محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و تبادل نظر دختران دم بخت

این تاپیک به درخواست بهاره ۲۶ ساله از تهران ایجاد میشه 

 

 

 

امیدوارم به یه دردی بخوره لااقل. یه چیزی از بحث های این تاپیک یاد بگیریم و بگیرن دخترا

نظرات 40 + ارسال نظر
منصور قیامت دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 01:46

این تاپیک به درخواست بهاره ۲۶ ساله از تهران ایجاد میشه



امیدوارم به یه دردی بخوره لااقل. یه چیزی از بحث های این تاپیک یاد بگیریم و بگیرن دخترا

بهاره/۲۶/تهران دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 01:48

من دو سوال تخصصی از بچه های اینجا (که ماشالله همه متخصصن) دارم.

1- کجاها میشه پسر مورد نظر رو برای ازدواج پیدا کرد؟

2- بعد اینکه پیداش کردی چطور میتونی تورش کنی؟


لطفا راهنمایی کنین چون متاسفانه داره دیر میشه و من کم کم دارم به جمع ترشیده ها وارد میشم.

نگار * 19 * تهران دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 02:01

خدایی سوال سختی پرسیدی بهاره جونم

تحقیق میکنم بت میگم
:-*

سکینه دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 10:11

بره گمشه هر چی پسره


به نظر من ادم تو خماری سکس باشه بهتر از اینکه با این پسرای نامرد سکس داشته باشه

اقا منصور اقا بالا سر نخواستیم

وفا ۲۰ اوروم دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 10:47

سوالای بهاره ژون:

ای بابا تو که هنوز نترشیدی تا ۳۰ فرصت داری حالااااااااااااااااا

1- کجاها میشه پسر مورد نظر رو برای ازدواج پیدا کرد؟

حالا خود پسره رو هم پیدا نکردی نکردی میتونی تو مجالس زنونه دل مامانیه پسرارو ببری بعدش اونام واس پسراشون در نظر بگیرنت

2- بعد اینکه پیداش کردی چطور میتونی تورش کنی؟

با مزه باش البته لودگی نه هااااااااا پسرا از دخملای بامزه و انرژیک خوششون میاد و در حین بامزگی سعی کن سرسنگین باشی
والا ما اینخده بلت بودیم

سارا 29 تهران دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 13:28

بهاره جون این دو تا تریپ رو داشته باش
اول از همه وقتی پسره رو پیداکردی هر چی بهت گفت بگو چشم . بعد هی بهش الکی محبت کن .
وقتی دیر می کنه الکی زنگ بزن بغض کن بگو کجا بودی دلم هزار تا راه رفت .
وقتی مامانش مریضه روزی صد دفعه زنگ بزن حال مامانشو بپرس و الکی بگو هزار تا نذر و نیاز کردم . تا می تونی از خانواده اش خوب بگو.
مرحله بعدی اینه که هر هنر و استعدادی رو که داره مثلا موسیقی یا نقاشی الکی هی بزرگ کنی . کارش رو بیشتر از اونچه که هست بزرگ نشون بده . وابسته اش کن ولی بهش گیر نده . .......................هزار تا راه دیگه

صادق/۱۹/قم چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 03:50

سلام..

تو بیاد بری از کسی یا کسانی این سوالو بپرسی که توی سن تو یا بلاتر از سن تو بودن و ازدواج کردن..
الان کسی بنظرم نمیتونه کمکت کنه..
چون اینجور کمک کردنا باید جنبه تجربی داشته باشه..
و اینجا کسی گمون نکنم باشه..

ولی در کل..
؛؛؛1- کجاها میشه پسر مورد نظر رو برای ازدواج پیدا کرد؟٬٬٬


۱..توی بیشتر مجالس شرکت کن..(البته نه همه..یه وقتایی نرو که جات خالی باشه.)
۲..سعس کن اجتماعی تر باشی..
۳..شرایطشو داری برو سرکا..
۴..توی مجالس زنان برو اما نه خیلی اینکه بری..(خیلی مدلش قدیمیه و ضایغس..من حال نمیکنم..کلی گفتم)
۵..سعی کن توی جمع فامیل سر رشته سحبتو به شکل منطقی و سالم (یعنی بدون خود نمایی..و..) به دست بیاری..
(نه برای پسرای فامیل...اینجور معرفی میشی به کسان دیگه..)
۶..بنظرم اگه لاغر هستی کمی اندامتو بیار روی لارج..(هم مامی پسر زودتر می پشندت هم خودش..)
۷--داشنگاه میری..؟؟
اگه میری چی میخونی..؟؟
بگو اینارو..؟؟


::::
۲- بعد اینکه پیداش کردی چطور میتونی تورش کنی؟:::

بنظرم اینکه خانم (سارا ۲۰ تهران ) این حرفی که گفتن
*اول از همه وقتی پسره رو پیداکردی هر چی بهت گفت بگو چشم .*

زیاد جالب در نیاد...
ببین خوب هستا...اما نه دیگه لس بشه...
وافعا پسرا بدشون میاد..
یهنی بگو چشم..ولی در بعضی جاها که مثلا زیاد مهم نیست نظر خودتو با شکل درست و زبون بگو..
پسرا آدم آهنی نمیخوان که هرکاری بگه بگن باشه..
یکیو میخوان که در بعضی جاها جولشونو بگیره..

* یه وقتایی یه پسر باری لوس کردن یا چیزا دیگه مثلا یه چیز بهت میگه که منتظر مثلا حرف زدن تو یا قبول نکردن تو هستش..
اگه بگی باشه و... خوب بدش میاد دیگه..*

در کل زیادی نگو چشم..حداقل ۹۰ درصد بگو..

۲--مثلا میتونی برای خردی کردنش خودتو یجور بخوای که ببرتت..
سلیقه در اینجا واقعا نقش اساسی داره..(هم از نظر خونواده پسر هم از نر خود.)

۳..زیادی آزادی بهش نده..نه اینکه گیر بدیا..نه..
یعنی یه وقتایی نزار کاری انجام بده..خودش خیلی دوست داره..
*گفتم که پسرا برای لوس کردن خودشون دست به یه سری کارهای تخیلی میززن که دوست دارن طرفشون بیاد نازشونو بکشه و بگه نه و...*

۴--سعی کن باهاش همچین زیاد بری بیرون..
اگه نریا واقعا دلسرد میشه...خیلی مهمه..

کم هم لارج بازی در بیار..

۵--ولی بنظر من..سعی کن بیشتر خودت باشی تا به زور برای خواستت باشی..
خوده خدا هواتو داره..

(اینایی که گقتم بیشترشو دیده بودم که گفتم.از خودم در نیاوردم.)

*************************

ولی خوشم اومد که قبل از اینکه واقعا دیگه لس بشیا و بترشی به فکر اوفتادی..
همین سادگی و بی ریا بودن که اومدی گفتی اگه تیو زندگیت باشه حتمن به نتیجه میرسی..

به نظرم هم به حرف دیگران هم که میگن فعلا زوده و یا...گوش نکن..
مطمئن باش برای خودشون پیدا بشه کلی خر کیف میشن..


..............
............
ایشالله یه بخت خوب برات پیدا بشه..
برات دعا میکنم..عسیسم..

کامنوش جان/۱۸/مشهد پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:33

سلام


زنــــــــــــــــــــــــــــــــــم میشی؟


مکان های پیدا کردن همون جاهایی که صادق گفت


یه تجربه که من دارم اینه که اکثر پسرا از دخترای شرو شیطون خوششون

می یاد اگر کم محلی کنی عاشقت میشن

زیادم نباید حرف عاشقانه استفاده کنی چون پرو می شن

اگرم شیطون نیستی در حد تیم ملی خانوم باش اونطوری هم خوششون

میاد

اولم با تریپ کمک کردن برو جلو

مثلا ببین مشکلش چیه کمکش کن اونطوری هم حال می کنن

این تجربیات من بود

حالا بهار جون اینا رو واقعا می خونی یا داریم واسه منصور توضیح می دیم

اگه می خونی ادرس بده بیام خواستگاری



بهاره 26 تهران یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:42

بچه ها ممنون که نظرات خودتونو گفتین. کامنوش جون مطمئن باش بجز منصور من هم همه نظرات رو میخونم. اتفاقا از بعضی از نظرات هم خوشم اومد.

راستش وقتی به این فکر میکنم که از چه جور آدمی خوشم میاد به این نتیجه می رسم که از هر کسی به یه دلیلی خوشم میاد. مثلا یکی عاقله و خوب صحبت می کنه. یکی مودبه . یکی پر شر و شوره و ...
ولی کدوم معیار مهم تره؟ نمیدونم.

تیپ و ظاهر که زود عادی میشه. پس خیلی مهم نیست. شخصیت آدمها رو هم که نمیشه شناخت.مخصوصا آدمای این دوره زمونه که اکثرا چند شخصیتی هستند.

شاید اگه بدونم کدوم معیار مهم تره بفهمم دنبال چه جور آدمی میگردم.

منصور جون تو رو خدا افتخار بده شما هم نظرتو بگو.

قبلا با هیچ پسری رابطه داشتی؟ اگه آره چنتا و تا چه حد؟!!

وضع مالیتون چجوره؟ پایین شهری یا بالا شهر؟

نظرت در مورد دوستی قبل از ازدواج چیه؟ لزوما نه اینکه به ازدواج ختم بشه!

نظرت در مورد رابطه جنسی قبل از ازدواج چیه؟ اینم باز همون عدم لزوم ختم شدن به ازدواج!

آدم پرحرارتی هستی؟

آدم پر شر و شور و طنازی هستی؟

یا اینکه یبسی؟

خوشگلی یا زشت؟

تیپت چجوره؟ جلف؟ فشن؟ سنگین؟ چادری؟ مانتویی؟ ساده؟ جیغ؟ تنگ؟ گشاد؟

صدات چطوره؟ دلبره؟ نازکه؟ بچگونه؟ مردونه؟

و آخرین سوال: چرا فکر کردی که داری میترشی و وقته ازدواجه؟ چون دخترای تهران توی این سن و سال زیاد فکره ازدواج نیستن و اکثرا میگن *ون لق شوهر! البته شاید من اطلاعاتم درست نباشه!

آیا نیاز روحی داری؟ نیاز جنسی داری؟ عاطفی داری؟ کدومش بیشتر بهت فشار میاره؟ آیا فکر میکنی اگر سنت بالاتر بره ممکنه دیگه برات خواستگار نیاد یا اگر بیاد در پیت بیاد؟


همه سوالا رو دقیق جواب بده

tatyana/23 دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 12:09

سلام منی جون اشکالی نداره منم به عنوان یه دختر ترشیده به سوالات جواب بدم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قبلا با هیچ پسری رابطه داشتی؟ اگه آره چنتا و تا چه حد؟!!
بله ـ یه دونه ـ تا حد * زدن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وضع مالیتون چجوره؟ پایین شهری یا بالا شهر؟
خوفه ـ بالا شهر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نظرت در مورد دوستی قبل از ازدواج چیه؟ لزوما نه اینکه به ازدواج ختم بشه!
خیلی بده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نظرت در مورد رابطه جنسی قبل از ازدواج چیه؟ اینم باز همون عدم لزوم ختم شدن به ازدواج!
مخالفم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آدم پرحرارتی هستی؟
اره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آدم پر شر و شور و طنازی هستی؟
اره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یا اینکه یبسی؟
اره نه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوشگلی یا زشت؟
beautiful
______________________________
تیپت چجوره؟ جلف؟ فشن؟ سنگین؟ چادری؟ مانتویی؟ ساده؟ جیغ؟ تنگ؟ گشاد؟
سنگین چادری گشاد؟؟؟ چی گشاد؟؟؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صدات چطوره؟ دلبره؟ نازکه؟ بچگونه؟ مردونه؟
مردونه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و آخرین سوال: چرا فکر کردی که داری میترشی و وقته ازدواجه؟ چون دخترای تهران توی این سن و سال زیاد فکره ازدواج نیستن و اکثرا میگن *ون لق شوهر! البته شاید من اطلاعاتم درست نباشه!
نیازی به فکر کردن نیست همه بم میگن ترشیدی ــ کی گفته ؟ــ دروغه این اطلاعات رو از کجا اووردی؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیا نیاز روحی داری؟ نیاز جنسی داری؟ عاطفی داری؟ کدومش بیشتر بهت فشار میاره؟ آیا فکر میکنی اگر سنت بالاتر بره ممکنه دیگه برات خواستگار نیاد یا اگر بیاد در پیت بیاد؟
فقط جنسی ــ نه اره

شهر خودتو کنار مشخصاتت بنویس

سکینه پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 02:19

دستورالعمل مخصوص ایت الله بهجت برای گشایش بخت وازدواج

در طول چند سالی که مشاوره داشته ام دختر خانم های زیادی بوده اند که سنشان افزایش پیدا کرده و برای ازدواج دچار مشکلاتی شده اند. من به این عزیزان توصیه های مختلفی دارم که در جای خود در این سایت هم مطرح خواهم کرد . چرا که در بسیاری از موارد روش های اشتباه آنان موجب ایجاد چنین مشکلی در زندگیشان می شود. اما صرف نظر از آن صحبت‏ها، نقدا می خواهم توصیه ای را از مرحوم حضرت آیت الله بهجت قدس سره ، همان عارف بزرگ معاصر را به این خوبان هدیه کنم.



این توصیه برای کسانی است که قصد ازدواج دارند ولی حالا به هر دلیل برایشان فراهم نمی شود.







روزی از حضرت آیت الله بهجت رحمه الله ،‏ سوال شد که ازدواج دختری سر نمی گیرد و به اصطلاح بختش باز نمی شود . چه راهنمایی ای می فرمایید.



ایشان پاسخ دادند:



نماز جعفر طیار را بخواند و پس از آن ، دعایی که در کتاب زاد المعاد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود ، بخواند و در پی آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند،‏ گر چه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت ،‏حاجتش را از خدا بخواهد . این عمل را باید تا زمانی که حاجتش روا شود ، انجام دهد. آن مرجع و عارف بزرگوار یک بار دیگر هم که همین سوال از محضرشان پرسیده شد ، فرمودند: آیه رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَاماً [فرقان : 74] را فراوان بخوانید .







من خیلی به دنبال اصل کتاب زاد المعاد که به زبان فارسی است گشتم ولی متن وردی آن را نه در اینترنت و نه در نرم افزارهایم پیدا نکردم . اما نسخه pdf زاد المعاد به زبان عربی را می توانید از اینجا دانلود کنید که البته 23 مگابایت حجم دارد.



نکته: چون نام فایل به عربی است بعد از دانلود (اگر کامل دانلود شده باشد) اگر با پیام خطا مواجه شدید ،‏ نام فایل را به انگلیسی تغییر دهید تا قابل مشاهده باشد. به طور کلی در اکثر ویندوزها نام فایل های پی دی اف و مسیری که در آن قرار دارند همگی باید انگلیسی باشد تا به درستی اجرا شود.



من دوست داشتم خودم این بخش مربوط به نسخه مرحوم آیت الله بهجت را تایپ کنم و در وبلاگ قرار دهم. اما فعلا فرصت ندارم. اگر از عزیزان کسی این زحمت را بکشد و فایل را دانلود کرده و بخش مدنظر آیت الله بهجت را تایپ کند و در قسمت نظرات بگذارد آن را در اینجا قرار می دهیم تا خدمتی به همه عزیزان باشد.



این هم لینک دانلود نسخه پی دی اف فارسی زاد المعاد ولی با حجم 58 مگا بایت

FEREIDUN / 24 / NEGROPOLIS پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 13:19

(در طول چند سالی که مشاوره داشته ام دختر خانم های زیادی بوده اند که سنشان افزایش پیدا کرده و برای ازدواج دچار مشکلاتی شده اند. من به این عزیزان توصیه های مختلفی دارم که در جای خود در این سایت هم مطرح خواهم کرد . چرا که در بسیاری از موارد روش های اشتباه آنان موجب ایجاد چنین مشکلی در زندگیشان می شود. اما صرف نظر از آن صحبت‏ها، نقدا می خواهم توصیه ای را از مرحوم حضرت آیت الله بهجت قدس سره ، همان عارف بزرگ معاصر را به این خوبان هدیه کنم.)

طرز تهیه خواستگار برای دختران ترشیده

یا متد جدید رمالی برای تیغ زدن دختران هالو


هنر خوار شد جادویی ارجمند

مایه تاسفه این طرز فکر

مرمرجان ۱۹ جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 22:34

ای بابا این سوالایی که تو از باهاره پرسیدی رفت دیگه نویاد منصور جون

سوالام بد بودن؟ :(

[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 18:02

سلام به همه ی دوستای عزیزم

خیلی سریع میرم سر اصل مطلب
راستش منو پسر عمه م همدیگرو دوست داریم و دلمون میخواد باهام ازدواج کنیم اما عمه م مخالفه به نظر شما من چیکار کنم
اصلا این ازدواج درست هست؟
عروس بزرگه عمه م دختر عموی خودمه اما عمه م میگه من از فامیل زن نمیگیرم با اینکه اون خیلی خوبه و عروس ۲ که غریبه س سرش کلی بلا آورده اما بازم میگه از فامیل زن نمیگیرم

عجب عمه ی غریب نوازی دارم من مردم عمه دارن مام عمه داریم!

حالا من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه عمه ی باحالی :)))


برو پاچه خواریشو بکن ببین میتونی دلشو بدزدی یا نه!


راستی قبل از این کارا یه سر با پسر عموت برو آزمایش بده ببین اصلا جوابش چی میاد؟ بعد به ازدواج فکر کن


ضمنا ما یه صفحه با موضوع مجزا برای اینجور سوالا داریم. سوالت ربطی به موضوع این صفحه نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 10:46

منصور جون میشه آدرس اون صفحه تو بدی؟

از شانس ... من عموی ژسر عمه م الان تو کماست فقط دعا کنین به هوش بیاد ایشالا

صفحه مشکلات دوستی شماره ۳

آتنا/۱۸/قم جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 15:31

مچتو گرفتم

سن واقعیتو بنویس ملوک

ما اینیم دیگه پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:52

سلام بهار جون من یه روش خوب بهت معرفی می کنم واسه من که جواب داد نمی دونم واسه تو جواب می ده یا نه
اول فکر کن ببین چه پسری و میپسندی بعد
برو تو یاهو چت کن یه پسر همشهری پیدا کن مخشو بزن بعد دو سال بهت پیشنهاد ازدواج میده من این کارو کردم خیلی خوب جواب داده

مهدی ۲۷ساله اراک یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:16

شوهر میخای جه کار .دردسر میخای

نیلوفر تهران شنبه 3 مهر 1389 ساعت 00:37

مرد زندگی آدم دوست پسر آدم نیست!!!
۱۰۰ تا دوست پسرم که داشته باشی میان باهات ... بعدمیرن سراغ اونی که بهشون پا نداده و تو کفشن!!
من نه ۱۰۰ سال سن دارم نه قدیمیم ۲۱ سالمه ۳ ماهه نامزد کردم دانشجو هم هستم
از نظر دوست پسر هم تجربه زیادی دارم
ولی دست آخر با کسی نامزد کردم که دوست پسرم نبود
هم دانشگاهیم بود
تنها رمزش سر سنگینی و پا ندادن در هر شرایطیه حتی تا شب عقد!!!

مریم 26ساله یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 03:42

سلام به همگی مخصوصابهاره خانوم.به نظرمنم ترشیدگی معضلی شده وگریبانگیرمنم شده شوهرپیدانمی شه وازلحاظ نیازجنسی روم خیلی فشاره دیگه به فکرپیداکردن دوس پسرافتادم.همسایه هایاری کنیدتامادوس پسرداری کنیم

mahsa warlik/tehran/18 شنبه 1 آبان 1389 ساعت 17:03

pesara ye akhlagh khas daran
ke man hamashono midunam...........be harchi ham age bekham miresam
baziashon az naz kardan.bazia......az poro bodan ............bazi ham ye 2khie aftab mahtab nadide mikhan.................bazia............
azizam bastegi be taraf dare

پانته آ دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 13:27

راستی منصور خان شما ازدواج کردین یا مجردین

مجردم

سکینه/۲۴/تهران چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 23:41

سلام خدمت خواهران محترمه و احیانا برادران محترم

من که دیگه حرفی ندارم چون خودم ازدواج کردم


فقط


واسه همتون دعا میکنم

راستی یه چیزه دیگه بگم که

شوهر همچین چیزه تحفه ای هم نیست

ولی بازم داشتنش بهتر از نداشتنشه

محمد تهران ۲۱ شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 00:10

سلام بهاره جان فقط با هرکی ازدواج کردی با افغانی و عرب جماعت ازدواج نکن چیزی که از بی شوهری داره رواج میکنه و من برای آینده نژاد مملکت نگرانم .

ماریا19تهران دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 19:33

به نظر من بترشی خیلی بهتر از اینه که زندگی و آینده و آزادیتو فدای این پسرای هیچی ندار بکنی!!!

مشتی ۲۷ یزد یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 18:04


منصور تو غلط کردی که مجردی پس من برگ چغندرم؟

به برگ چغندر توهین نکن

بهار/۱۴/اراک پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 18:37

ببینین دوستان (من اصلادراین زمینه نه فکرمیکنم نه تجربه دارم)

عقل مردم به چشمشونه روش هایی که گفتین خوبه اما

فقط اولش بعدازاون که تورش کردی اگه دیدی بدت میادازش چی؟؟؟

فقط کافیه یک یادوتاازپسرای سست عنصرفامیلودوستان
خانوادگیروتورکنی بعدکه کلی اومدخاستگاری بگی نه

ازهرنظرم به خودت برسی

بعدهمه انگشت به دهن میمونن هی میگن دختربه این خوبی خاستگارم داره هااماشوهرنمیکنه

یکی دیگه ازاون ورمیگه بابااین عقل داره ماکه شوهرکردیم چیشد؟

بدین ترتیب هم میشین الگوی دخترای دیگه که دوست ندارن ازدواج کنن ولی ازترشیدگی میترسن

هم راحت میشین

امااگه مسئله نیازه دیگه نمیدونم بهش فکرمیکنم بعدامینویسم.

ازاین دختراتوفامیل مام هست خیلی ام موفق هستن

یکیش دکتره

به خاطرهمینم گفتم به خودتون برسیدکه هم نیازبه مردی نداشته باشین هم همون قضیه عقل مردمواینابه این مسئله هم مربوطه!

سیاوش/20/زمین خدا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 00:28

ببینیداصلادنبال شوهرنرین اگه شماکسی باشین که بتونین کسی روتورکنین اون خودش قبل ازشمامتوجه تون میشه وتورشده بهتون تحویل داده میشه پس فقط سعی کنیدجذاب باشیدماپسراکارمونو بلدیم شمابه جای این کاراسعی کنیدبهترین باشین
یه زن فوق العاده جلب توجه میکنه
یه زن زیباادموشیفته خودش میکنه
یه زن مهربون قلب آدموتسخیرمیکنه
یه زن ...دیگه بقیه شوبلدنیستم همش خوبه هرکی یه چیزیومیپسنده من خودم بانمک دوست دارم اززیبابودنم مهم تره ببینیدبه کدوم نزدیکترین اونوتقویت کنین!
منصوردیگه پسراچقدضایع بازی درآوردن که یه دختر14ساله بهشون میگه سست عنصر!!!!!!!!!!!

بهار/14/اراک چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 20:02

من که نگفتم همه پسراسست عنصرن که فقط گفتم پیدامیشه!javascript:void(0);دعواداری؟اصلااینجاچه کارمیکنی؟

داوود / 21 / همدان یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 22:40

شما دخترا منتظر چه کس خاصی هستین از نظر شما باید چه شرایطی داشته باشن

تناز/۱۸/یزد سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 19:46

داوود/۲۱/همدان !
اگه همه پسرا مثل تو بودن خوب بود همشون انقد مغرورا مگه میشه بهشون نظر بدی!

اتفقا نباید خاص باشه در حد خودمون باشه!خاص واستثنایی هم نباشه!

سینا/35/اصفهان چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 15:36

تو کلاس سوم دبیرستان درس بینش اسلامی در مورد شرایط زنان برای ازدواج صحبت میکردم. از بچهها (پسر) خواستم تا ویژگیهای یک همسر مناسب را بگویند. اون موقع تبلیغات یخچال امرسان را پخش می کردند. یکیشون دست گرفت و گفت آقا باید یک زن باید زیبا، جادار و مطمئن باشد و همه کلاس نظرش را تایید کردند.javascript:void(0);

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر 1390 ساعت 10:43

اقا سینا
اوللندش که امرسان نهایت این تفلیغو 10/12سال پیش میپخشید که هرجور حساب کنی به سن شوما راه نمیده که اون موقع 3دفیرستون باشی داداش اوفتااااااااد؟
پس یا نبند اگه استعداد نداری یا اگه میخوای ببندی همه جوانبو بگیر در نظر ...........
بعدشم من خودم ازون دخترایی هستم که مدام اخلاقمو عوض میکنم و تو ورودی 1یونی 23تا پیشنهاد داشتم واسه رفاقت امااااااااااااا
همشونو ردکردم

خداروشکر تو مترو یا اتوبوس یا حتی ایستگاه brt روزی نیس که وای نسمو یه اقاپسرنخواد پلاستیک خریدمو ازدستم بگیره تا سر صحبت و بازکنه ...........

واسه من یکی که دیگه تکراری شده این ماجرا یا مثلا ایستگاه بعدی رو میپرسن یا اها از همه ضایعتر ساعت چنده خانوووم؟

وولی اینو بگم ادم با شخصیت دنبال ادم با شخصیت میگرده
سعی کن جلف نباشی ارایش ملایم دختروونه البته اگه زیبا هستی صورتتومث عروسک میکنه
پسرا واسه زندگی کسیرو میخوان که بهشون بتونن اعتمادکنن
اگه خوشگلی نیازی نیس خودتو اذییت کنی فقطکافیه یه نیگاه بهش بکنی که اگه طرف خیلی خجالتی باشه مطمین باش بار سوم طاقت نمیاره خودش میاد سمتت

پسرا از دخترایی که احساس مسیولیت دارن دیوانه وار خوششون میاد



سعی کن 2.3روز بعد از اشنایی بی دلیل گوشیتو خاموش کنی اونوقته تو دیدار دوم سوم حاضره همه کار بکنه اما گوشیه تو روشن بمونه
صداتو به هیچ عنوان نازک نکن پسرای با غیرت و با شخصیت بجای تحریک شدن زود زده میشن
هر روز یه تیپ بزن یه بار اسپرت یه بار دانشجویی یه بار با شخصییت ....اینجوری همه جور شخصییت جذبت میشن
بستگی به طرفت داره
اگه خوشگل باشی و بدونی با کیسهای مختلف چجوری برخورد کنی خود به خود به سمتت کشیده میشن حتی اگه هر روز تو رو با یکی ببینن که در حال صحبت و بگو بخند باشی .........

خب دانشجویان عزیز وقت تمومه اگه سوالی نیس بسلامت

فرانک از تهرانپارسفلکه اول 22ساله سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:18

کامنت بالایی مال منه

بقیه آدرس خونتون رو هم مینوشتی دیگه. فلکه اول تهرانپارس بعدش کجا؟

باچان ؟؟ ساله تهران شنبه 30 مهر 1390 ساعت 12:07

خدایی من که گیج شدم.اونی که فشنه ناراحته اونی که مدگراست هم ناراحت.همه از دست این پسرا می نالن از بس که ...
فکر می کنن کلا دنیا به اختیار اینا باید بچرخه.البته راجع به اینا حرف زیاده هممون هم می دونیم چی هستن

مانا/22/کرمان یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 23:38

این حرفارو نزنین.همین کارارو میکنین که پسرا پررو میشن دیگه.26 سال مگه سنیه؟فوقش میترشیم،آسمون به زمین نمیاد که...

به نظر من آدم زندگی عادی خودش رو بکنه بهتره که هر روز در انتظار شوهر غصه بخوره.اونایی که ازدواج کردن به کجا رسیدن که ماها میخوایم برسیم؟

بعضی پسرای این دوره زمونه خیلی پررو شدن به خودشون اجازه میدن خواستگاری هر کسی برن(یه کسی نیس بهشون بگه بابا برو دنبال هم شعن خودت)
اگه دقت کنی بیشتر مواقع دختره سرتر از پسره اس.اینم فقط و فقط تقصیر ما دختراس که همیشه از نداشتن شوهر مینالیم و از ترس ترشیدن به هر کس و ناکسی جواب بله میدیم.

تا وقتی که ما اینقد توسری خور باشیم باشیم اوضاع همین شکلی میمونه.

رضا پشیمان ۲۵ شیراز سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 00:15

قدیما احساساتی بودم اگه به دوستی با دختری فکر می کردم برا رابطه جنسی نبود تا اینکه یکی زد دلمو شکست یکی مثل همین فرانک خانوم از حرفاش معلومه واقعا استاده این تو دل من موند و یه حس انتقام عجیب نسبت به دخترا تو دلم ریشه زد بعد اون ده تا فکر کنم دختر رو دلشونو شکستم الان مثه سگ پشیمونم راهی برا بازگشتم ندارم فقط یه نصیحت بهتون می کنم ازتون خواهش می کنم از کسی سواستفاده نکنید چون اینکار مثل مریضی پخش میشه خیانتکاری شما به طرفتون منتقل میشه و بعد اون به یکی دیگه و در آخر ما می مونیمو یه جامعه خیانتکار که الان به همین نقطه رسیدیم بی اعتمادی تو ایران الان حرف اولو میزنه همشم ناشی از خیانتکاریه

سحر/اصفهان پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 01:18

به نظر من پسرا نیازی به مخ زدن ندارن
ی لبخند ژکوند بزنی خودش میاد طرفت
به نظر من اول با کسی که ازش خوشت اومده ی مدت دوست شو
بعد خرش کن بیاد خواستگاریت

طینوج/27/تهران شنبه 29 مهر 1391 ساعت 16:08

منصور تو فیس بوک صفحه ای لاو منصور یکی نوشته من زنه منصورم .مگه ازدواج کردی؟؟؟

تو همون دختر طینوجی هستی که تو یاهو باهم آشنا شدیم؟ نه ازدواج نکردم

گری/14/مشهد دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 21:27

بهاره جون فقط سنگین باش.
خب طبیعیه ک پسرا از دخترای باوقار مودب خوششون بیاد.
نه ار دخترای جلف و سبک.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد