محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

ترجیح میدین یه خر بوستون کنه؟ یا یه بوس خرتون کنه؟

بدوید بیاید جواب بدید. سوال از این مهمترررررررررررر!!!!!!!!!

اول خودم جواب میدم تا شما هم روتون بشه :*

درسته که رعایت موارد بهداشتی از اعم واجبات و نشانه ی ایمان است اما من ترجیح میدم خر بوسم کنه ولی خودم خر نشم! نکته ی خیلی مهمیه!!!

حالا شما بگید. 

هرکی هم بیاد توی تاپیک اما بدون جواب بره خیلی خره D:

گزینه هیچکدام هم نداریم D: 

پخ D: برو جواب بده دیگه. واساده منو نگا میکنه :O

نظرات 156 + ارسال نظر
منصور قیامت جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 18:40

بدوید بیاید جواب بدید. سوال از این مهمترررررررررررر؟!!!!!!!!!

اول خودم جواب میدم تا شما هم روتون بشه :*

درسته که رعایت موارد بهداشتی از اعم واجبات و نشانه ی ایمان است اما من ترجیح میدم خر بوسم کنه ولی خودم خر نشم! نکته ی خیلی مهمیه!!!

حالا شما بگید.

هرکی هم بیاد توی تاپیک اما بدون جواب بره خیلی خره D:

گزینه هیچکدام هم نداریم D:

پخ D: برو جواب بده دیگه. واساده منو نگا میکنه :O

جیگرت.۱۸.به تو چه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 00:06

من دوست دارم با یه بوس خرکی یه ادم خر چهررو خر کنم بعد بهش عین خر بخندم که خر بوس من خر صفت شده.حالا کی داوطلبه من بوسش کنم؟

مسعود / کرمانشاه شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 14:56

بابا خیلی حرفه اینو گفتی ما لو بدیم تا حالا چن نفرو بوس کردیم نمیدو نم خر شدن یا نه ولی خیلیارو بوس کردم ولی خودم ترجیح میدم یه خرو حموم کنم بعد بهش یه بوس آبدار بدم تا اینکه با یه بوس خر بشم ای بابا حالا کی میاد مارو بوس کنه

مریم/۱۴/اصفهان دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 09:43

سلام
چرا نظرام توی هیچ کدوم موضوع ها درج نمیشه... !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

من نه خر رو میبوسم نه میذارم بوس خرم کنه....
d:

چیزه دیگه ای هم اگه خواستی بگو D:

سارا/20/کویت دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 22:04

سلام

من نمیخوام یه خر بوسم کنه اخه وایییییی با اون لباش که ادمو قورت میده

اما بابا صد رحمت به بوسه ی خررررررر


اخه نمیخوام یه بوس خررررررررررم کنه. اما خودم با بوس ادمو خر میکنمم

اگه لازم بشه:D


خوشا به حال اون پسری که تو با بوس خرش کنی D:

نورا / ۱۹ / اصفهان سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 16:59

این که هر دوش یکیه ! چون اونی که با یه بوس میخواد خرت کنه در واقع خره!!!! که فکر کرده تو با یه بوس خر میشی !(خوب بچه حواستو جمع کن ... اینقدرم کمبود نداشته باش ) D:

ولی من تا حالا نذاشتم کسی بوسم کنه ... حالم بد میشه . خیلیم بدم میاد . پس من از خر شدن محفوظم !

منم مثه توهم از بوس بدم میاد!! اما نه هر بوسی :">

مهدی اصفهان سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 22:45

دوست دارم بوس کنم کسی مثل 1 دختر خیلی خوشگل ************

خواهشا چرت نگین اینجا. شماره موبایل هم نزارید..

ندا/۲۶/سنندج جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 01:40

به نظر من خر با ون لبای قلوییش بوست کنه بهتر از بوسی هستش که باهاش خر بشی

شیوا.20.تهران جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 21:22

اصولن بوسای من مردم خر میکنن

آیدا/۲۰/آبادان جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 23:51

بستگی به خرش داره.اگه ناناز باشه ایرادش چیه؟منم بوشش میدم خوب.بوش بوش میاره

خره ناناز کجا دیدی آخه؟!!

مریم . کرمانشاه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:08

میخوام یکی و خر کنم بوسم کنه هر چی زور میزنم نمیشه میگه زشتی حالم به هم میخوره شما بگید چیکار کنم خر شه بو سم کنه

یکم به خودت برس خوشگل بشی خو!!

جیگرت.۱۸.به تو چه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 17:31

خوبه خودتم میدونی زشتی.بگم چی کار کن برو بمیر

زهرا/20/تهران یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 11:10

من بوسسسسس میکنم خر میشن مثل اینکه بهشون تیتاپ دادی

علی.19.کرمانشاه چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 08:57

اخه اوسکل این موضوعه مطرح کردی

اسکول باباته! موضوع به این خوفی....

مریلا/۲۰/انزلی چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 09:41

چرا همه میدونند که همه دارن همدیگرو خر میکنند ولی باز همه میگن بوسه خر بهتره تا بوسه کسی که اونها رو خر کنه
خوب منم باشم می گم بوسه خر بهتر از بوسه کسیه که بخواد منو خر کنه

مریم . کرمانشاه چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 14:39

سلام ای بابا آقا علی داشتیم از هر کسی انتظار شنیدن این حرف میرفت جز یه بچه با مرام کر مانشاهی حالا موضوع باب میلت نیست که نباید بی ادبی بکنی یه کم جنبه داشته باش حفظ آبرو کن عزیزم آقا منصور علی بچس شما ببخش

مهم نیس عزیزم. بزار همه راحت باشن...

غزل/۱۶/بوشهر جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 01:01

من دوس ندارم با یه بوس خر شم .... در نتیجه خرررررررررررر بوسم کنه بهتره

مریم . کرمانشاه شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 11:31

سلااااااااااااااااااااااام به همگی

آقا ما موفق شدیم یکی رو خر کردیم بوسمون کرد ولی ییییییییییییییییییک

فازی داد من یه بوس خواستم ولی دیگه ول نمیکرد دست راستم رو سر

همتون البته خر نبود ها خرش کردم سخت بود ولی ممکن خدا قسمت

کنه واسه همتون

ما که نفهمیدیم چی شد؟!! :O

علی/۲۲/از بهترین جای دنیا شیراز یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 02:34

سلام عزیزم
شیرازی ها دیگه نمی تونند همو خر کنند آخه حناشون پیش هم رنگی نداره
پس دوست دارم البته فکر نکنی خواستم خرت کنم (می بوسمت)

حالا حتما توی این تاپیک خربازار باید مارو بوس میکردی؟ D:

امیر18کرمانشاه یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 17:22

تواین دنیای خر تو خر با این همه موضوع چیز دیگه نبود


بوس خرکی بهتره






فرزانه/17/تهران دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:31

با بوس تا حالا موفق شدم همه رو خر کنم ولی تا حالا کسی نتونسته چنین کاری رو با من بکنه خودمونیما آدم خر کردن هم خیلی حال میده هر کاری لیاقت میخواد یکی لیاقتش اینه که خر بوسش کنه یکی هم با بوسه آدم خر کنه

لیلا /۱۸ /تهران پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 01:56

میگم تا وقتی بوس .......هست چرا یه خر بوس کنه شرط میبندم پاش بیفته همه هزارتا هزارتا ماچ میدن خودشونم میدونن دارن خر میشناااااااا ولی مگه بروی خودشون میارن

نازی/۲۳/قم پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 04:11

به نظر من کسی با بوس خر نمی شه اون یه چیز دیگس که با هاش خر میشی می خوای خرت کنم بدون اینکه بوست کنم
چطوره؟به امتحانش می ارزه!!!!!!!!!!!!!

:O آره میارزه :O

شیما.۲۰.قم. شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 20:19

بستگی داره کی بوست کنه تا خر شی ................. البته خر شدن با بوس بعضی ها می ارزه ...........

رویا. 17. تهران یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 15:19

بستگی داره کی بوست کنه تا خر شی ................. البته خر شدن با بوس بعضی ها می ارزه ...........

رها. 27. اصفهان یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 21:15

من دوسث دارم با بوس خر کنم اما نه خرو بوس میکنم نه میگذارم بوس خرم کنه

هیمن. ۱۸ . مریوان دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 10:54

به نظر من خر داریم تا خر خیلی از آدما از خر خرتند و خیلی از خر ها از ما آدما با هوشترند به نظر من یه خر بوست کنه از بوس یه قزوینی بهتره نظر شما چیه؟

پای قزوینی ها رو نکش وسط خواهشا!!!

سارا /18/اراک سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 00:33

من یه بار با یه بوس خر شدم حالا ترجیح میدم خره بوسم کنه البته اون طرف هم دست کمی از خر نداشت

=))))))))) چه باحال گفتی ها D:

جلال خان/33/هند سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 01:02

از لبای خر بگذریم.ولی قشنگترین و جذاب ترین چشما رو تو دنیا داره.

وقتی چشماشو میبینم دوست دارم یه خر با بوسش خرم کنه.

آهو پارتی داشته ولی خر بیچاره حقشو خوردن.جدی میگم به دقت به چشمای خمار وجذاب یه خر نیگاه کنید.واقعا محسور کنندس.بوس بوس بوس

بی خیال :O

مهدی ۲۰ گرمی چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 09:46

به نظر من همش مزخرف بی دینا خدا لعنتتون کنه

پانی ۲۰ اهواز چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 12:21

من ترجیح میدم با یه بوس خرش کنم تا اینکه با یه بوس خر شم

نه بابا؟ سوال رو یه بار دیگه بخون D:

سارا/20/تهران چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 23:12

منصور منم با نظره پانی جون موافقم.البته نا گفته نمانداااااااااااااااا پسرا خودشون یه پا خرن لازم نیست ما با یه بوس خرشون کنیم .

لااقل به احترام بی افت کیان این حرفتو پس بگیر بگو غلط کردم D:

ma30-15-rasht شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 22:23

na mizaram ye boos kharam kone- na mizaram ye khar boosam kone

سارا ۲۳ خرم اباد پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 10:40

من دوست دارم یه خر بوسم کنه حالا اگه کسی هست بسم الله البته با نظر سارا جونم موافقم.

نازنین / ۱۹/قم پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 21:05

به نظرمن چه خر بوسم کنه چه خر بوس بشم فرقی نمینکنه جون هر دوش چندش آوره.مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا/۱۷/ساوه جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 11:58

سلام منصوری.من و داداش متینم تازه با سایتت اشنا شدیم .در مورد سوالت من نظری ندارم ولی داداشی میگه من ترجیح میدم یه دخترو خرش کنم البته بوس از راه دور ....نه مستقیما.....

سوگل 30 خرم اباد شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 17:26

من ترجیح میدم یه خر بوسم کنه تا اینکه با یه بوس خر شم

بهره.45.بابل دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 02:28

خیلی ها رو خر می کنم بعد بوسشون
بعد هم مثل خر هش می خندم
ولی نمی دونم خر می مونه یا نه

پانیز/17/تهرووووووون دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 16:53

من هم ترجیح میدم یه خر بوسم کنه،والا معرفت خر از یه آدم بیشتره
اگه خر بوسم کنه ناراحتیش واسه چند روزه ولی اگه یه بوس خرم کنه ناراحتیش واسه یه عمره .(این نکته هم خیلی مهمه هااااااااااااا)

پارمیس / ۲۲ /تهران سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 13:36

یه خر بوسم کنه بهتر از اینکه با یه بوس خرم کنه درسته اقا منصور

٪۱۲۰

کامران/20 /بوشهر جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 08:33

اگه منو خرم بوس کنه خر میشم.میخوای امتحان کنی؟

محسن یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 12:53

آخ من عاشق بو س دادن و بوس کردنم حالا چه یه بوس خرم کنه چه با یه بوس کسی را خر کنم

آقا مجید........کاتوز تهرانپاریس......! دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 11:00

البوس من الحمار افضل من الیتبدلون بالحمار من البوس......
حضرت مجید(ک)
البته بلا نسبت همه قیامتی ها.......
آدم داریم خر نما..........اینم فرمولش
دختر=d
پسر=p
خر=k
بوس=b
تمایل گرایش=g

if.......G * (D or P)+B from(Dk or Pk)=(D or P)*K

B* K from(D or P) - G =(D or P) only

حالا داریم:
DK or PK > D or P


هر آئینه بوسیدن و بوئیدن وعشق بازی با یک راس خر شرافتمندانه تر از بوسیده شدن به هدف خر شدن می باشد.

:O
:O
:O

فرشته۲۱گنبد سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:01

منم باهات موافقم اولیش با حال تر.. خوب مردمو سرکار میزاری ها!!!!!

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 09:09

سلام

من یه بار بوسم کردن خر که نشدم هیچ خیلی هم بهم بر خورد حالا نمیدونم خودم میتونم با بوس کسی رو خر کنم یا نه ؟ ولی میتونم آخه خودم خوب میدونم چیکار میکنم >>>>>>>>>>>>> البته نیازی به این کار هم نیست فکر اینکه من میخوام بوسشون کنم خرشون میکنه چه برسه به اینکه بوسشون کنم

مسعود/26/فولاد شهر سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 13:37

من ترجیح میدم یه خرچلنگ بوسم کنه تا با یه بوس به فاک عظما برم!!
ولی انقد دلم برا خرسواری تنگ شدههههههههههههههه.جون توووو.
حالا هر کی فکر میکنه خره زودتر بم یه ندا بده.

parand/19/shiraz چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 11:53

man dos daram ye nafaro bosesh konam ke on taraf khar beshe

حفیظ چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 14:43

من دوست دارم خر بوسم کنه تا یه ترک

ولی ربطی نداشت

اسم خرو شنیدم یاد ......افتادم گفتم این جا هم نظر بدیم دادا


اگه دیدی به اینجا میخوره منصور تایید کن وگرنه پاکش کن اوکی

مهتاب شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 12:46

چون زیاد با بوسه خر شدم ترجیح می‌دم خر بوسم کنه

فرانک جووووووووون! پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 03:17

یعنی میشه یکی اونقدر خر باشه که با یه بوس اونم از نوع خرکی بتونه منو خر کنه!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد