقع به چشمات نگاه میکنه و بهت دروغ میگه . خودتون بگید چه طوری به کسی که ندیدید و نمیدونی کیه ؟؟؟ باهاش دوست میشید و توقع دارید بهتون راست بگه
چرا فکر میکنید زندگی خاله بازیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساحل ۲۴ تهران یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 10:19

هی می خوای طرفتو زودتر ببینی اعصابت خورده کلی فکرت درگیرشه
چرا چون تو اینترنت ۳ ساله می شناسیش این اواخر هم تلفنی صحبت میکنی باش آخر یه روز میبینیش ... انگار مجبورت کردن حتما با اون باشی از اون به بعد .......روزا میگذره و نامزدی و ازدواج
من این تجربه رو دارم اما زیاد خوشحال نیستم اگر به گذشته بر می گشتم
هیچ وقت خودمو درگیر نمی کردم

محمد رضا/۲۰مثل خودت/تهران دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 02:27

سلام گرم بنده رو ب٫زیرید

حقیقتشو بخواید وقت نکردم همه نوشته هارو بخونم و فقط همون بالایی هارو خوندم و بقیه رو نقدا خط کشیدم.

من با تجربه ۲بار دوستی با مریم و یاسی گل به این نتیجه مهم رسیدم که اگر کسی قصد ازدواج با دختری رو نداره کلا با اون شخص رفیق نشه بهتره.
نمیخوام تو دل دوستا رو خالی کنم اما اگه با دختری رفیق میشید که قصد ازدواج باهاشو ندارید یعنی بعد از گذشت مدتی ازش جدا میشید این کارتون ضربه روحی خیلی بدی به طرف میزنه. ٫س هرچی این زمان بیشتر طول بکشه ضربه بدتری به طرف زدین و این دور از انصافه.......
من لفظ قلم صحبت نمیکنم اما هرچی گشتم کلمات دیگه ای به ذهنم نرسید.
شب خوش

فرناز 21 شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 00:58

من خودم این تجربه رو دارم
با یکی دوستم که 1222کیلومتر از من دورتر
و هیچ وقت بهم دروغ نگفتیم و خیلی هم همیدگیرو دوست دارم
البته الان خیلی ماجرا واسمون پیش اومده که هروقت حال داشتم تعریف میکنم
درکل نظرم اینکه که اگه طرف ادمی صادقی باشه و باهم تفاهم داشته باشین خیلی هم خوبه اما سرنوشت هیچ وقت به میل ادما رقم نمیخوره
من این هفته هم میرم پیش عشقم واسه بار اول که دارم میرم از نزدیک ببینمش
تا بای

اوه! چند وقته باهم دوستید که تازه برای اولین بار میخوای بری از نزدیک ببینیش؟

سپیده - 26- کرمان شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 12:32

من شخصا اینجور دوستی رو بیشتر قبول دارم چون از شر هوسهای پسرا درامانی عزیزم
فدای تو

جواد-28-یزد دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 13:18

به نظر من اینجور دوستیها خوبه به چند دلیل 1 ادم میتونه ارتباطاتش رو از یه شهر فراتر گذاشته 2اگر ادم صادقی باشه میتونه یه نفر به خودش نزدیک کنه 3چون هرکسی مشکلاتی رو برای خودش و نمیتونه اونو به هر کسی بگه یه دوست که با شرایط دیگری زندگی میکنه میتونه همدمش باشه و یا تویه بعضی مسایل میتونه کمکش کنه البته اگر دوستیها واقعی باشه

پریا ۱۹ ساله از کرج یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 08:44

به نظر من دوستی کلا یه بازی احمقانه هست گفتن دوست دارم و عاشقتم همش بازی با کلماته
من ۵ سال با یه پسری دوست بودم که ۲ تا کوچه با ما فاصله داشتن نتونستم خوب بشناسمش چه برسه به رفاقتی که ماله یه شهر دیگه باشه اصلا نمی تونم قبول کنم حالا اگه واقا ۲ طرف هم خوب باشن یعنی دلشون برای هم تنگ نمیشه همش که با تلفن نمیشه

هما 16 قزوین چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 13:22

منم می خوام با تو دوست شم قربونت برم منصور جون

لیلا/۲۲/ابهر چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 09:30

هما جان پسرای قزوین که خیییییییییلی خوبن من ارزوم که با یه قزوینی دوست بشم البته تو دانشگاه مون بچه های قزوین زیادن دوست صمیمی منم قزوینی(دختره) انقدم حلال زادس الان زنگ زد

سمانه 20 تهران جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 03:34

سلام یه مورد توچت داشتم طرف از من کوچیکتر بود ازم میخواست تو درسا کمکش کنم ولی کمک درسی هم نمیشه چه برسه به دوستی و علاقه
به نظرم باید نزدیک باشیم تا بیشتر همو ببینیم و صمیمی شیم

هستی/شیراز/۱۸ دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 10:50

چرا اقا منصور من جوابتو میدم به خاطر اینکه اینجور دوستیها با دوام تره وهمچنین بسیار پاکتر البته اگه منظور شما روابط دختر و پسر باشه

عسل ۲۳ خوزستان سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 15:03

سلام
به نظر من اون سری از دوستیها که از هم دورن پاکتر و با ارزش ترن
این دلیل نمیشه که آدم با همشهری یا هم استانی خودش دوست بشه
من با کسی دوست بودم که فرسنگها ازم دور بود ولی این دلیل نمیشد که همدیگرو نبینیم ا بهم علاقمند نشیم و بالعکس ما هر دو عاشق هم شدیم و فوق العاده همدیگرو میپرستیم من به همه دوستان اعم از آقا پسرا و دختر خانمهای گل توصیه میکنم به این حرفا اهمیت ندن و اگه قراره دوست داشتن پاک و درست ایجاد بشه به فاصله ها ربطی نداره میشه این فاصله‌ها رو به راحتی برداشت. در ضمن من میخوام به اونی که دوسش دارم بگم تا آخرین لحظه عمرم عاشقت میمانم

افکار مهجور ما ایرانی ها باعث میشه که برعکس همه مردم دنیا دلمون بخواد عشقمون ازمون دور باشه! به بهونه اینکه اینجوری عشق پاکتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رویا۩۞۩.*•.آتیش پاره.•*.۩۞۩.۱۸.قم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:51

نه بابا آدم باید عشقشو ببینه

دستشو بزاره تو دستاش تو چشاش نگا کنه ناغافل تف بچسبونه رو صورتش

هر وقت دلش تنگ شد دق نکنه بره ببینتش والا

فرزانه**19**ارومیه جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 15:40

سلام
من نه ولی دختر داییم عاشق یه پسره شده از شمال میخواد باهاش فرار کنه !!!! بره شمال اونجا عقد کنن..!! آخه میگه باباش یعنی داییم با ازدواجشون مخالفت میکنه!!بهش میگم نکن این کارو تو که یارو رو نمیشناسیولی به خرجش نمیره ..
بدبختیش میدونی چیه ؟ اینه که فقط من از این ماجرا خبر دارم! حالا موندم چی کار کنم ؟برم به خونواده ش بگم یا نه؟؟
اگه بگم دختر داییم منو متهم به فوضولی میکنه! نگمم تا آخر عمر خودمو نمیبخشم.. میترسم.. میترسم بره بدبخت شه.. داداش منصور تو بگو.
دوستان شما بگین چی کار کنم........مرسی
(راستی منو شناختی منصور؟؟ یادته دیشب باهات چت کردم؟؟ بهت گفتم 2بار ملکه ی زیباییها شدم..یادت اومد؟؟

بله عزیزم شناختم :*

به نظرم بزار دختر داییت فرار کنه بره. بلکه سرش به سنگ محکمی بخوره تا عاقل شه! اینجوری باعث میشه در ادامه زندگیش عاقلانه تر رفتار کنه...

مریم ۱۹ تهران سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 11:26

نه منصوری من اینجوری اصلآ نمی تونم اخه می دونی دوست بسرم من اینجوری عادت داده که هفته ای ۴-۵ بار همدیگرو ببینیم اخه می ترسه فراموشش کنم.........................

عارف۲۰ قشم چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:02

سلام
به نظر من دوست باید مثل یه همسایه همیشه در دسترس باشه ...ولی خوب آدم یه دوست شهرستانی هم داشته باشه بد نیست

محبوبه/۲۴ دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 17:27

کی گفته دوری و دوستی بهتره به نظر من این کارا یعنی این جور دوستیهای از راه دور اصلا خوب نیست و فقط وقت تلف کردنه
من که دوست دارم بی افم همیشه پیشم باشه تا بتونیم رو در روی هم به همدیگه ابراز احساسات کنیم i love u

به تو چه چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 16:33

دوستی..........

جلوی من قدم بر ندار
شاید نتونم دنبالت کنم
پشت سرم راه نرو
شاید نتونم رهرو خوبی باشم
کنارم راه بیاو دوستم باش





پدرم همیشه بهم میگه موقع مردن
اگرفقط 5تا دوست واقعی داشته باشی
اونوقت هست که زندگی بزرگی داشتی


البته گفته باشم اینو بابای خودم نگفته ههههه فقط یه قطعه ادبی از یه یه نفر بود که من اینجا نوشتمش شما بخونینش

از طرف یه دوست چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 16:36

من از کسیای که اینجا ها میان بخصوص دخترا میخوام وقتی میاین اینجا یهو هول نشین زندگی شخصی دختر عمو ، دختر خاله ، و......... که یه چیز شخصیه برا هرکسی اینجا بنویسین به عنوان نمونه که ماها بخونیمشون این کار خیلی زشته. اگه میخوای عبرت اموز بنویسیش حداقل مخ یه جور باحال تر بنویسش بابای
منصور ممنون از اینکه اینجور جایی ساختی ولی فکر کنم تو هم با نظر من موافق باشی درسته؟

خیر

مخالفم

ما که اونارو نمیشناسیم. پس بزار همه چیو در موردشون بگن :*

فرزانه**19**اروم چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 00:32

هان؟؟
چی؟؟
منظور اقا یا خانم یه دوست من بودم؟؟
ببخشید دوست عزیز کجاش زشته اون وقت؟؟
اگه زشته چرا میخوای باحال تر بنویسم که بخونیش؟؟
فدات شم ..تو نخون. چشاتو ببند! ممنون از پندت!
میبینی منصوررررررررررررررررررررررررررررر؟؟

ف/۱۵/مازندران چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 16:24

مهم نیست ما ها از هم دوریم مهم اینه که قلبامون بهم نزدیک باشه

ساناز/۱۷/شیراز جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 20:48

من میگم همه مدل دوستی اشتباهه. تجربه ام داشتم. نظر شما چیه؟؟

نظر من اینه که تجربیاتت رو برای خودت نگه دار D:

ساناز/۱۷/شیراز شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 10:35

مگه نخواستی نظرمو بگم؟؟؟ کیو دیدی دوستیش به ثمر برسه؟

خوب شاید شما توی کل عمرت ۱۰ نفر رو بیشتر ندیده باشی. من صدها نفر رو دیدم :*

زهرا۱۸ خرم آباد شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 17:18

من در کل با حرفای منصور موافقم ولی امکان اونم هست هیچ چی محال نیست ولی نه نظر من آدم نمیتونه اعتماد کنه تو این زمونه..........

نیلوفر-۱۹-یه جایی شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 10:33

من یکی دو بارازاین غلطاکردم ۲نفروسرکارگذاشتم خیلی حال
کردم ولی خداییش سیرفحشمون کردن اشباع شدم
دوستی ازراه دوریعنی سرکارگذاشتن دل تنگی ومل تنگی درکارنیست
البت بستگی داره طرفت چقدمنگل باشه

سیما سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 02:56

موافق دوستی راه دور نیستم چون خودم تجربه داشتم و شکست خودم اینو میگم. ولی باید همیشه عاشق باشی اونم عاشق یه نفر که به قول منصور جان زود زود همدیگه رو ببینی راحت با هم ارتباط داشته باشی.....

نیما تهران پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 01:33

سلام
من با یه دختر مشهدیه دوست شدم ۱بار اومد تهرانو.... بار دوم که اومد
گفت پس کی میخوای بیای خواستگاری؟!! ۶ماه باهاش دوست بودم که تو این مدت ۲بار همدیگرو دیدیمو ماهی ۲ بار تلفنی صحبت میکردیم . خلاصه که کلی داستان داشتم تا یکاری کنم بیخیال شه :
در کل موافق اینجور دوستیا نیستم من که بار اول و آخرم بود!!

بله! معمولا پسرا میبینن از راه دور شامل هیچ حال و هولی نمیشه کم کم میخوان دختره رو دک کنن!!

و حق هم دارن!!

ولی دخترا از خداشونه راه دور! چون دردسر نداره براشون!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد