محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

به نظر شما آیا دختران میتوانند به خواستگاری پسران بروند؟!

ها؟ میتونن یا نه؟ 

 

فیلم دختر ایرونی رو دیدید؟!! 

 

حالا چی میشه دخترا برن خواستگاری پسرا؟ خیلی بده؟ آسمون به زمین میاد؟

 

فک میکنید در آینده این اتفاق عادی بشه؟

نظرات 121 + ارسال نظر
منصور قیامت پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 20:39

ها؟ میتونن یا نه؟

فیلم دختر ایرونی رو دیدید؟!!


حالا چی میشه دخترا برن خواستگاری پسرا؟ خیلی بده؟ آسمون به زمین میاد؟

فک میکنید در آینده این اتفاق عادی بشه؟

مهسا جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 09:32

آآآآآآآآآآآآآآآآره دیگه من که گفتم اگه طرف آدم باشه میرم خواستگاریش:*

دو صد گفته چو نیم کردار نیس!

الیسا جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 21:41

نههههههههه

دیگه از قدیم رسم بوده که پسر بره خواستگاری دختر

آره دیدم

خیلی بده، بعدا همه پشت سر دختره حرف در میارن میگن آره این دختره اصلا خواستگار نداشته دیده داره می ترشه خودش پاشده رفته دنبال شوهر،
به نظرت آبروی دختره نمیره؟

ولی فکر کنم بعدا دیگه عادی بشه دخترای دست به کار شن راه بیفتن دنبال شوهر چون دیگه اون موقع کنبود شوهره

****مژده**** شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 10:14

فیلم دختر ایرونی و دیدم، انتخاب و هم دیدم

فکر کنم اگه دخترا برن خاستگاری همون طور که تو فیلم انتخاب پیش اومد بشه!

فکر نمی کنم عادی بشه چون تو ایران همه تو قرنای گذشته زندگی می کنن!

من خودم اصلا حاضر نیستم برم خاستگاری یه پسر! چون غرورم اجازه نمی ده!
دسته گل به دست برم و بعد تازه اگه پسره رو دوست داشته باشم هی جلو پام سنگ میندازن که پسر ما فلانه از هر انگشتش هزار تا هنر می قله بیرون!
ماشینت کو؟ خونه داری یا نه؟ تازه پسره بخواد بگه من با مامانت اینا زندگی نمی کنم برام خونه جدا باید بگیری!! اووووووووه!!!
بعد ازم شیر بها بخوان هر چند که پسرشون شیر نداره بده بچه ی بدبخت ما بخوره! حاملگی و بچه بزرگ کردنش هم که پای خودمه!
در نتیجه اصلن فایده نداره!
مگه اینکه یه پسری رو پیدا کنم که خودش بچه بیاره و شیرش بده و پوشکش و عوض کنه، تموم کارای خونه رو هم انجام بده سر کار هم بره!
منم میرم خاستگاریش!
چطوره؟ منصور همچین پسری سراغ نداری؟

والا به خدا الان همه چی داره برعکس میشه!!

دخترا راحت شاغل میشن اما پسرا کار پیدا نمیکنن....

دانشجوهای دختر و کلا فارغ التحصیلان دختر خیلی بیشتر از پسرا شدن..

و...

دیگه فک کنم خواستگاری دختر از پسر هم بخوایم یا نخوایم باید انجام بشه D:

مهسا شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 11:01

بابا ابوعلی سینا تو پسر خوب گیر بیار ببین من میرم یانههههههههههههه
فک میکنی همه مث خودتن

اگه اینجوره چرا نمیای خواستگاری من؟ جهازم آماده اس تاااااااا D:

مریم شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 18:30

در صورتی که دختره احتمال بده پسره دوسش داره میتونه بره خواستگاریش .
ولی بیشتر تو تلویزیون دیدم که خانومای خیلی با حجاب به قول تو فاطی کوماندو ها میرن خواستگاریه این پسر بسیجی ها .
ولی همون پسره بیاد خواستگاری بهتره .

مهسا یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 12:25

میگمااااااا مژی اگه یکی از اون پسرا گیرت اومد تک خوری نکنی هاااااااا
یه چنتا کپی ازش بردار زاپاس نیگه داریم پیش خودمون خببببببببD:

باباطاهر عریانD: اگه مث اون پسر خوبایی هستی که مژی گفت:((یه پسری که خودش بچه بیاره و شیرش بده و پوشکش و عوض کنه، تموم کارای خونه رو هم انجام بده سر کار هم بره!))
منم دسته گلم حااااااااضره برو چایی بریز که دارم میااام=))
وگرنه زن اهل نــــــــــــاز استو مرد اهل نیـــــــــــــاز:*

من جمله آخریت رو نفی میکنم! هیچم همچین چیزی نیس! ناز و نیاز :O

خیلی وقتا شده خلاف این هم دیدیم!

پریسا ۲۱ تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 09:57

من با حرف مهسا کاملا موافقم دمت گرم مهسا جون

مریم/۲۹/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 18:17

سلام
آخه اگر دختر بره خواستگاری تا آخر عمر باید جواب پس بده البته اگر خواستگاری هم نره باید جوابرو پس بده . همیشه دختر باید خواستنی باشه .

بهنام/۲۴/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 19:15

بله

فرزانه تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 23:44

بعضی از دوستان معتقدند که اگه برن خواستگاری از ارزششون کم میشه ولی من اگه از کسی خوشم بیاد و بدونم لیاقتشو داره خودم میرم خواستگاری چه اشکالی داره که اول من ابراز علاقه کنم؟

والا میگن اشکالش اینه که پس فردا همین رو بهونه میکنن و بهت سرکوفت میزنن :-؟؟ خانواده و فک و فامیل شوهرت و حتی خودش :*

حسن/تهران دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 23:58

سکوت کنم بهتره .

آرمین/کرج سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 01:43

والا اکثر جاهای درست و حسابی دنیا. همه چی با هم مساویه. تساوی حقوق زن و مرد. خواستگاری هم همینطور. ولی دخترای ایرانی نه که روز روزونش بهشون ظلم میشه اینجوری سر آقایون بدبخت خالی می کنن. عیبی نداره ولی به نظر من اگه یه دختر بره خواستگاری یه پسر . اگه دختره حتی یه قیافه ی معمولی هم داشته باشه پسره با کله قبول می کنه از خدا خواسته. آخه این بدبختا هم از بس که کسی نیومده دنبالشونو همیشه اینا میرن دنبال دخترا عقده ای شدن. ((: D:

مازیار ۲۲ تهران نارمک سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 02:47

سلام به همه .مژده خانوم گشتم نبود نگرد نیست.فک کردی بهشت و مجانی جلو جلو به حسابتون واریز کردن. نهههه جووووونم. همش ماله خودته آشه کشکه خالته.... میشه .و ولی چون تا حالا انجام نشده تو مخ نمیگنجه.. میشه چرا که نه. منصور دادا کارت خیلی درسته. دوست دارم۳۶۰ بار و الا بیشتر.

قربون داداش. حرفات هم جالب بود D:

محسن ۲۲ قم سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 03:37

به نظر من هیچ فرقی نمی کنه
در جواب بعضی ها زمان قدیم پسر می گفت زن می خوام براش زن می گرفتن
عاشقی در کار نبود...!
اما الان به نظر من هیچ فرقی دیگه نمی کنه یه زمانی یه پسر از یکی خوشش میاد رو در رو خواستگاری می کنه یا یه زمانی هست که دختره کشته مرده پسره شده چرا نباید اون احساسش رو بیان کنه ...
امیدوارم روزی همه مردم به این نتیچه برسن که فرق انسانها یکی هستن فقط برای اینکه تنها نباشند جفت آفریده شدند همین...

ندا/۲۴.تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 08:40

آرمین جون آخه کدوم کاره ما ایرانی ها مثل بقیه دنیا می مونه که این کارمونم مثل اوها باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرمین جان منصورخان شما پسرید واقعاْ خداوکیلی این جنبه رو توی خودتون می بینید که یه دختر ازتون خواستگاری کنه؟وجدانی بگین
اگه داشتین خبرم کنین :)

با اجازه بزرگترا بلههههه!!

چمونه مگه :* کی ما ما بهتر D:

سیما از تهران سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 09:20

من که صد سال هم خواستگار نداشته باشم هیچوقت خواستگاری پسری نمی رم اصولاْ مردها خواستگاری می کنن در ضمن با نظر مهسا موافقم .

امید سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 12:57

کار جالبیه ولی اگه یه روز یه دختر با دسته گل بیاد در خانه ما قول نمدم که نخندم اخه جوری تو فرهنگ ما جا افتاده که این کارا یا مال فیلماست یا مال دوربین مخفی در هر صورت این حق دختراست باید از حق خودشون دفاع کنن بستگی به تلاش خودشون داره
منصور دمت گرم خیلی با حال بود همیشه از این کارا بکن

محسن ۲۲ سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 16:45

نه نمیشه چون دخترا سطح احساساتشون بیشتر از فکرشون کاربرد داره

علی/۲۳ سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 20:04

چه گویم که ناگفتنم بهتر است.
از دست این دخترا!!!! نمی خواد خواستگاری کنن. همین که اینقد ناز نکنن کافیه!!
من فکر می کنم تو زمینه ازدواج فرهنگ غربیا از ما خیلی بهتره. به این فیلماشون نگا نکنین. تو واقعیت خیلی با این چیزا خوب کنار میان.

ای ول داداش! جالب بود..

سعید پولذار/۲۳ چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 04:30

چه حالی میده آدم انتخاب شه! نه منصور؟

نه اتفاقا زیادم خوب نیس D: اونی که خودت انتخاب کنی طعم دیگه ای داره D:

nadia_malaysia_1356 چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 05:05

what s the diffrent?
i believe in the proposition that all men are created equal,so propsal of marriage is same.both of them can propose if they know eachother very well ;-)

امیر پینتوریکو/۲۱/تهران چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 13:26

اگه دختری پسری رو بخواد با رفتارش و آخرم تحمل نمیکنه بهش میگه.همین کافیه.بقیش باشه به پای پسر

علی پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 00:27

بله متونند چرا نتونند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 01:55

سلام
این کار عاقلانه نیست هر چند دراین زمانه دخترها پسرها رو به چنگ
می آرند
تقی38ساله ازتبریز

انزلی چی/۳۵/تهران جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 12:54

با سلام
هیچ فرقی نمیکنه ولی از اون جائیکه ما مردا کمی بی ظرفیتیم تو اولین دعوا میگیم خودت اومدی خواستگاری مگه من مجبورت کرده بودم .
اگه منصفانه نگاه کنیم عین واقعیته ُ البته متاهلین کاملتر متوجه میشن

النا /23/تهران جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 20:33

من که این کارو نمی کنم مگه عقلم کمه.

نگاررررررررررر شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 09:45

اه
منصووووووور
آخه این چه زندگیهههههههه

چرا مگه ما دخترا دل نداریم؟
چرا باید عین چی چی بگم
توی خونه بشینم
ببینیم آخر سر کی بیاد مارو عین یه جنس انتخاب کنه
با خودش ورداره ببره

یادته تو قسمت ترجیح میدی با کسی باشی که دوستت داره یا با کسی باشی که دوستش داری چی گفتم؟

نه دیگهههههه
میدونم یادت نییییییی

من دلم ایخواد دوست بدارم

به خاطر همین دلم ایخواد شوهرمو خودمو انتخاب کنم

ولی با توجه به شرایط فعلی جامعه هم چین کاری خیلی عذاب بعدش هست

البته اگه از بین خواستگارا یه کیس مناسب که خودم خیلی دلم بخواد پیدا شه
به همون کفایت ایکنم

ل 32 تهران شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 11:19

اصلا کار قشنگی نیست من که محال این کارو بکنم

سحر ۲۴ تهران یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 09:57

حتی اگه دوست داشتن یک طرفه باشه از طرف دختر ..کمتر پیش میاد حاضر شه غرورشو زیر پا بذاره ... این تو مملکت ما جا افتاده
تازه از همه مهمتر اگه ازدواج کنن با اولین دعوا این آقایون هستن که ناز می کنن و میگن من که نیومدم خواستگاریت تو اومدی!!

هر دختری شخصیت و کمال داره با شیوه همیشگی نه تنها غرور پسر شکسته نمیشه بلکه شیرین و جذاب هم هست.

مجتبی یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 21:50

به نظر من این که یک دختر بره خواستگاری پسر اگه ماه های اول مشکلی ایجاد نکنه اما با سرشت مرد تطابق نداره و باعث مشکلات و وسواسهای فکری زیادی در مرد میشه.حتی تو فرنگش هم مرد میره خواستگاری

زهرا/۲۲/تهران دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 21:05

هیچ کاری نشد نداره میشه ولی یه چیزی رو نباید فراموش کرد مردها بعد از عروسی عقلشون به احساسشون غلبه میکنه و زن ها احساسشون به عقلشون حالا با این تفاسیر میشه رفت یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

نه D:

نــــــــورا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 17:45

نــــه
چون نه دخترا جنبه ی جواب رد شنیدن رو دارن و نه پسرا جنبه ی انتخاب شدن رو !

به هر حال ذات و سرشت دختر و پسر زمین تا آسمون با هم فرق داره ... !ربطی هم به ایران یا خارج از ایران و حال و گذشته نداره ... تا بوده همین بوده !

اما . . .


ظاهر قضیه اینه که پسر پا میشه میره خواستگاری دختر !!!
در صورتی که این دختره که اگه از کسی خوشش اومد میتونه با سیاستی که داره , طرفشو انتخاب کنه و پسر رو به طرف خودش بکشه تا .... !!!

یعنی میخوام بگم فوقشم اگه دختر طرفشو انتخاب کرد ... هیچ وقت پا نمیشه بره خواستگاری ... یه کاری میکنه که برن خواستگاریش !
مثل حضرت خدیجه که غیر مستقیم و با واسطه از حضرت محمد (ص)خواستگاری کرد ...

سپیده - 26- کرمان شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 12:31

به نظر من کار خوبیه چون الان تعداد پسرها کم شده و نسلشون داره منقرض میشه برای همین دخترا نباید شانسشون رو از دست بدن و باید در اولین فرصت ممکن و اولین سوژه عشقی که دیدن تورشون رو پهن کنند.....
فدای تو جیگر

آرزو/۱۸/قم دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 02:47

اشکالی نداره شدنش که میشه اما از اونجایی که این جماعت نر بی جنبه تشیف دارن نوچ نمیشه حالا بیا پس فردا به طرف بگو بالا چشت ابرو پایین چشت مژه انوقت هی این قضیه خواستگاری می کنه تو چشت

محمد۳۰ساه کرج پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 20:14

دختران باید عفتشونرو حفظ کنند

متین/۲۳/انزلی پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 23:09

من همیشه انتخاب کننده هستم.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 09:00

همین مونده دخترا برن خواستگاری و مادر شوهر راست بره چپ بره بگه من که چادر سر نکردم بیام خواستگاری خودت هول بودی نه خداییش غیر از اینه؟

اگه خانواده پسر و خودش آدمای بی جنبه ای باشن که به هیچ وجه توصیه نمیشه!

اوا از تهران ۲۰ شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 12:26

به قول منصور خودشو و فامیلاش سرکوب می زنن
به نظر من پسر جماعت جمشو ندارن از اون بدتر دخترا هم که احساسی
پسرا بهش بگه نه خودشو می کوشه علی می منه و حوضش

لیلا/۲۲/ابهر چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 09:16

سلام منصوری من تجربه ی نصفه ونیمه دارم اما دقیقه ی ۹۰خودش اومد جلو فک کن چقدر باحال بود طرف هلاکم بوده ومن خبر نداشتم

مهری۲۵ تهران شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 14:23

ما یه بار اینکارو کردیم البت جوونیامون ااااا بعد طرف یه چس بازیی در اورد که نگو ما هم هرچی فوش خواهر مادر بلد بودیم نثارشکردیم البت الان ازدواج کردم یه نینی هم دارم شورم لیسانسفیزیکه ا تار موشم به اون نمیدم

شیدا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 10:22

نچ من که هرگز حاضر نیستم خودم اینقدر کوچیک کنم برم خواستگاری یه پسر اصلا ازدواج یعنی چی

حنانه/۱۸/قم شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 11:06

ازاین اتفاقات در دوره آخرالزمان بعیدنیست

سمانه 20 تهران جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 03:29

من با نظر مهسا موافقم که زن همه نازاست و مرد نیاز ولی در کل بستگی به سطح فکر و جنبه خود پسر و خانواده ها داره و اینکه پسره لیاقت شکستن غرور رو داره یا نه
هرچند با این کار پسرا از اینی که هستند هم پرروتر میشند(دوراز جون شما)

هستی/شیراز/۱۸ شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:26

با نظر شیدا موافقم کدوم دختر اینقده خل وچله که غرورشو میشکنه؟

نیاز/۲۱/خوزستان چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 12:41

خیلی زشته که یه دختر بره خواستگاری مگه اینکه ترشیده باشه.
فکر نکنم زمانی بیاد که این موضوع عادی بشه چون هنوز دخترا غرور دارن

مریم ۱۹ تهران دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 23:04

منصور جان تو ادرس یه بسرو بده من با کله می رم

شوخی کردم من هیچ وقت این کارو نمی کنم مگه .....خر خوردم

میشا/تهرون/۱۹ جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:39

با عرض معذرت از همه آقایون محترم.باید عرض کنم که مردان و پسران ایرانی همینجوری دارای اعتماد به نفس فوق العاده ای هستند چه برسه دخترا بخوان برن خواستگاریشون با عرض پوزش مجدد باید بگم خیلی هم پررو تشریف دارند.

ساحل یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 13:45

منصور جون فیلم انتخاب رو دیدی ؟

تو اونم دختره ( ماهایا پطروسیان ) میره خواستگاری پسرا

فیلم توپیه

توش از گوشت لاک پشت غذا درست کردن

توهم تعارفو بزار کنارو سر مظفر با ماهرخ رو ببر ؛ غذا درست کن ؛ بعدش

معشوقتو دعوت کن

اگه فیلم رو دیده باشی منظورم رو می فهمی

نه والا من فقط زلال احکام میبینم

ساراقشنگ/نوک قله هیمالیا چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 14:26

به نظر من وقتی پسر میره خواستگاری دختر دختر دستش باز تره تا شرط ها و خواسته های بیشتری مطرح کنه ...
اما اگر دخترا خودشون برن خواستگاری دستشون یه جورایی بسته میشه
نه..........؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد