محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

محل گفتگو و نظردهی بازدیدکنندگان وبلاگ قیامت

کامنت ها هر ۲۴ ساعت یکبار درج میشن + اینجا سایت دوستیابی نیست + گذاشتن آی دی، آدرس وبلاگ، شماره تلفن ممنوعه

بروبچز شهر قم بیان تو

درود به همه همشهریای باحال خودم

 

بروبچز قمی بیاین اینجا یه کامنت بزارید و اگر مایل هم بودید بگید کدوم منطقه زندگی میکنید یه آمارگیری بشه ببینم چی به چیه، چقدر قمی توی نت هست و مهمتر از همه:

 
آی دی یاهوی اختصاصی من برای بچه های قمی رو همه ادد کنید چون به زودی وبلاگ قم رو استارت میزنم و میخوام از طریق این آی دی برای همتون آدرسش رو بفرستم و خلاصه هراتفاقی مربوط به قم باشه رو هم واستون سند کنم. آی دی رو این پایین گذاشتم. لطفا فقط قمی ها ادد کنن.

نظرات 251 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 01:11

درود به همه همشهریای باحال خودم

بروبچز گل نیروگاه و سالاریه و زنبیل آباد و ۲۰متری بهشتی و هفت تیر و سمیه و بنیاد و آزادگان و ۷۲تن و بلوار امین و صفاییه و دورشهر و چهار مردان و آذر و بلوار ۱۵ خرداد و ۲۰متری امام حسین و شهرک قدس و شاه ابراهیم و امام و باجک و گلزار و شهرک پردیسان و.........

مخلص همتون هستم...

بیاین اینجا یه کامنت بزارید و اگر مایل هم بودید بگید کدوم محله قم زندگی میکنید یه آمارگیری بشه ببینم چی به چیه، چقدر قمی توی نت هست و مهمتر از همه:


آی دی یاهوی اختصاصی من برای بچه های قمی رو همه ادد کنید چون به زودی وبلاگ قم رو استارت میزنم و میخوام از طریق این آی دی برای همتون آدرسش رو بفرستم و خلاصه هراتفاقی مربوط به قم باشه رو هم واستون سند کنم. آی دی رو این پایین گذاشتم. لطفا فقط قمی ها ادد کنن.

آی دی یاهو من برای بچه های قم: Atishpare_Shahr_Qom

منصور قیامت دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 01:37

اولیش خودم D:

من کوچیک همتون از محله 20متری شهید بهشتی هستم.

23 ساله

مترجمی زبان توی دانشگاه آزاد قم میخونم. توی خیابون شاستلی D:

نازنین/۱۹/قم دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 12:35

من نازنینم،۱۹ سالمه،خونمون هم ۲۰متری شهید بهشتی

منصور جون من از طرف خودم و دوستام بهت تبریک میگم.

من به همه دوستام آدرس اینجا رو دادم همشون واقعا خوشحال شدن وقتی شنیدن بالاخره یکی میخواد یه وبلاگ درس حسابی در مورد قم بسازه.منصوری همه منتظرن تا ببینن میخوای چیکار کنی.تا چند وقت دیگه اینجا حسابی شلوغ میشه.فعلا باییییییییییی.

خوشوقتم نازنین جان. به به هم محله هستیم!

آره خوب کاری کردی به دوستات خبر دادی. ایشالا یه سایت باحال ردیف کنیم.


بچه ها عکس از هرچیزی یا جای باحالی توی شهرمون دیدید بندازید بدید به من با اسم خودتو میزارم توی سایت قم :*

مریم . کرمانشاه دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 12:35

سلام منصور من تو گوگل ارث دارم با محله های قم از دور آشنا میشم.

هر کی میگه قم بده باباش بده!

میگم منم بیام تو صفحه قمی ها گپ بزنیم؟ شوخی کردم بابا من به همین جاهم نمیرسم بوس بای

خاطره/26/قم دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 17:01

بابا ای ووووووول میبینم که مثل همیشه تکی و ترکوندی!!!!

محله ما هم بلوار امین.

منتظر وبلاگت میمونیم.

راستی آی دیت رو هم ادد کردم..

شیما/۱۹/قم سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:06

بچه سالاریه هستم توپ شهر همه تو کف من هستن خفن

شیوا 20 تهران جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 15:19

منصور منم بیام اینجا؟
من از قم خاطره خوبی ندارم!
هر وقت اومدم این بسیجیا بهم خفن گیر دادن.
ولی حالا دوست دارم بیام چون عسل زیاد توشه.

قدمت روی چشم. شما بیا. خودم با بسیجی ها صحبت میکنم بهت گیر ندن :*

افسانه / 19ساله / قم چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 16:30

سلام منصور جوون من هم از نیروگاه هستم و امسال ÷یام نور قم قبول شده ام رشته روانشناسی . می خواهم یه سایت باحال برای قمی ها بسازی قول می دهم به همه برو بچه ها خبر بدم. اگه کمکی از من بر می آید بهم خبر بده..... ایمیل من هم *******@YAHOO.COM هست
دوست دارم با بر و بچه ها بیشتر آَُشنا بشم. منتظر بقیه دوستان هستم.
همه قمی ها را دوست دارم.....

خوشوقتم افسانه جان. آی دی منو ادد کن باهم در تماس باشیم.

حسام / ۱۹ / قم پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 15:14

سلام منصور جان من از ۷ تیر هستم
بهت تبریک میگم جهت ساخت وبلاگ
امیدوارم موفق باشی

قربونت داداش. خوشوقتم از آشنایی

آیلار /۲۱/قم پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 19:17

منصور جان سلام.خوبی عزیزم ؟؟؟

منم ساکن دورشهر هستم.

قربونت. از آشنایی با شما هم خوشوقتم :*

یادتون نره آی دی یاهوی اختصاصی قم رو ادد کنید. مرسی

ریحانه 22 قم جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 14:29

سلام منم از سالاریه هستم میخواستم بگم وبلاگ جالبی داری دمت گرم

قربونت عزیزم. لطف داری

رویاااااااا ۱۷/۵قم یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 00:27

سلام منصوریییییییییییی منم رویا
بی وفا حالا بالا بت می گم

منم اسکان یافته تو۲۴متری کاشانی هستم

سلااااام رویا. آخه تو دیگه ترک یاهو کردی رفتی از پیش ماااااااا

نکنه برگشتی به یاهو؟!

دهاتی + 23 + قم دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 20:36

اینجا یه دوست خوب پیدا میشه

نه اینجا همه بدن :*

دهاتی + 23 + قم دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 22:21

باشه اشکال نداره میخوام

حالا کدوم دهاتای قم هستی. باید بیای شهر تا باهم دوس بشیماا :*

دهاتی + 23 + قم دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 23:43

دهات نیستم تو خود قم هستم

امیر/۲۲/قم چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 01:09

سلام منصور جان از اینکه بالاخره یکی پیدا شد که یه دمی از خودش نشون بده خوشحالم ... موفق باشی ...

قربونت داداش :*

سارا-20-قم جمعه 5 مهر 1387 ساعت 16:07

ممنون از وبلاک زیباتون.از اینکه با شما هم دانشکاهیم خوشحالم.موفق باشین

منم خوشحالم عزیزم :*

روح الله/۱۹/قم جمعه 5 مهر 1387 ساعت 16:20

سلام.
خیلی باحالی!!!میدونستی؟
میدونم نمیدونستی؟
من هم بچه نیروگاه هستم ولی تا آخر ماه رمضون میام امام.نزدیک میشیم.(تولیددارو)

اگه کاری داشتی دریغ نکنیا!
من تو یه سی دی فروشی رو به روی حرم هم کار میکنم.(کلوپ نرجس)

خیلی خوشوقتم. منم یه مدت کوتاه همون کلوپ نرجس کار میکردم. ایشالا سر فرصت خدمت میرسیم :*

زهرا/22/قم جمعه 5 مهر 1387 ساعت 22:51

منو زری صدا میکنن.از باجک.دانشجوی ترم6 مهندسی شیمی از دانشگاه تهران.
خیلی اتفاقی وارد سایتتون شدم!جالب بود بهتون تبریک میگم.
خدا قوت!!

قربونت زری جان

رضا/24/قم زنداباد یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 13:58

جمع کنید کاسه کوساتونو..............................................

چشم چشم :-s جمع میکنیم الان :-s شما خودشو ناراحت نکن :-s

افشین/ ۱۹ /قم یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:10

سلام منصورجون.خوبی داداش ؟

بابا ای ول خیلی باحالی.دمت گرم.

منم از پردیسان هستم.

مخلص داش افشین گل گلاب. از بچه های نیک پردیسان :*

باحالی از خودته!

محبوب.۱۷قم دیگه داداش یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:53

ما مخلص شما از ۳۰متری کلهر.چاکر بکس قمی اصالتم همدانیه اما بزرگ شده اینجام.امسال کنکور دادم ولی..........قبول نشدم

فدا سرت عزیزم.

خوشوقتم محبوبه جان :*

سحر/قم دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:59

سلام منصور جان میبینم که قمی هام راه افتادن.

سحر هستم از زنبیل اباد

خوشوفتم سحر جان. مگه ما قمی ها دل نداریم :*

ممول دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 17:23

سلام .... منم که همکلاسیتم دیگه !

به به! مخلصتم ممول جان!‌میخوامت در حد تیم ملی عزیز :*

مینا/۲۰/قم چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 15:43

سایت جالبی داری...
موفق باشی.

فهیمه/23/قم چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 16:27

man ashegh nima khodam hastam tehraniye 1sal mishnasamesh ama tahala nadidamesh ba sms dost shodim vali hala ghahre daneshjoam tu hamonja ke tu dars khondi edamasham tu shhr ghaem daram mikhonam mamai khondam karshenasi

خیلی خوشوقتم فهیمه جان. ولی خدایی یکم سلیقه به خرج بده توی نوشتن! D:

5-6 بار خوندم تا فهمیدم چی نوشتی D:

از من به تو نصیحت که عشقت رو از توی شهر خودت پیدا کن و عشق تلفنی و اس ام اسی و شهرای دیگه رو بنداز دور :*

صبا/۲۱/قم چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 17:16

من صبا هستم از دورشهر.دانشجوی مهندسی کامپیوتر.
سایت بانمک و با مزه ای داری:)
امیدوارم موفق باشی............
راستی سعی کن اس ام اس های جدید هم توی سایتت بزاری.
ممنون.

خوشوقتم صبا جان. چشم :*

بهار 22 قم چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 21:30

سلام خسته نباشین من دانشجوی سال سوم کامپیوتر نرم افزار از بلوار امین هستم البته اراک درس میخونم برات ارزوی موفقیت دارم

سلام بهار جان. خوشوقتم از آشنایی :*

fahimeh پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 12:48

salam man tah saligam bache 20metriam be ham mahalit tohin nakon taze khanom doktur ham hastam bache be bahali man barat payam nazashte ajab motarjemi hasti fingilishi balad nisti

عزیزم روی کیبرد شما دکمه نقطه یا ویرگول پیدا نمیشه؟

ضمنا لطفا دفعه بعد فارسی بنویس در غیر این صورت درج نمیشه :*

علی /۲۴/سالاریه جمعه 12 مهر 1387 ساعت 01:19

خسته نباشی منصور جان.اگه بشه سایتی درست کرد که هم موضوعات تخصصی داشته باشه هم جنبه تفریحی داشته باشه که بشه استفاده مفید کرد خوبه.با تشکر من هم در خدمت شما هستم.

چشم داداش. سعی خودمو میکنم :*

داود نیکزاد/۲۰/جزیره قشم/سوزا جمعه 12 مهر 1387 ساعت 16:05

سلام دوست عزیز


اگه عکس شهرت را بزاری بد نیست

سلام داوود جان. ایشالا وبلاگ که راه اندازی بشه کلی عکس باحال از شهرمون میزارم :*

مهسا/۱۷/قم جمعه 12 مهر 1387 ساعت 19:21

سلام جیگر خسته نباشی خیلی سایت توپی داری.من مهسا از شهرک قدس هستم

سلام مهسا جان. خیلی لطف داری عزیزم :*

سحر/قم یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 01:54

دوباره سلام منصور جان منم از اشنایی با شما خوشوقتم. من که نگفتم شما دل ندارید به نظر من دلت به اندازه اسمون هم بزرگ هم قشنگه. منصور جان تو سایتت مطالبی راجع به ادبیات و شعر اگه بذاری خوشحال میشم. یه چیزی میخوام بگم میترسم بری تو فضا نه میگم میدونستی خیلی نازی

نه نمیدونستم D:

چشم عزیزم. بابت پیشنهاد و نظرت ممنون :*

مصطفی/۲۲ دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 17:15

سلام...چه وبلاگ قشنگی داری...بهت تبریک میگم...از همین جا به همه ی به همه ی به همه ی...!!! بچه های با حال قم سلام میکنم...و میگم که خیلی دوسشون دارم زیاد!!...من دانشجوی مهندسی صنایع هستم(بابا مهندس!!!)...از دورشهر.

بابا مهندس دور شهری D:

کلاس وبلاگمون کم کم داره میره بالا D:

خوشوقتم از آشناییت. بازم بهمون سر بزن!

نگین/ ۹ / قم دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 23:20

سلام اقا منصور.
اسم من نگینه.ما توی آزادگان هستیم.
اقا منصور وبلاگتون خیلی قشنگه دستتون درد نکنه.

سلام نگین جان. میشناسمت عزیزم :*

به مامان و خواهرت سلام برسون. وبلاگ منم واسه خودته گلم :*

علی/21/قم/ چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 11:07

سلام عزیزم ما از طرفدارای شدید سایتتیم بیا به ما سر بزن من دانشجوی حقوق دانشگاه مفیدم و با بچه ها تو خابگاهیم
دوست داریم ببینیمت چون بچه تهرانیمو بد جوری اینجا قریبیم

سلام داداش. اتفاقا دیروز با آقای محمدی مدیر دفتر ریاست دانشگاه مفید جلسه داشتم. قبلش کلی هم توی دانشگاه چرخیدم. خیلی لذت بردم از محوطه سرسبز و باصفای دانشگاهتون. بچه های باحالی هم داشت. یه چنتا عکس گرفتم از اونجا واسه وبلاگ قم! راستی خوابگاهتون کجاس؟

الهه چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 21:54

من از باجک هستم
اتفاقی وارد سایتت شدم سایت باحالی داری

نظر لطفته :*

سجاد 24 قم! چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 23:47

منصور جون مخلصیم!
ساکن بنیادم! راستشو بخوای کمی خسته شدم از جو قم!ولی با دیدن بچه های باحالی مثل تودلگرم شدم :دی

چه عجب سجاد از این ورا D:

خیلی ارادت داریم داداش :*

قم را هم با کمک هم آباد میکنیم!!!!!!

افشین/۱۹/قم شنبه 20 مهر 1387 ساعت 23:35

سلام منصور جان بلاخره بخت باز شد با رفیقم اسکندر امدیم تو سایت قشنگت
چه خبر بابا
اقایون خانوما دوتا دختر خوب برای ما سراغ ندارند
ترجیحا پروژه قمی باشه

قدم رو تخم ما گذاشتی افشین جان :*

پروژه قمی نداریم! فعلا در دست احداثه! ولی خارج از قم تا دلت بخوات داریم :*

به دوستت اسکندر هم سلام برسون!

مصطفی/۲۲/قم-دورشهر یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 01:17

سلام...داشتم از این کوچه بغلی رد میشدم گفتم بیام اینجا یه سلامی هم به شما بکنم و عرض ادب و احترام و ارادت و کوچیکی و...خلاصه خیلی دوستون دارم.

مخلص مصطفی جان. آفت رو الان توی یاهو خوندم. مهندسی صنایع هم که میخونی. ای ول :*

به هر حال خوشوقتم و منم مشتاق دیدار.

الیا/ 32/یزدانشهر دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 02:52

امیدوارم سایتی متفاوت با بقیه سایتها داشته باشید و لیاقت شهری که در ان هستیم هم داشته باشد موفق باشید

ممنون الیا جان. ایشالا با کمک دوستان قمی :*

الیا/ 32/یزدانشهر دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:16

سلام نمیدونم چرا پیام منو وارد نکردین خیلی از دستتون ناراحتم

عزیزم همه پیام ها هرشب ساعت ۲۲ درج میشه. این بار برای شما رو زود تر درج میکنم که بیش از این منتظر جوابتون نمونید :*

سپیده/۱۸/قم سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 13:42

سلام آقا منصور.
منم از باجک هستم.

سلام سپیده جان! خوشوقتم :*

علی/21/قم/ چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 23:03

بازم سلام
خابگاهمون تو صفا شهره اسمشم خاتم الانبیاست خوشحال میشم بیای

همون که بعد از پمپ بنزینه؟ بالاتر از مرینوس؟ کنار شهاب دانش؟ آخه نوشته خاتم الانبیا! اتفاقا امروز اونجا بودم. میخواستم برم شهاب دانش. اشتباهی رفتم توی خوابگاه. یهو همه جیغ کشیدن :O :*

علی/21/قم/ جمعه 26 مهر 1387 ساعت 13:43

این بارم سلام
اره داش منصور همونه
ما شبا تو قهوه خونه هزار یک شب تلپیم بیا مهمون ما داداش

قربونت. حتما سر میزنم بهتون :*

محسن/۲۴/باجک دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 12:13

سلام داش منصور خیلی مخلصیم بابا دمت گرم و البته زیرت کمی نرم خیلی خوشحال شدم و ازت ممنونم امیدوارم موفق باشیییییییییییی !

مخلص محسن جان و همه بروبچز باجک :*

محسن/۲۴/باجک سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 13:18

بازم سلللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااام :
راستش نتونستم بهتون سر نزنم آخه خیلی دوستون داررررررررررررررررررم چیکار کنم دیگه مرام بچه قمی هاس !!!
مواظب خودتون باشید .
«خدا حافظ را یامرزد »
با تشکر ، بچه قی

قربونت محسن جان :*

لطف داری.

عزیزم به قسمت های دیگه ی وبلاگ هم سر بزن :*

مهدی/30/قم پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 11:33

سلام
من اهل باجکم
خوشحالم از این اقدام
ولی بچه های قم با هم یکرنگ نیستند
چون یک تضاد فرهنگی بزرگی با همدیگر دارند.
انشاء الله تکنولوژی قلب همشهریان را به هم نزدیک کنه
دوستان مهدی باجک

ممنون مهدی جان.

اونو بسپار به خودم!! مطمئن باش وبلاگی میسازم که قلب قم بشه یه روز D:

البته اگر بگذارند ;)

میثم /20/قم پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 22:23

سلام
خوبی
دمت گرم بابا یه باشهامت پیدا شد که یه همچین کاری بکنه
من از بروبچه های سمیه ام محله جوب شور
کمک خواستی بگو درخدمتیم
موفق باشی

قربونت میثم جان.

مخلص همه بچه های سمیه هم هستیم :*

افشین/قم/ زیاد نیست یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 00:40

سلام برو بکس با عچقه وب حالش چه؟
دایی منصور از این به بعد هر کاری داری به حاجیت بگو حال کردم باهات

افشین توهم ستاره هالی شدی ها! چن سال یه بار رد میشی :*

به هر حال ممنون از لطفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد