محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

اگه بگن 20 میلیارد بت میدیم ولی 20 سال پیرت می کنیم قبول می کنی؟

عمرت و جوونیتو چند می فروشی؟
اگه بگن 20 میلیارد بهت میدیم ولی 20 سال پیرت می کنیم قبول می کنی؟؟
مثلا اگه الان 20 سالته 40 ساله بشه در همین زمان ولی به جاش میلیاردر بشی.
مهم اینه که عمر و جوونیتو با پول عوض می کنی یا نه؟

نظرات 77 + ارسال نظر
منصور قیامت چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 13:58

عمرت و جوونیتو چند می فروشی؟

اگه بگن 20 میلیارد بهت میدیم ولی 20 سال پیرت می کنیم قبول می کنی؟؟

مثلا اگه الان 20 سالته 40 ساله بشی در همین زمان ولی به جاش میلیاردر بشی.

مهم اینه که عمر و جوونیتو با پول عوض می کنی یا نه؟

اسکی۲۱تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 14:20

۵ میلیارد بده ۵ سال پیر کن
شماره حساب رو کی بدم؟

مگه اینجا بقالیه که چونه میزنی؟

saman\19 \urum چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 14:42

من لازمه دوباره این کامنتو که تو صندلی داغغغغغ گذاشته بودم تکرار کنم.

ادمی با عشق و امید زنده هست نه با پول

چارلی چاپلین: با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه،رختخواب خرید ولی خواب نه،ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه،می توان کتاب خرید ولی دانش نه،دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه

نگار * ۱۹ * تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:05

ای وای

تمصیم خیلی سخته

بذا فک کنم
ها؟

ای باباااااااااااا

همیشه فقط باید یه راه داشت

ام

آره عوض میکنم

اینجوری به خیلی چیزایی که میخوام میرسم
هم خودم حالشو میبرم
هم خیلی دوس دارم به فقیرا کمک کنم
هم اینکه وقتی میلیاردر باشی دیگه سن تو چشم نمیات

نمیدونستی بدون

الان دیگه میلیاردرا اون پیرزناشونم خودشونو از ما جوون تر فرض میکنن

همون کارایی رو هم میکنن که ماها میکنیم
همون جوری حال میکنن
همون جوری به خودشون میرسن
تفریح میکنن

چه میدونم

خلاصه اگه قبول نکنی با عرض پوزش باید بگم
اسگولی


واللللااااااا

بهناز/۲۷/لاهیجان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:24

نه به هیچ وجه حاضرم بی پول باشم و فقیر باشم اما فقط جوون باشم . جوونی به هیچ وجه برگشت پذیر نیست حتی اگه میلیاردر باشی
اما امکانش هست که میلیاردر شی

مریم 19 تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:25

سلام اره عزیزم من که عوض می کردم ۲۰ سال چیه ۴۰ سالم می گفت می دادم .

خودت چرا نظر ندادی ؟

بهناز/۲۷/لاهیجان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:27

نه به هیچ وجه
حاضرم فقیرو بی پول باشم اما جوون باشم .
با پول نمی تونی جوونی تو بدست بیاری
اما جوون که باشی امیدش هست که مایه دار شی

سنا 19 تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 16:13

اصلا !
ترجیح میدم خودم با تلاش کردن تو ۴۰ سالگی پول دار بشم
شاید نتونم میلیاردر بشم ولی بهتر از اینه که جوونیمو بدون هیچ لذتی و هیچ خاطره ای از دست بدم
اینکه من 20سال زندگی خوب رو یا 20 سال تجربه ای رو که میتونم داشته باشم 20 میلیارد بفروشم اصلا نمی ارزه!

نظر خودت چیه منصور؟

مریم/۲۰/تهران چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 19:24

من حاضرم عوض کنم .
چون اون ۲۰ سالی که پول ندارم باید پیر بشم تا پول دربیارم .
تازشم اگه دربیارم که خیلی دهنم سرویس شده .

اریا/۱۷/شیراز {علی} چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 20:39

سلام
من ۲۰میلیارد لازم ندارم که بخوام ۲۰ سال پیرشم
اگه ۱میلیارد میدن۱سال پیرکنن حاضر بودم
بیست سال جوونیمو از دست بدم بعد دیگه ۲۰میلیارد به دردم نمیخوره

شبنم.۱۶ونیم.لاهیجان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 20:47

اصلـــــــــــــــــــــــــــــلا

سانیس* ۲۶۲ * / ۱۷ / قم پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 02:27

بیا من به تو ۲ میلیارد میدم ولی منو بر گردون به ۱۰ سال قبل

فاطمه/۱۹ سال/تهران پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 15:24

بهترین سن تو تمام طول عمر انسان سن ۱۸ تا ۳۸ سالگیه!

من حاضر نیستم لذت و خوشی و هیجان و خاطرات و احساسات این سالها رو با هیچ رقمی عوض کنم.

اصلا و ابدا

اریا/۱۷/شیراز {علی} جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:50

من ۲۰میلیارد لازم ندارم دیگه توپیری پول میخوام چیکار

۱میلیارد بدن حاظرم ۱ جوونیمو ازدست بدم

نازنین-19-قم جمعه 3 مهر 1388 ساعت 18:59

اصلا و ابدأ.......

ولی عکسشو حاضرم ینی 20میلیارد بدم 20سال جونتر شم

تو که 19 سالته. 20 سال جوونتر بشی میدونی میری کجا؟

هما/۱۷/آبادان جمعه 3 مهر 1388 ساعت 19:59

من که آره عوض میکردم بعد میتونستم با این همه پول واسه خودم شاهانه زندگی کنم ۲۰ سال پیر شدن زیاد مهم نیست مهم خلوص نیته

فهیمه/۲۴/قم جمعه 3 مهر 1388 ساعت 20:45

سلام:*

نه مگه خولم؟

واسه وارث که نمی خوام!

من تازه دارم جوونی می کنم! :)

پریوش/28/تهران جمعه 3 مهر 1388 ساعت 22:21

نه

فرزانه ** ۱۹**ارومیه جمعه 3 مهر 1388 ساعت 22:58

حاضرم بگن ۴۰ میلیارد میدیم ۴۰ سال پیرت میکنیم!!
قبول میکنم..

الهه/۱۹/تهران شنبه 4 مهر 1388 ساعت 17:55

اره البته ۲۰ میلیارد دلار نه تومان

وفا ۲۰ ارومیه یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 12:01

اره قبول میکردم چون چه زود چه دیر من یه روزی پیر میشم ولی ۲۰میلیارد ممکنه دیگه هیچ وقت گیرم نیاد بسوووزه پدر پوووووووووووووول

˙•▪● ღ زهرا - 18 - یزد ღ●▪•˙ سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 09:34

ای جووووووووووووووووون

منم میخواااااااااااااااااااااااام

۲۰ سال که چیزی نیس

منم با حرفای نگار موافقم

حالا کی بهمون میدی منصوووووووووووووور ؟؟

کیمیا-۱۹-شیراز پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 16:10

سلام!!!
ماکه ازجوونی غیرازشکست خیری ندیدیم!!!!
جوونی می خوای چیکار؟؟؟
پولو بچسب!!
آدرس سیباموبدم منصورجون؟؟؟؟؟؟

نفیسه/۲۱/بابل پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 22:18

توی این زمونه خیلی چیزا قیمت پیدا کرده ولی من جوونیمو با هیچی عوض نمیکنه .شایدم خودم تونست تا بیست سال دیگه بیست میلیارد بدست بیارم .خدارو چه دیدی .

شهرام/تهران جمعه 10 مهر 1388 ساعت 21:57

آره قبول میکنم
خودمو جوون میکنم ==>صورتمو میکشم .قلبمم باطریی میکنم .دندون مصنوعی توپ میزارم .مو هم که میکارم با بقیشم عشق وحال و زندگی
نه یه بیمارستان هم برای مردم بینوا درست میکنم

محسن/22/مشهد پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 17:27

بگو نمیخوام 20 میلیارد بدم چرا گرو کشی میکنی

مونا ۱۹ تهران چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 13:16

آخه جدا خودت حساب کن با این ۲۰ میلیارد خیلی کار میشه کرد
من که قبول می کنم آقا کی شماره حساب بدم

فرزین ۲۰ شمال چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 22:09

آره منتم میدم البته به شرطی که ۲۰سال پیش بهم میگفتین چون الان ۲۰ساله ۲۰سال دیگه اضافه شه دیگه پیر میشم

سحر/۲۱/بندر عباس چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 13:43

من ۲۱ سالمه اما همش میگم کاش ۲۰ سالم بود اااوووووووووو چه برسه ۲۰سال پیر شم اونم واسه چی پووول ؟؟؟؟؟پول باد آورده ای که با ۱ تلنگر دود می شه میره هوا اون وقت نه جووونی داری نه پوووول بعدش آدم بمیره بهتره ..بین نظرااز نظر سانیس از قم بامزه بود آخه منم داشتم به همین فکر میکردم

Midnight Blue / 21 یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 17:43

عزیز من! با ربع این پول میشه شیره سنگ رو هم دوشید
چرا که نه؟
شما به من بده... من فرداش میرم با یه نوبت تو کلینیک زیبایی 20 سال نه، 25 سال خودمو برمی گردونم عقب.
تازه این پولو بهم بدن به آرزوی بزرگم میرسم
حالا بماند که چی هست
ولی یاد یه چیزی افتادم... میگم یکم بذارید بیشتر فک کنم
خوب با این پول میشه به یه شوهر آخرین سیستم رسید ولی بچه رو چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی خوام بچه مونگول بیفته به جونم.
عمری هم حاضر باشم قد بچه یکی دیگه رو دو متر کنم به حساب خودم!!!
تازه معلوم نیست هم اون شوهرم (الهی بره زیر یخ) فرداش به هوای یه بچه سالم هوووووووووووووو سرم نیاره؟؟؟؟؟؟؟
اگه 10 میلیارد بیشترش کنی و از مجلسمون قول مردونه بگیری که زن دوم گرفتن رو ممنوع کنن...
با اجازه آقا منصور بزرگ... بل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ه

عسل ۲۰ جمعه 4 دی 1388 ساعت 13:33

چرا انقدر حرص میخورین بابا کی این پول رو داده کی گرفته اما من حاضرم پیر باشم ولی ۲۰ میلیارد داشته باشم چون من میدونم تا ۱۰۰ سال دیگه هم جون باشم بی پولم اگه میخواستم پول دار باشم از همون بچگی توی یک خونواده ی تریالدر بدنیا می اومدم پس چرا انقدر خودمو اذیت کنم وقتی که بدون تلاش پول میدن

هادی/۲۳/قم شنبه 19 دی 1388 ساعت 19:02

با پول میشه خونه خرید ولی نمیشه خونه ساخت
با پول میشه دل خرید ولی نمیشه دل بدست آورد
نه من حاضر نیستم یه همچنین کاری بکنم
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

زهرا ۱۸ خرم آباد چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 12:23

من ۱۸ سالمه حاضرم ۲۰ میلیارد بدم ولی به ۲۰ سال پیش برگردم درست برعکس این قضیه که شما میگین
من پول میدم اونا جوون کنن
اونوقت میشم منفی دو ساله

مهسا-سنندج دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 11:48

نه اصلا از بیست سال نمیشه گذشت ولی اگه یه سال پیر شم و یه میلیارد بگیرم می ارزه؛کجا تحویل بگیرم؟

بردیا 20 یزد دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 19:36

اون هایی که نوشتن پول رو می خوان قدر جوونی خودشون رو نمی دونن
بله تا یه چیزی رو داری قدرش رو نمی دونی وقتی اون رو از دست دادی قدرش رو می دونی.
من که قبول نمی کنم.

مریم 28 کرمانشاه دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 09:15

سلام آخه این سوال بود پرسیدی منصور آدمو بین دوراهی قرار میدی ولی من گه بودم قبول میکردم بعد میدونی چیکار میکردم یک میلیاردشو خرج خودم میکردم وباره جوون میشدم (پوستمو میکشیدمو از اینا )دلمم که جوونه با بقیشم زندگی میکردم تموم کارایی که تا حالا میخواستم انجام بدم و پول نداشتم انجام میدادم منصور خودت بودی چیکار میکردی

خیلی راحته جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:39

۲۰ میلیارد میدم که ۲۰ سال جوون بشم.

این حرفها رو ول کن که خرج خودم میکنم و عمل میکنم و....

واقعا به ۲۰ سال ژیش برگردم...

صدا/۱۷/نجف اباد یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 14:39

اره.
تازه میشه ۳۷ سالم. مگه ادم واسه چی این همه جون می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه پوله که ما خودمونو داغون و در به در میکنیم.

پولدار/؟/ساری دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 01:56

من قبول میکنم بعد با پولش میرم توالت عمومی میزنم که ملت بشاشن به این شانس ما که سر پیری پولدار شدیم

reza/1/tehran دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 16:07

من 1 سالمه خوب بیست سال که چیزی نیست میشه 21 سالم.

ترانه-19-اهواز چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 20:12

من ۱۹ سالمه با ۲۰ سال میشه ۳۹ سال فکر نکنم بد باشه.آقا من حاضرم کجا بیام واسه تحویل پولم؟ من پولمو میخوام..............پولمو بدین

آرمان ۱۸ قم پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 15:14

سلام . این دیونگی میدونی چرا ؟
چون من همین الانشم می خوام برگردم به دوران بچگیم.

امیر ۲۵ جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 16:57

۲۰ میلیلرد میدم ۲۰ سال جوونم کن

بهترین کامنت

vahab سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 12:58

adam bi pol ba adame morde farghi nemukone , ya poldar sho ya to in rah bemiiiiir

vahab سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 13:03

harfaye charlichapin doroste ama vase 100 sale pish alan pol nadashte bashi fosham bet nemidan

devil 27 تهران دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 11:51

البته که حاضرم .همه اونایی هم که گفتن نمیدیم جوونی می ارزه 20 میلیارد رو یجا ببینن به 30 سال هم راضی میشن حتی اونی که دو برابر این رو داشته باشه .آدم بهتره واقع بین باشه .

وحید الیگودرز دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 12:02

۴۰ ساله که شدم عوض میکنم ولی الان نه اینطوری هم جونیمو میکنم هم شصت سالگی میگیرم

o..♥.ღ Я☺γa ღ.♥..o19Qŏш دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 17:05

۲۰سال دیگه میشه ۳۹ سالم جهنم عب نداره

کاش پارسال قبول کرده بودم یه سال جلو تر بودماااااااااااااااااا

ساراگل یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 22:22

بدم نیست یهو بدونه گذشت 20 سال بری جلو تازه میلیاردرم بشی تو این 20 سالم گناه نکردی اره خوبه تازه میشم 43 ساله که اگه چینو چروکیم ایجاد بشه یکم پول خرج میکنم میشم خوشگل موشگل

بهار/14/اراک دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 01:22

ازباب گناهش که خوبه ولی مهم اینه چندساله باشی از14تا34سالگی اندعشق وحال زندگی من که عوض نمیکنم اومدیم تواین 20سال که من ازش خبرندارم پول جلوچشموگرفت رفتم شدم زن یه پیرمردپول دار بدترکیب نه آقاهمون عمربهتره پول عمرنمیاره ولی عمرشایدپول آورد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد