محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

شما به نحسی عدد 13 اعتقاد دارید یا نه؟

امروز یه مطلب توی کلیک دیدم کفم بردید، نوشته بود مایکروسافت به دلیل اینکه عدد 13 نحس است اسم آفیس که قرار بیاد را به جای 13 می خواد بزاره 14 !!!!!!!!!!

 

نحس بودن عدد 13 یه داستانی داره که معلم دینی دوره ی پیش دانشگاهی ما گفته بود که الان یادم نیست. ولی یادمه که گفته بود اگه ما مسلمونا به این خاطر 13 رو نحس بدونیم باید تو مسلمون بودنمون شک کنیم. تا جایی که یادم هست شهرداری هم قدیما پلاک خونه ها رو می نوشت 1+12. به نظر من همش الکی هست. بی معنی و پوچ. 


اگر کسی خدا رو قبول داشته باشه این حرف رو نمی زنه! 

 

من میخوام بدونم شما به نحسی 13 اعتقاد دارید یا نه؟ 


من خودم: نه! ;;) 

نظرات 119 + ارسال نظر
منصور قیامت یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 19:40

امروز یه مطلب توی کلیک دیدم کفم بردید، نوشته بود مایکروسافت به دلیل اینکه عدد 13 نحس است اسم آفیس که قرار بیاد را به جای 13 می خواد بزاره 14 !!!!!!!!!!


نحس بودن عدد 13 یه داستانی داره که معلم دینی دوره ی پیش دانشگاهی ما گفته بود که الان یادم نیست. ولی یادمه که گفته بود اگه ما مسلمونا به این خاطر 13 رو نحس بدونیم باید تو مسلمون بودنمون شک کنیم. تا جایی که یادم هست شهرداری هم قدیما پلاک خونه ها رو می نوشت 1+12. به نظر من همش الکی هست. بی معنی و پوچ.

اگر کسی خدا رو قبول داشته باشه این حرف رو نمی زنه!


من میخوام بدونم شما به نحسی 13 اعتقاد دارید یا نه؟

من خودم: نه! ;;)

شیوا 20 تهران یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 21:22

منم اعتقاد ندارم٬به نظرمم مسخرست!

فرزاد دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 10:07

ما که تا حالا بدی ازش ندیدیم سر جا خودش ساکت نشسته
اعتقادی ندارم
اما می گن کار از محکم کاری عیب نمی کنه
واسه همین سعی میکنیم کمتر طرف ۱۳ بریم

فا طمه/ ۲۱/تهران دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 21:34

منم اعتقاد ندارم.

حفیظ سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 00:20

البته من این حرفو چند سال پیش فهمیدم مخصوصا چینی ها رو این قضیه تاکید دارن من تا حدودی موافقم

این روزها همه 13 رو نحس میدونن شما چطور

مریم . کرمانشاه سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 11:08

به نظر من هیچ کدوم از روزای خدا نحس نیست از نظر عامه هم به نظر من هر روزی که تو اون روز رو شانس نباشی میتونی بگی نحس که نه میشه گفت این روز روز من نیست ولی چیزی به اسم نحسی نیست خیلی هم مسخره هست روزای سیزده بدر هم دیگه به حسب عادته که مردم بیرون میرن والا ما سیزده بدر هم بوده جایی نرفتیم نحسی هم نگرفتتمون

پری.۱۸.تهران.جیگرت سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 17:48

واسه من که تا حالا این عدد مقدس بوده برام خوش شانسی اورده پس بنابر این این حرفا کشکه

ma30-15-rasht چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 14:40

این چیزا خرافاته !

؟؟ جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 14:52

نههههههههههههه اصلا.مزخرفه.

نازنین / قم جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 20:18

نه بابا همش چرته.

فرزاد یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 09:38

منصور فکر کنم کسی جرات نمی کنه به این بخش نزدیک شه همه می ترسن نحسی اینجا دومن گیرشون شه
نترسید بیاید بگید
شایدم می ترسن که نظرشون نفر ۱۳ نشه
من که خیالم راحته نفر ۱۱ هستم بیچاره نفر ۱۳ :))

آره باید ببینیم نفر ۱۳ کیه D: (خنده شیطانی)

اکبروجواد ش خمین یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 13:35

سیزده رجب چه روزیه ؟فکرکن بهترین روز شیعیان . خوب حالا واسه کیا نحسه گفتنش با شما

شیوا 20 تهران یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 15:40

من از خود گذشتگی می کنم میشم ۱۳ دهم!!!
منصور می بینی من چه خاطر همتونو می خوام...

آیییییی جغد شووووووووووووووووووم :O

فرزاد یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 18:01

من از همون بچه گی می دونستم این شیوا فداکاره دیدی شد ۱۳ میگم شیوا یک ماه دیگه یه سر بزن تو نت ببینیم زنده ای ؟؟/ کجایی؟؟؟
من از این نفر ۱۳ شدنت میترسم (( l o l ))
شوخی کردم ایشالا ۱۰۰ ساله شی
من خودم تو لیست کلاسی ((( دوم دبیرستان )) نفر 13 بودم یه معلم داشتیم می گفت از نفر 13 نمی پرسم که فکر نکنید عدد نحسیه چقدر حال می کردم من
ما هم که قبلا گفتیم بدی ندیدیم از این 13

چه خاطره باحالی بود =)))

رویااااღ.••.اتیش پاره.••.ღاز قم یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 21:05

ما که از ۱۳چیزی ندیدیم ایشالله دیگم نبینیم

فرزان ۲۳ تهران سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 12:23

من روز سیزدهم شهریور بدنیا اومدم واسه من نه تنها نحس نبوده بلکه خوش شانس هم هستم وعاشق عدد۱۳ هستم مطمئن باشید شانسم میاره از من گفتن

فهیمه/19/تهران پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 19:39

اصلا اعتقاد ندارم. دقیقا اون چیزی که خودت گفتی .

پانیز/18/تهران مدرن!!!!!!!!!!!!!!! شنبه 6 مهر 1387 ساعت 19:09

نههههههههههههههههه من که خدارو قبول دارم دیگه از این چیزا غم ندارمممممممممم.
چرت و پرتی آشکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهسا/۱۸/ناکجااباد یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 21:06

اینم یه عدده مثل عددهای دیگه . قبول ندارم

سارا/۲۰/کویت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:39

من که اعتقادی ندارم . ما هم که بدی از ۱۳ ندیدیم.

اینا همه خرافاته.

helo دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 22:36

سلام
من روز 13 متولد شدم
پلاک خونمون 13
شمار نونوایی‌ ما 13
کلاً بیشتر از 13 تا 13 دارم که‌ چونکه خودم سیاسی‌ هستم نمی‌تونم بقیه‌ رو بگم چونکه به کارم مربوط میشه‌

اوه! بابا خفن!

حفیظ بلوک ۱۳ شنبه 20 مهر 1387 ساعت 21:53

منصور من ۲ روز پیش تو مجله خوندم بیشتر هواپیماها صندلی شماره ۱۳ ندارند واقعیته

پس خاک تو چیزشون :*

محمد/۳۶/تهران چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 15:03

جهت اطلاع کلیه دوستان

در زمان حکومت عمر

پس از فتح ایران توسط لشگریان اسلام در یکی از نوروزهای بعد هدایایی برای عمر بردند واو علت هدیه دادن را جویا شد ؟

ایرانیها توضیح دادند که ما ۱۲ روز جشن اول سال شمسی داریم(سنت اصحاب رس بوده که در قرآن آمده و در تفسیر المیزان شرح حال آن بت پرستان امده است)و روز سیزدهم رااز خانه هایمان بیرون میرویم

که تصادفا دریکی دوسال بعد روز ۱۳ نوروز با روز مبارک ۱۳ رجب که روز تولد مولای متقیا ن در کعبه میباشد مقارن میگردد و عمر که حاکم بر اعراب وایرانیان بوده روز ۱۳ را نحس اعلام مینماید


مطلب ازسخنرانیهای استاد
مطهری میباشد

ممنون داداش :*

زانتیا 19.5جهرم چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 16:14

من از یکی از دوستام شنیدم که خدای سیزدهم یونانیان (اسمشو نمی دونم) خدای سختگیری بوده و زندگی رو به کام مردمش تلخ کرده بوده. از اون موقع به بعد در یونان عدد 13 رو نحس می دونستن و این اندیشه کم کم به بقیه نقاط دنیا هم منتقل شده

ممنون از اطلاعاتت زانتیا جون :*

امیر|۱۹|شمال چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 03:51

کمی اره چون خودم ۱۳اسفند متولد شدم
ولی بدشانسی من بیشتر روزهای سه شنبه هست

سارا - ۲۰ سال ـ ۱۳ آبانی- تهران چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 17:13

اگه من به نحسی اعتقاد داشتم که باید الان خودکشی می کردم چون آدم نحسی بودم ولی نیستم.

سمن ۲۰ همدون جمعه 17 آبان 1387 ساعت 00:51

نه عدد بدی نیس دوسش دارم تازه پلاک خونمون سیزدهه اینا همش چرته گوش ندین به اینا

ساناز جمعه 17 آبان 1387 ساعت 12:49

اعتقتد ندالم

hamed شنبه 18 آبان 1387 ساعت 09:03

من خودم متولد روز 13 هستم .
ولی نمیدونم راسته یا دروغ

آزاده / 20 ساله / تهران شنبه 18 آبان 1387 ساعت 15:04

من به این اصلا اعتقاد ندارم. اینا همه خرافاته که از قدیم مونده. چه ربطی داره؟

مهدی سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 16:57

راستش من عاشق عدد۱۳ هستم یه بار دیگه بگی ۱۳ نحسه لولو می خوردت

ارمیا/۱۷/کیش پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 14:35

نه بابا این حرفها همش از روی بیکاری ساخته میشه من که اعتقاد ندارم.

نگار/26/بیرجند سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 13:52

سلا م به همه ی بروبچ ای صفحه!!!!والا من هم اعتقادی نداشتم،اما دوسال پیش مثل همچین روزی یعنی 13 دهم ماه نامزدی من به هم خورد و نامزدم نگارو با کوله باری از اندوه تنها گذاشت!!!!و دیگه از روز 13 بی نهایت متنفر شدممممممممممممممم.ایشا الله واسه ی هیچ کی خاطری بد اتفاق نیوفته!یادش یه خیر.اون روزها..........

عزیزم اگه مایل باشی خوشحال میشم در مورد مشکلات روابطت با نامزدت که در نهایت منجر به جداییتون شد در صفحه مسائل و مشکلات عاشقانه و اینا بنویسی که یه جورایی ما هم بتونیم از تجربیاتت استفاده کنیم :*

یاشاسین آذربایجان/۱۹سال/سراب پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 13:40

به نظر من چون بعضی آدمها خودشون نحس و شومند وقتی تصادفآ عدد ۱۳ به بد شانسیشون می خوره همه تقصیر ها رو می اندازند گردن نحس بودن این عدد نه بخت بد خودشون .

یگانه ـ ۲۴ ـ تهران چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 18:02

به نظر من اصلا عدد ۱۳ نحس نیست. چند سال پیش برای یه مراسمی که توی مدرسه داشتیم یه آقایی که جانباز بود و دو تا چشماش رو از دست داده بود برای ما سخنرانی داشت. حرفش به عدد ۱۳ رسید که اینطوری گفت:
اگر قرار بود که ۱۳ نحس باشه چرا امام علی روز ۱۳ رجب به دنیا اومد؟ مگه این روز خیلی با ارزش برای ما شیعه ها نیست؟
وقتی من این دلیل رو شنیدم خیلی برام جالب بود و هر وقت و هر جایی هم این سوال رو می‌پرسن وقتی این جواب رو می‌شنون براشون قابل درک و باوره!!!!!!!!!!!!

سمانه ۱۷ تهران چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 18:13

هم اعتقاد دارم هم نه

واسه من بهترین روز ۱۳ دی بود

چون اولین بار به عشقم گفتم دوسش دارم و پیمان دوستیمونو محکم

کردیم

ولی الان از این که بهش گفتم دوسش دارم پشیمونم چون فکر می کنم

اگه بهش نمی گفتم ترکم نمی کرد.

به نظر شما ۱۳ واسم خوب بوده یا بد؟

خوب بوده!! چون باعث شده تجربه خوبی کسب کنی که توی ادامه راه زندگیت خیلی برات مفید خواهد بود

بهاره ام-۱۸ دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 18:16

نه!!
خداوند هیچ روزی رو نحس نیافریده!!
بچه هاا نگید اینطورییی دل آدم میلرزه!!


خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...! میگذرد ...! میگذرد و باز هم میگذرد ...!و من منتظرم تا به تو ....
(تقدیم به آقای آسمونیم)

سحر 24 تهران شنبه 7 دی 1387 ساعت 15:53

من اصلا اعتقاد ندارم چون که اگر 13 نحس بود چرا تولد امام علی (ع) باید 13 رجب باشه ؟!

ارنیکا ۲۰ اهواز دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 00:04

من اصلا اعتقاد ندارم چون تا حالاواسم خوب بوده منم مثل فرزان ۱۳شهریور به دنیااومدم

علی،21 ،اراک جمعه 20 دی 1387 ساعت 23:40

روز سیزدهم رجب روز تولد حضرت علی (ع) هستش من که این روز رو خیلی دوست دارم و در کل عدد 13 رو دوست دارم تا حالا هم که بدی ازش ندیدم
عشقست عدد 13
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آتنا/۲۴/تهران یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:15

نه من ۱۳ عروسیم هست بد نیست

حسین/۱۷/قزوین یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:37

من خودم ۱۳آبان به دنیا اومدم و میدونم ۱۳ نحس نیست

عبدالاکبر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 18:54

۱۳ اصلا نحس نیست اینا همش خرافاته!

*ستاره* ۲۰ مشهد پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 14:42

نه من اعتقاد ندارم

مهسا/۱۶/تهران پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 18:29

نه من اصلا به هیچ خرافاتی اعتقاد ندارم

tanhatarin13/22/jahrom-fars جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 20:40

به نظر من اصلی کلمه نحس چیزی بی معنی است هر شخصی آینده اش را خودش می سازد در ضمن من عدد 13 را خیلی دوست دارم و در کل نماد من عدد 13 است و این عدد روز به یاد ماندنی در زندگی من است

بهناز/18/تهران دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 15:50

من که عدد شانسم 13 هست چی کار کنم؟
ولی تا الن که 13 برام شانس اورده.بیچاره کجاش نحس.

سیما-18-تهران دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 21:15

اعتقاد دارم

امید 17 سنندج پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:08

ما مسلمانان 313رسول مرسل داریم و13خیلی مقدس است اگه کسی به13بگه نقص کافره اصلا تاحالا به این فکر کرده بودین

واو! نه! چه جلب مخفی :*

مهسا*19*تهران شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 17:01

من به نحسی سیزده اعتقاد ندارم ولی سیزدهم های زیادیه که برام اتفاق بد افتاده باشه
۱۳ اردیبهشت سه سال پیش بابابزرگم مرد
۱۳ شهریور ۲سال پیش یه پسره که باهاش تازه اشنا شده بودم تو جاده شمال تصادف کرد و مرد
۱۳ آبان همین امسال سر روشن بودن گوشیم تو کلاس با یه استاد عوضی دعوام شد باعث شد سر کلاسش که خیلی درس شبکه رو دوس داشتم نرم
این آخری هم سیزدهم همین ماه بود که به علت تخلف زیاد تو رانندگی باعث شد ۳ماه از رانندگی محروم شم
ولی بازم به نحسی سیزده اعتقاد ندارم

ولی با این حرفایی که زدی من بهش اعتقاد پیدا کردم :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد