محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

هدفتون از چت کردن چیه؟

حتما شما هم کم یا زیاد چت کردین یا می کنید، البته چت یه فضای مجازیه که چند سالیه به وجود اومده و منتها توش دروغ و راست های زیادی گفته میشه. 

 

سوال: اگر چت می کنید هدفتون از چت چیه؟

 

 

-پیدا کردن دوست واقعی از جنس مخالف 

 

-پیدا کردن دوست واقعی از جنس موافق 

 

-پیدا کردن دوست چتی 

 

-سرگرمی و وقت گذرانی 

 

-سرکار گذاشتن مردم 

 

-داشتن همصحبت 

 

-رفع نیازهای روزمره یا تبلیغات 

 

-رفع نیازهای جنسی 

 

-کل کل کردن و دعوا در چت رومها 

 

-موارد دیگر (با ذکر مورد) 

 

پینوشت: میتونید چند مورد رو باهم انتخاب کنید

نظرات 43 + ارسال نظر
منصور قیامت شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 11:50

حتما شما هم کم یا زیاد چت کردین یا می کنید، البته چت یه فضای مجازیه که چند سالیه به وجود اومده و منتها توش دروغ و راست های زیادی گفته میشه.


سوال: اگر چت می کنید هدفتون از چت چیه؟



-پیدا کردن دوست واقعی از جنس مخالف

-پیدا کردن دوست واقعی از جنس موافق

-پیدا کردن دوست چتی

-سرگرمی و وقت گذرانی

-سرکار گذاشتن مردم

-داشتن همصحبت

-رفع نیازهای روزمره یا تبلیغات

-رفع نیازهای جنسی

-کل کل کردن و دعوا در چت رومها

-موارد دیگر (با ذکر مورد)


پینوشت: میتونید چند مورد رو باهم انتخاب کنید

زهره شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 12:29

سلام
من خیلی کم میچتم چون حوصله تایپ کردن ندارم
بیشتر برای سرگرمی و وقت گذرونی برای اینکه اون طرفی که باهات میچته با هزار نفر دیگه هم میچته پس ادم نمیتونه بهش اعتماد کنه
توی دنیای چت به نظر من دوست واقعی پیدا نمیشه

بهنازی شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 13:45

برای سرگرمی و وقت گذرونی
گاهی هم فضولی تو کار دیگرون ( اینقد حال می ده ) درسته گاهی وقتا بعضیا خالی می بندن اما همونشم برا سرگرمی جالبه
البته زیاد چت نمی کنم
خیلی کم پیش می یاد
الانم تو ادلیستم یکی تویی که سال تا سال پیدات نمی شه
یکی هم یه کس دیگه که اون بدتر از توهه

:)))))))))))))))))))

مسعود20تهران شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 20:41

درحقیقت هیچ کدوم ازموارد.چون هیچ کدوم ازکارایی که بهش اشاره کردی باچت کردن محقق نمیشه

˙•▪● ღ زهرا - 18 - یزد ღ●▪•˙ شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 21:11

هرچند من زیاد چت نمیکنم چون موقعیتشو ندارم ولیییییییی

هدفه من از چتیدن :

۱. پیدا کردن دوست از جنس مخالف

اینطوری دوس پسر داشتن برای من راحت تره

۲. پیدا کردن دوست چتی

۳.کل کل کردن و دعوا در چت رومها

آخ که چه حالی میده

۴ -سرگرمی و وقت گذرانی

۵-سرکار گذاشتن مردم

اینم خیلی حال میده


زهرا ۱۸ خرم آباد سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 11:46

با اینکه قرار نبود دیگه بیام اینجا ولی چون خیلی دلت برام تنگ شده باشه منم نظرم رو میگم هدف من از چت کردن بیشتر اوقات وقت گذرونی و سرگرمیه ولی بعضی وقتا هم که دلم می گیره چون نمیتونم با کسی حرف بزنم میام چتروم ولی اونجا هم کسی پیدا نمیشه

ساناز/۱۷/شیراز سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 15:49

رفع بیکاری سر کار گذاشتن پسرا تبادل نظرات با خانومای گل در مورد پسرا (البته خییییییییلی کم می چتما)

مژده*18*اصفهان سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 17:12

عرضم به حضورتون کههههههههههههههههه:
من زیاد نمی چتم تو یاهو
اگه هم بچتم با ادلیستام که اکثرن دوستام هستن و دخترن میچتم
اما توی روم فقط برای کل کل و دعوا
اسگل کردن پسرا
و موارد مشابه!
با تشکر شما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 21:45

برای اینکه مردمو سر کار بذارم چون خیلی حال می ده
رفع نیاز چیه ؟؟/؟ مگه آدم تو چت می ت.نه رفع نیاز کنه؟؟؟

منظور همون پیدا کردن دوست دختر یا پسر برای رفع نیازهای روحی و عاطفی و جنسی هست

نادیا-۱۸-قبرستون چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 10:05

بفکرم هدف همه ازچتیدن سرکارگذاشتن ملته
این بالاییاهم چرت وپرتیدن

مزگان/۱۶/قم پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 18:32

[:نظر من وقت گزرانی و سرگرمیه ولی دیگه محتادش شدم نمیتونم ولش کنم

رویا۩۞۩.*•.آتیش پاره.•*.۩۞۩.۱۸.قم شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 22:07

فقط اعتیاد

وگرنه دل خوشی ندارم تا حالا با یکی چت نکردم که خوشگل باشه

و نتیجه گرفتم هر کی زشته میاد می چته


والا

امید یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 01:20

تماس با دوستان و آشنایان

سیما سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:41

فقط سرگرمی و وقت گذرونی یه جورائی معتادش شدم

سارا/۱۹/بندرلنگه(هرمزگان) چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:42

فقط وفقط واسه گذروندن وقتای بیکار یم

حنانه/۱۸/قم یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 22:35

-سرگرمی و وقت گذرانی جنس موافق سرکار گذاشتن مردم



سعید/۱۶/قم چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 01:49

پیدا کردن دوست درست حسابی حلا هر ... می خواد باسه!
بی ادب هم باباته!

مریم ۲۸ کرمانشاه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 14:11

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماه همتون به خصوص آقا منصور گل گلاب خیلی دلم براتون تنگیده تو چیکار داری که ما واسه چی میایم تو چت شوخی کردم من بیشتر برا شناخت یه سری خصوصیات از افراد در جاهای دیگه کشورمون دوس دارم بیام تو چت بعضی وقتا هم تفریحی
منصوری شکلکا مبارکه

محمد/۲۲/قم پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 02:20

همه موارد تازه چندتا مواردم اونورتر

بهناز/۲۷/لاهیجان پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 08:27

http://up.iranblog.com/2/1251963043.jpg

حفیظ شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 17:00

به نظرم آدمای پای چت الکی مخشونو خراب میکنن اکثرا آدمای خل و چل پای چتن یا از عشقشون نارو خوردن یا شکست عشقی یا تنشون مبخواره یا .................................... که اومدن پای چت.یه زمانی واسه خودم متاسف بودم الانم یه خورده به خاطر تو منصور.البته میدونم زیاد نمیچتی واسه همین گفتم یه خورده

اصلا هیج ربطی به سوالت نداشت

تینا/۲۲/تهران سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 19:19

راستش من فقط اومدم به سایتت سر بزنم.
چتم زیاد نمیکنم
اما خیلی دوست دارم این دنیای مجازی رو باور کنم

نگار * ۱۹ * تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:16

هاااااااااااااااااااااااااااا؟


من اولا زیاد میچتیدم
چون تازه آشنا شده بودم


چن سال پیشا
حال میداد اون وختا

ولی عموما جدی نمیصحبتیدم
همش اسگول میکردم ملتو

مسخره بازی و ایناه


اگه کسی رو هم میدیدم که پایه اس و بچه باحالیه
ادد میکردم

واسه همینم ادد لیستم نهایتا ۲۵ نفر توش هست

چون آدم باحال پیدا نمیشه

یه سری که داشتم با یه پسره میچتیدم گف اسمت چیه؟

گفتم اسمم نیکتا
ولی تو خونه صدام میکنن دمپایی


پسره گفت:


اواااااااااااااااااا
فیش ایش
چه بی ادب!!!!!!!!!

بعدم گذاش رف

منم تو دلم گفتم لیاقتت همون ASL plz هستش


فیشششششششششششش



توی روما دعوا را مینداختم
آخ که چه حالی میداد

بعضی وقتام با آی دی پسر میرفتم بالا

اونم حال میداد



خلاصه دیگه گذشت دوران جاهلیت


الان دیگه برام افت داره برم چت کنم

خییییییییییییییییییییییییییییلی کممممممممممممممممممممم

تازه اونم بیشتر با همون دوستای قدیمی

خلاصه اینکه گذاشتیم کنار

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره


به جون خودم دیگه نچسب شده برام
حال نمیده
نمیرم دیگه

اریا/۱۷/شیراز {علی} شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:30

منصور من که هنوز چت کردنو یاد نگرفتم یه کتاب خوب میشناسی راجب چت بهم معرفی کن وقتی یاد گرفتم حتما میام هدفمو بهت میگم


در ضمن یادته من همونیم که یه مدت پیش بهت ایمیل زدم گفتم یادم بده بهم مهل نذاشتی جوابمم ندادی

بله بهت دلیلش هم گفتم!!

اینجا آموزشگاه نزدم که میای میگی از الف تا یای چت رو بهم یاد بده هیچی بلد نیسم :O

من فوقش بتونم مشکلات جزئی که براتون پیش میاد رو راهنمایی کنم

توی گوگل سرچ کن آموزش همه چییییییییییی هست

اریا/۱۷/شیراز {علی} دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 22:19

سلام منصور خوبی

حالا یاد گرفتم چت کردنو (البته بعد از چند روز و بازحمات زیاد )
هدف من:
۱ـسر کار گذاشتن بقیه
۲ـطبق علم روز پیش رفتن
۳ـبدست اوردن تجربه
۴ـپیدا کردن دوستان جدید
BUYYYYYYYYYYYYYYYY . BOSSSSSSSSSSSSSSSS

به عنوان یک تازه وارد به چت اهداف جالبی داری D:

مونا ۱۹ تهران/جیگلی/ دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 21:54

هیچ هدف خاصی ندارم

سونیاااااااااااااااااااااا یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 01:47



دعوا کردن و فحش دادن تو چت رومااااااااااااااااااااااااا



وای می میرم واسه اینکارررررررررررررررررررررررررررررر


هی کل میندازممممممممممممممممممم



انخد خوبههههههههههههههههههههه


پایه ام دارمممممممممممممممم


اصن پسره قلدره اونجااااااااااااااا


هی همرو ایگنور میکنه


بعد دعوا می کنیممممممممممممممممممم


همه می ترسننننننننننننننننننننننن


خئئئلی خوبه

اصن شخصیتم عوض می شه


می رم تو یه فاز دیه


عقده ای می شم


خئئلی حال میده

خودمو تخلیه می کنم

مرجان ۱۹ قلعه تل پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 04:01

من همیشه وقتی موضوعی پیش بیاد بخوام از همه بپرسم می رم چت روم

هادی/۲۳/قم شنبه 19 دی 1388 ساعت 21:31

من انقدر لذت می برم این دخترا را اذیت کنم حال میده انقدر حال میده که نمی دونی اگه امتحان نکردی منصور امتحان کن حا میده جون من

shahab/19/karaj سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 01:59

من فقط با خارجیا چت میکنم و این خیلی برام جالبه و الان چیزی حدود چهل و خوره ای رفیق خارجی دارم خیلی حال میده بهشون فحش میدی هی میگن وات؟

سارا 19 تهران شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 15:30

به عقیده ی من محیط چت برای صرف کردن وقت خیلی عالیه ولی اصلا برای دوست یابی مناسب نیست چون واقعا بیشتر افراد فاسد هستند البته با عرض پوزش یا بیمار روانیی یا نوجوان ها ی بی هدف

محمد 21 تهران چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 15:50

من بعد از هفت سال چت کردن البته الان ۱ ساله که رنگ یاهو رو ندیدم تمام آیدیهامو دیلیت اکانت کردم . به این نتیجه رسیدم دنیای مجازی بی رحم و بی احساس و سراسر دروغ و کثافته. قابل توجه پسرایی که دنبال تک پر هستن....!
موفق باشید

عادل ۲۲ کرمانشاه چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 11:56

سلام
واقعا چت روم یه دنیای دروغیه البته ما خودمون اینجوری کردیمش چه خوب می شود اونجا رو به یه محیط سالم تبدیل می کردیم یا یه گروه سالم بعد راحت و بدون دروغ دوست پیدا می کردیم ازجنس مخالف
من که اولین چراغ و روشن میکنم بیاید یه گروه سالم درست کنیم همه چیز راست راست سرکاری نباشه منتظرم
من همیشه آنلاینم چون کارم با کامپیوتره من مغازه سخت افزار فروشی دارم
دومین چراغ کی روشن میکنه خبر بده
من همیشه تو چتم بیاید

نیلوفر ۲۱ شیراز پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 14:53

اگر یه ادم بی هدفتر از من پیدا کردی بهم معرفیش کن

اکبر_ 20وخورده ای _تهران سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 14:25

تو زمستون برا سرگرمی تو تابستون برا سرسردی

هومن/21/کرج دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 02:37

اصولنگ برا هک کردن جوجوی موردنظر اگه تو روم یکی بیش از حد زر بزنه دیگه باید گفت الفاتحه

الینا/شیراز/۱۷ یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 13:05

دختر مردم و بزاری سر کار اونقد حال میده با اسم پسر یا ای دی پسر بری دختره واست جون میده نمیدونم چرا اینقد دخترا پسر ندیده و عقده ای شدن تا اسم یه پسر میبینن دست و پاشول ول میشه میخوان کار خرابی کنن توی خودشون البته همه دخترا نه بیشترشون

سارا 26 تهران یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 18:06

می خوام آمار بگیرم چندتا فضول بیکار وجود داره

ترانه 24 اندیمشک یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 15:17

سرگرمی و وقت گذرانی بین 18 تا 20سالگی زیاد چت می کردم اما الان نه شاید هر چند ماه یه بار همیشه که بیکار هستم اما وقتی واقعا حوصله خوندن کتاب یا مطالب نت و وبلاگ ندارم میرم چت مث سه روز اخیر!!

مهرسا....۱۵...مشهد چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 10:00

نوچ....

هیچ هدفی ندارم....

زیادم چت نمیکنم...

همونم بیهدف...

برای خالی نبودن وقت...

ولی از وقتی ک وبلاگ تورو پیدا کردم دیگه چت نمیکنم همش میام اینجا

دیانا/۲۱/شهررویایی یزد پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 19:25

هدفم از چت کردن سر کا ر گذاشتن و جواب دادن به پسر ای زبون نفهمه!افتاد!

هانیه/15/یزد دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 16:33

سرگرمی و وقت گذرانی

سارینا/14/سردشت چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 23:17

من اصلا حوصله چت کردن ندارم خیلی از دوستام بهم پیشنهاد کردن که بیا چت کنیم خیلی حال میده با مردم و از جاهای مختلف کلی چیز میز باحال ولی اصلا حوصلشوووووو ندارم به طور کلی فقط تو یاهو با عشقمون میچتیم:D:*
راستی چت کردن هم زیاد کار درستی نیست اصن خیلی خزه باور کنین
فقط برین تو گیزمیز نظرگذاری حال میده:D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد